Angie w / i od od kuchni :)

dinner

light

Cream of pumpkin with coconut milk

***

6 comments on “Angie w / i od od kuchni :)

  1. Wichrowe108 pisze:

    No kurza twarz! Znowu mnie wyżera ominęła. Już dobrze jechałem, węch mnie prowadził, ale nagle patrzę tablica z napisem „Berlin”. No to znowu jestem za daleko. A w Berlinie nudy, zamówiłem parę razy „cwaj bijer” bo inne liczebniki wyleciały mi z pamięci, Niemki jakie są koń każdy widzi. Kuźwa, teraz gdy patrzę na te zdjęcia to zrozumiałem, że muszę sprzedać to auto. Za szybkie na starość i jak widać za długa droga hamowania.

    • Angie pisze:

      Wugusiu! :))))))))))))))
      Jesień to dobra pora na pichcenie; coraz częściej również schodzi się do piwniczki, ha!
      Łap ciumasa! :************************************

  2. Jej, jak dawno nie robiłam w domu pizzy. Aż nabrałam ochoty, szczególnie rozmiar XXL twojej przypadł mi do gustu. To się nazywa pizza, nie jakaś tam popierdółka na dwa kęsy!

  3. It looks so delicious :)

Skomentuj

