43 comments on “I wreszcie nadeszła Wiosna! / And finally Spring has come!

  1. filemonka pisze:

    Cudna jest wiosna, choćby spóźniona – u nas jeszcze nie ma pełni kwitnienia kasztanów…:)

  2. maszynagocha pisze:

    Nastrojowe zdjęcia. Czy mieszkasz gdzieś w pobliżu? Piękne miejsca. A te owce z ulami i te gęsi. Swojsko i rustykalnie. Widać tę wiosnę. U mnie też. I te zapachy. Ach…

    • Angie pisze:

      Tak Gosiu, to moja okolica:) Mieszkam jakieś 200 m. od lasu( w prostej linii) .
      A wokół mego domu stare drzewa: dęby, głogi, lipy, kasztanowce i akacje( grochodrzewy) , niedaleko czereśniowe i jabłoniowe sady.
      Mieszkam około 50 km na płn. zachód od mojego rodzinnego Wrocławia , blisko Odry i starych, bukowych lasów ( Rezerwat Przyrody Odrzyska) .
      Mam trochę zdjęć z mojego ulubionego „cypelku” nad ” starą Odrą” ( to nasza miejscowa nazwa starorzecza) .Wprawdzie te zdjęcia są robione wczesną jesienią, ale jak masz ochotę, zerknij, zapraszam:

      * Starorzecze *

      • maszynagocha pisze:

        Obejrzałam. Widoki z brzegu przepiękne. Jaki piękny jest ten nasz kraj. Muszę kiedyś wybrać się do Wrocławia. Nigdy tam nie byłam. A na wielu zdjęciach i filmach wydaje mi się piękny. Skoro lwowiacy go zaakceptowali, jak swoje, to zapewne coś w tym musi być.

    • Angie pisze:

      Piękny jest Wrocław, piękny cały Dolny Śląsk! :)
      Wrocław ,to w moim odczuciu ,odbicie Wiednia i Drezna- oczywiście tylko ” odbicie” ; dużo mniej tu zabytków, ale DUCH miasta, tych jego kamieniczek, taki sam:)

    • Angie pisze:

      To jak będziesz w mej okolicy, mogę oprowadzić Cię po Wrocławiu i moim rejonie:)
      Swoją drogą, dawno, dawno temu, to były piastowskie ziemie( jeden z pierwszych piast. grodów powstał w X wieku na Ostrowie Tumskim , najstarszej części Wrocławia).
      Cały Dolny Śląsk ma niesłychanie barwną i ciekawą historię :)

      • maszynagocha pisze:

        To miłe, że interesuje cię kraina, którą zamieszkujesz. Teraz ludzie tak się spieszą, nie wiadomo do czego, że nie mają czasu ani ochoty aby się ubogacać. Fajna dziewczyna z ciebie.

    • Angie pisze:

      Dziękuję za miłe słowa Gosiu:)
      Wiesz, u nas od dzieciństwa rozmawiało się w Domu o tym, co ważne, a historię swego kraju , po prostu trzeba znać( a już naprawdę wypada, gdy się kiedyś uczestniczyło w kilku olimpiadach humanistycznych;)
      I w tym momencie muszę zamilknąć;)))

  3. Zdjęcia wyrażają wiosnę na okrągło… Niech tak będzie, jak najdłużej.

  4. wg108 pisze:

    Już nie ma tej pierwszej soczystej zieleni, ale jest pięknie. Wiosna drażni zmysły.

    • Angie pisze:

      Wugusiu, właśnie miałam napisać, że to jedyny czas, gdy jest piękna, soczysta zieleń!
      Te zdjęcia są sprzed pierwszego koszenia u nas. To jest ta pierwsza zieleń! Może w słońcu nie wygląda tu tak soczyście ;)

  5. Piknie wygląda ta wiosna u Ciebie, az chce się zyc:)) Wracałam dziś pociągiem z Warszawy i obserwowałam wiosnę za miastem – jest taka świeża, wciąż nieśmiała, ale kusząca..;)

  6. dorotanna pisze:

    Pięknie pokazujesz ten najlepszy okres w roku – budząca się przyroda, przyjazna (nie za gorąca) temperatura, słoneczko, las w zasięgu wzroku, zwierzyna wszelaka … czegóż chcieć więcej

    • Angie pisze:

      Tak widzę właśnie wiosnę:) W drzewach pełnych zielonych liści, w kwitnących jabłoniach, w nowym życiu.
      Dzięki za dobre słowa! :)))

  7. W naszym rejonie wiosna jeszcze nie ma tak pięknych barw, tym tęskniej oglądam zdjęcia.

  8. Cane pisze:

    No, i lunęła deszczem i burzą. ;)
    Buźka!

    • Angie pisze:

      A u mnie nic nie lunęło…Burze krążą wokół mej mieściny, ale tradycyjnie już , Odra zatrzymuje i u nas sucho…
      No, była taka krótka pompa raz ;) Ale to tylko 15 minut!

      • Cane pisze:

        Krótka pompa nie podlewa, tylko wypłukuje. Wyjdź na pole i pogadaj z górą, tylko tak by sąsiedzi nie słyszeli awantury. ;)

    • Angie pisze:

      Cane, padało trzy dni podczas majówki, wystarczy! Ta wczorajsza pompa nic nie wypłukała, byłam, sprawdziłam. A burze dalej krążą w okolicy i ciągle Odra nie przepuszcza ich do nas;)))

  9. Justyna pisze:

    To najpiękniejsza pora roku wg. mnie. Wczoraj jeszcze nie było liści na lipach a dzisiaj już są całe w zieleni. A na mojej ałyczy para synogarlic uwija się i buduje gniazdo.

    • Angie pisze:

      Tak,to najpiękniejsza pora roku. A przez to, że spóźniona ta wiosna, niemal wszystko zakwitło równocześnie. Tylko kasztany jeszcze zwlekają;)
      Lada dzień będę mieć bukiet bzu w wazonie:)))

  10. violamalecka pisze:

    Piękne fotki Angie…
    A wiesz jak blisko jesteś teraz…
    Dzieli nas tylko jakieś 150 km.
    Ps. Bo też jest wrodławiakiem ;-)

  11. elatroska pisze:

    Wiosna wiosna ach to ty!!!!Wiosna jest moja ulubiona pora roku!Cmokasy dla ciebie:))

  12. Kowaloova pisze:

    To ja tam… pod tym zakwitniętym poproszę legowisko ;)
    Aż się głębiej oddychać chce ;)

  13. krakowianka pisze:

    gdzie nie spojrzeć wiosna…u Ciebie też Angie…pięknie…

  14. Krystiana pisze:

    -ładne kadry;-)

  15. Navia pisze:

    Prześliczne zdjęcia :) Jak u Ciebie jest cudnie !!!
    I te gąski :)))) tylko dlaczego takie malutkie ?

    • Angie pisze:

      Navia, gdybym przybliżyła zdjęcie, nie wyszłoby naturalne, a nie mogłam bliżej podejść ( wsadziłam rękę ludziom za ogrodzenie, by sfotografować te gąski:))))

  16. aneta pisze:

    Urocze fotki, szczególnie te gąski. Pozdrawiam

Dodaj komentarz