Liebster Award :)

nominacja
Kochani
nie wiem czym sobie zasłużyłam ( wszak odkąd dzielę życie między dwa zamki więcej mnie tu nie ma, niż jestem) , ale
zostałm znów nominowana do nagrody Liebster Avard; tym razem zawdzięczam to wyróżnienie Dorotannie .
Dorotanna- bardzo, bardzo serdecznie DZIĘKUJĘ! :)))
**
Nie wiem kogo powinnam nominować, najchętniej wyróżniłabym WSZYSTKIE moje znajome blogi.Szczerze mówiąc: trzeba mieć trochę czasu na te blogowe konkursy i zabawy; ja ostatnio nie bardzo kiedy mam zwyczajnie usiąść przy komputerze, nie wiem kiedy skończę pisać ” Schyłek lata” ,który polubiliście, a o dokończeniu innych opowiadań już nawet nie myślę…

Czując się naprawdę zobowiązana wyróżnieniem, odpowiadam na pytania Dorotanny:

Jakie miejsce z odwiedzonych przez Ciebie do tej pory zrobiło na Tobie największe wrażenie?
Wielkie wrażenie zrobiła na mnie Praga i Hradczany; ponieważ jednak jestem od urodzenia miłośniczką mego rodzinnegoo Dolnego Śląska, niezmiennie zachwycają mnie jego wszystkie tajemnicze miejsca, stare zamki , a od zawsze i na zawsze jestem zakochana w Karkonoszach, Szklarskiej Porębie, jej Kamieńczyku i Szklarkach i również nieustannie zachwyca mnie zamek Książ :)
Jaki jest Twój ulubiony środek lokomocji? – kiedyś pociąg; dziś już zdecydownie, z wielu, wielu powodów samochód!
Czy wolisz poznawać świat samotnie, czy w towarzystwie?– w towarzystwie/ jedank / .
Czy zabierasz ze sobą ogromny bagaż, czy raczej niezbędne minimum?– wszystko zależy od tego gdzie i na jak długo jadę. Lubię mieć zawsze wszystko co może być ważne ze sobą, nie cierpię niespodzianek typu” zapomniałam wziąć coś lżejszego ”
Twoja podróż marzeń, to …długi wypad do Włoch, Chorwacji, Hiszpanii
Książka, która już zawsze będzie Twoją ulubioną?– od kilku lat , nieprzerwanie ” Cień wiatru” Zafona.
Jaka była najciekawsza/najdziwniesza potrawa, którą kiedykolwiek jadłaś?– kiedyś nad morzem trafiliśmy na jakąś wegeteraińską ucztę na świeżym powietrzu. Pomimo tego, że sama dużo gotuję( jarskie potrawy również) nie zapomnę doskonałego smaku wegetariańskich pierożków ” udających” niemal bezbłędnie mięsne i kilku dań przyprawianych suto curry i jakimiś egzotycznymi przyprawami. Rewelacja!
Twój sposób na dłuuuugie zimowe wieczory, to … oglądać zimowe niebo
(magiczny Orion jest widoczny od września do maja), wspominać co nieco i snuć z Panem B.plany na wiosnę i lato, sącząc /przy okazji/ w cieple DOMU profilaktycznie dobrą wiśnówkę, o! ;)
d7ebf98601b6bdfbe39fa3aeecb58dea

*

9 comments on “Liebster Award :)

  1. Grand Mader pisze:

    gratuluję :) i miło mi poznać!

  2. dorotanna pisze:

    Miło z Tobą usiąść przy kominku :) Karkonosze, Szklarska Poręba … ech, rozmarzyłam się :)

Skomentuj

