Sen , nie sen……

Dziś, w obecnym stanie emocjonalnym, spróbowałabym….Kiedyś, w snach często latałam. I zawsze były to sny z zapowiedzią dobrego Jutra.
Dawno już nie latałam, muszę znów to zrobić; chyba nie jest za późno. Nigdy nie jest za późno, póki się JEST………..
Cuuudne! :)

***

3 comments on “Sen , nie sen……

  1. goldenbrown pisze:

    Odważnie myślisz;) Ryzykownie;)

    • Angie pisze:

      Rzadko .. ;) Marzenie o lataniu( w ten lub podobny sposób) towarzyszy mi jednak od młodzieńczych lat, a sny często odtwarzają te marzenia :) (Ciekawe tylko skąd ten mój lęk przed lataniem samolotami? Tak, to nie to samo , znów / w grudniu/ przeżyłam szok przed lotem do syna na Maltę haha! ;)))
      A lecieć jak ci na filmie- hmmm, musi mi wiele zobojętnieć, a czasem tak się zdarza..:)

      • goldenbrown pisze:

        Podobno do wszystkiego można przywyknąć.. Ale to tylko tak pozornie się wydaje. Czasem trzeba mocno zagłuszyć różne lęki, by zrobić krok naprzód.. Pozdrawiam :)

Skomentuj

