Historia życia pomidora ;)

zdjecie-0524

 

Zdjęcie-0560.jpg

 

 

 

 

pomidory-42

***

 

4 comments on “Historia życia pomidora ;)

  1. goldenbrown pisze:

    Jak na filmie w przyspieszonym tempie ;)

    • Angie pisze:

      Hahaha;) Operacja ” pomidor” trwała od kwietnia i właściwie trwa nadal( zbiory, zbiory! ) Goldi, to był totalny elsperyment, wsiałam nasionka z KUPOWANYCH , srednio smacznych( jak to nie w sezonie) pomidorów( zwykłych i koktajlowych) i papryki. Nie dość, że wszystko wzeszło, to jeszzce w takiej ilości( papryk około 200!!), ze rozdawałam znajomym! :)))
      Pomidory nie dość, że przerosły mnie, to są faktycznie przepyszne, a papryka jeszcze dojrzewa.Za późno wsiałam nasionka, powinno się jednak siać w marcu, no ale to wszystko i tak przerosło moje najśmielsze oczekiwania, zawsze miałam kupowane krzaczki pomidrków do ogrodu, a teraz moje własne, hodowane od / z nasionek:)

  2. ogrodblog pisze:

    Bardzo ciekawe ujęte życie pomidora :)

Skomentuj

