Majówka ;)

Znaczy się:Państwa B. majówka (partI) ;)


Jestem! Melduję się! To , w końcu, MÓJ teren! :)
Majówki (10)
Leżeć czy nie leżeć tutaj….?
201505034259
Jednak u Pana jest lepiej. Bezpieczniej ;)

Ja też lubię być przy Nim…

Majówki (15)
I najgłupsze selfie świata ( skąd ja wytrzasnęłam taaaakie okulary??! ) ;)
Majówki (11)

Pozdrowienia!
:)))
***

13 comments on “Majówka ;)

  1. elatroska1 pisze:

    Aguś nie ma to jak luz bluz i muzyka.no i oczywiście towarzystwo mężczyzny i w dodatku swojego mężczyzny:))))

  2. Asenata pisze:

    kot na pierwszym zdjęciu
    ma taka minę jakby chciał oznajmić
    -nie wchodź na moja ścieżkę ;)

  3. cichosza pisze:

    majówki zakończone a teraz to już czerwcówki :)

  4. krakusek pisze:

    toż to wielka majówka Angie,selfie bombowe,a koty jak widać sa na TAK co do majówki,hahaha…

    • Angie pisze:

      Hahaha, dzięki Krakusku Kochany, tak, koty są zawsze na TAK, gdy mogą wygodnie na kimś położyć się lub/ i coś smacznego przekąsić! :)))
      Buziaki! :****

  5. Wichrowe108 pisze:

    Maj nas pogodowo nie rozpieszczał, fakt: trzeba było łapać chwile. Buziaki!

  6. Widze pełny relax i tak powinna być

  7. Ho, ho nadal jesteś fajną laską..
    Angie, buziaki

Skomentuj

