Jak się bawić, to się bawić- czyli Liebster dla …

Uff, Kochani, wreszcie wolna chwila w rodzinnym Zamku .
Już chyba miesiąc temu otrzymałam nominację do Liebster Award od Dorotanny; odpowiadając na pytania zadane przez Dorotannę wywiązałam się tylko z jednej części zabawy. Ponieważ nie lubię zostawiać niczego w połowie, muszę dokończyć to, czego się podjęłam.
Przypomnę więc reguły konkursu- zabawy w Liebster:
Liebster Blog Award otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za “dobrą robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie nominujemy kilka osób, które informujemy o naszej nominacji i zadajemy im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się nominację. Jeśli ktoś nie posiada tylu zaprzyjaźnionych blogów, to może nominować mniej.

Blogi/blogerzy , którym pragnę przyznać nagrodę Liebster Award to:

U stóp Benbulbena
Asenata
Rena
Cichosza
Anna
Skorpion
Marysia
Różne pasje
Fotografia najwidoczniej realna
mamjakty
fabryka czasu ulotna

A oto moje pytania do Was:
-jesień to dla mnie….
-znaki zodiaku, które /wierzyć- nie wierzyć/ najczęściej do mnie lgną
-najmilsze wspomnienie z dzieciństwa
-film, który z jakichś/ niekoniecznie oczywistych/ powodów najmocniej wrył się moją duszę i pozostał w pamięci ( absolutnie nie jednoznaczne z ulubionym! )
-sezon na grzyby- wolę jeść czy zbierać?
-moja ulubiona bajka z dzieciństwa
-upór- moja mocna strona?
-sernik czy szarlotka?
-wybaczam i zapominam czy wybaczam i nigdy nie zapominam? Czy- nigdy nie wybaczam?
-z którym współczesnym pisarzem chciał/chciałałbyś się spotkać?
-najpiękniejsze moje wspomnienie tańca we dwoje

Miłej zabawy! :)

11 comments on “Jak się bawić, to się bawić- czyli Liebster dla …

  1. Anna pisze:

    gdzie należy opowiedzieć na te pytania?

    • Angie pisze:

      Na swoim blogu! ( zerknij na mój poprzedni wpis) :)
      Można też u mnie, dowolnośc pełna! :)

      • Anna pisze:

        jakoże mój blog jest 100: fotograficzny udzielę wywiadu tutaj he he:
        jesień to dla mnie czas na grzyby i powrót z daczy do domu, rozpoczęcie sezonu chóralnego.
        -znaki zodiaku, które do mnie lgną…kiedyś był sezon na raki, potem na skorpiony, a teraz…sama nie wiem…
        -najmilsze wspomnienie z dzieciństwa to wakacje nad Bugiem i piesek na gwiazdkę
        -film, który z jakichś/ niekoniecznie oczywistych/ powodów najmocniej wrył się moją duszę i pozostał w pamięci ( absolutnie nie jednoznaczne z ulubionym! ) ,,Bim czarne ucho”, bardzo dramatyczny rosyjski film o psie.
        -sezon na grzyby- wolę jeść czy zbierać? I jedno i drugie
        -moja ulubiona bajka z dzieciństwa ,,Majka z kosmosu!” Zainspirowała mnie do wymyślenia dziewczynki z kosmosu, którą adoptowało młode małżeństwo z niewielkiego miasta i opisania jej przygód w 80-kartkowym zeszycie.
        -upór- moja mocna strona? Myślę że tak
        -sernik czy szarlotka? Sernik
        -wybaczam i zapominam czy wybaczam i nigdy nie zapominam? Czy- nigdy nie wybaczam? Wybaczam, ale nie zapominam.
        -z którym współczesnym pisarzem chciał/chciałałbyś się spotkać? Z Terrym Pratchettem, gdyby żył.
        -najpiękniejsze moje wspomnienie tańca we dwoje nie cierpię tańczyć w parach!!!! Chyba najpiękniej było wtedy kiedy mój kuzyn uczył mnie rock’n rolla i nauczył! Popisaliśmy się jak zawodowcy na jego 18stce. No i pierwszy taniec pary młodej na moim weselu.

  2. Anna pisze:

    i oczywiście dziękuję za nominację :)

    • Angie pisze:

      Hamm, Raki( sama jestem Raczek;)) i Skorpiony, to coś z mej ” paczki”! I jeszcze Ryby- czyli wszystkie znaki Wody :)))
      Sernik też u mnie wygrywa z szarlotką; i także raczej ( z zaznaczeniem ” raczej” wybaczam, ale nigdy nie zapominam!
      Dzięki za udział w zabawie, serdecznie pozdrawiam! :)))

  3. Angie, bardzo dziękuję
    Buziaki, Marysia

  4. Dziękuję Angie. Uff, uporałam się :)

  5. […] kogo zacznę może od ; Angie Z olbrzymią konsternacją odpowiadam na pytania Angie: 1-jesień to dla mnie…. […]

  6. mamjakty pisze:

    z duuużym opóźnieniem, ale odpowiadam:
    -jesień to dla mnie… czas weekendowych wyjazdów z aparatem i polowanie na kolorowe liście
    -znaki zodiaku, które /wierzyć- nie wierzyć/ najczęściej do mnie lgną – rak i baran (czyli zgodnie z horoskopami chyba – pasują do lwa :))
    -najmilsze wspomnienie z dzieciństwa – wakacje na wsi, rodzinne zjazdy, odpusty, biała oranżada
    -film, który z jakichś/ niekoniecznie oczywistych/ powodów najmocniej wrył się moją duszę i pozostał w pamięci ( absolutnie nie jednoznaczne z ulubionym! ) – „Zostań”
    -sezon na grzyby- wolę jeść czy zbierać? jeść
    -moja ulubiona bajka z dzieciństwa – kilka historii z książki „O wróżkach i czarodziejach” (znalezione na strychu u babci)
    -upór- moja mocna strona? hmm chyba jestem coraz mniej uparta…
    -sernik czy szarlotka? sernik
    -wybaczam i zapominam czy wybaczam i nigdy nie zapominam? Czy- nigdy nie wybaczam? – wybaczam, staram się zapomnieć
    -z którym współczesnym pisarzem chciał/chciałałbyś się spotkać? George R.R. Martin
    -najpiękniejsze moje wspomnienie tańca we dwoje – rozmarzyłam się… ale nie napiszę :)

    • Angie pisze:

      Rak to ja, mój sredni syn Lew; przyznam, że wyjątkowo dobrze rozumiemy się:)
      A sernik…mniam, ja tez go wybieram!
      Dzięki za ciekawe odpowiedzi i udział w zabawie,
      serdecznie pozdrawiam! :)))))))))

Dodaj komentarz