Dziwny 12 lipca…

Znów 12 lipca i znów kolejne moje urodziny.
Wierzcie mi, z biegiem lat coraz mniej lubię ten dzień; z roku na rok w 12 lipca jest mi …coraz smutniej. Owszem, cieszę się tym co mam( zawsze cieszyłam się chwilą i chwytałam dzień),ale coraz częściej , szczególnie w TYM DNIU myślę o TYCH, którzy zawsze składali mi życzenia,
a dziś…
Nie potrafię tego pojąć, czasem wydaje się, że gadam a duchami, a czasm wcale się nie wydaje, tylko po prostu tak jest, zwyczajnie z NIMI gadam ( nie, nie wypiłam dziś zbyt dużo..)
….Moja koleżanka X, mój kolega Y i ten śliczny łajdak, który mnie tak przytulał w tańcu..Pani Krysia i mój ukochany Pan K…i Mój Przyjaciel Peter…
Pamiętam ich głosy, pamiętam ich twarze, śmiech.Pamiętam i wciąż słyszę, choć wiem przecież, że dziś już nikt z nich nie zadzwoni do mnie i nie powie choćby kąśliwego ” wszystkiego najlepszego złośliwa czarownico! „:))) …
Wraz z Nimi odeszło COŚ, co w pewnym sensie stanowiło mój świat. Coś, co nie spełniło się do końca, coś, co mogło istnieć i nagle zostało przerwane…
Nie potrafię się z tym pogodzić.
czy PAMIĘTASZ?…

Może dlatego dziś tak za mną chodzi TO:

A żeby nie było, że padłam w depresji-
to dla Was MOI KOCHANI!
Z okazji moich….URODZIN! :))))

***

13 comments on “Dziwny 12 lipca…

  1. even21 pisze:

    Wszystkiego najlepszego, Angie!:)
    „Śpieszmy się kochać…”

  2. elatroska1 pisze:

    Jeszcze raz NAJLEPSZEGO!
    Aga wcale nie trzeba popaść w depresje by takie refleksje chwyciły za serce. Chyba każdego dopadają takie płodne dni na rozmyślanie.Z wieloma sprawami trudno jest sie nam czasami pogodzic i je zaakceptować .przeradza sie to w bunt który tak naprawdę jest jak ten kokon ciężki.
    Dzień urodzin jest dniem miłym i przyjemnym.Uświadamiamy sobie fakt że był kiedys początek nas.W poczekalni której nazwą jest nasze życie czasami łapiemy okazje a czasami poruszamy się według określonego rozkładu jazdy .Kiedy lat przybywa myślimy o tym by ten czas tak szybko nie leciał bo nie chcemy już usłyszeć..Koniec podróży ..wysiadka:)))
    Co do tortu to ja pierwsza jestem chętna ! No lubię i to bardzo:) )))))

  3. krakusek pisze:

    Angie,wzruszyłam się…bo dokładnie tak jest jak piszesz…
    Wszystkiego Najlepszego życzę,a tort apetycznie wygląda,zatem do dzieła!

  4. dorotanna pisze:

    Wszystkiego najlepszego!

  5. Ann pisze:

    Wszystkiego najlepszego, czarownico, Cieszmy się chwilą, a jutro będzie inaczej. Może lepiej? Bo urodziny to urodziny, trochę radosne, trochę refleksyjne. Takie ich (urodzin) prawo. Za to tort jest cudny:)

  6. cichosza pisze:

    wszystkiego co najlepsze życzę ! tak się składa że 12 lipca
    mój syn ma także urodziny :)

  7. Angie pisze:

    Dziękuję Wam Kochani za życzenia! Cóż, ” show must go on”, nie pozostaje nic innego jak iść dalej ;)
    Torty to owoc wspólnego wysiłku mego i Pana B.Pan B. specjalizuje się w nadawaniu ostatecznego kształtu tortom, ja dbam o ich smak :)
    Cichosza- serdeczne życzenia dla Syna! :)))

  8. andipab pisze:

    Życzę wszystkiego najlepszego i uśmiechu każdego dnia :)

  9. Wichrowe108 pisze:

    Przepraszam za spóźnienie, ale flaszeczka jest dobra dzień przed, w trakcie i dzień po, nawet dwa dni po, a życzenia – jak mawia znajomy ksiądz proboszcz: byle zmieściły się w oktawie. W związku z powyższym serdecznie Ci życzę, abyś się nie zmieniała, trwała, była, nie umierała, uśmiechała bez powodu, kupiła trzy pary butów, niech facet czuje, że ma w domu kobietę, prowadziła zdrowy tryb życia, wyłącznie same destylaty i naleweczki, bo wodę muszą pić zwierzęta, no i róże. Przyjmij ten skromny bukiet róż (sorry, trochę marne, ale teraz w miastach nikt nie dba o klomby w parkach, nie było co zerwać) i no tak jeszcze łogólnie życzę Ci, mówię Ci, weź zacznij obchodzić imieniny, jak ja. Od razu mniej stresu. Buziaki!

    • Angie pisze:

      Dziękuję Kochany Szczepciu! Najpiękniejsze róże to te od Ciebie, zawsze!
      Chyba znów masz rację- czas zacząć obchodzić /wyłącznie/ imieniny! :))
      Buziaki gorące! :*****************************************

Skomentuj

