……..

Miałam..
miałam wrzucić kilka zdjęć z pięknych , leśnych okolic zaczarowanych LISTOPADEM;
miałam coś tam znów napisać.
Nie wrzucę nic, nic nie napiszę.
Przygniotło mnie WCZORAJ.
A było TO tylko kwestią czasu; Świat spodziewał się, ale jednak ………..
...
Coś, co teraz uparcie brzmi w mej biednej głowie,to :


*************

One comment on “……..

  1. Grand Mader pisze:

    Uwielbiam Kapuścińskiego, przełknęłam nawet jego współpracę ze służbami, bo książki, które napisał bardzo wiele mi dały. Słowa, które przytoczyłaś są bardzo mądre. Lennona kiedyś uwielbiałam, ale teraz jak słucham „Imagine” to mam świadomość, że nie takiego świata bym chciała. Chciałabym, żeby religie były, różnice miedzy ludźmi były, ale żeby ludzie potrafili się pokochać pomimo to. Szanować tym bardziej, im się różnią :)

Skomentuj

