Until u hate me…

 

Until….

-To dziwne, podoba mi się ta piosenka.
-Pomimo tego, że taka chałowata, młodzieżowa,dzisiejsza,że taka z tego świata, którego nie cierpisz?
-Tak, pomimo tego. Bardzo podoba mi się. Może przez tę zmienność rytmu.
-Zmienność rytmu… Stała zmienność rytmu. Ja.
-O tak! Zmienność..rytmu. Ty, dokładnie Ty! Ty, Kochanie..
-Mnie się też podoba. Mimo wszystko i pomimo. Wsłuchaj się. Nie tylko w rytm.

I’m gonna love you
Until you hate me
And I’m gonna show you
What’s really crazy
You should’ve known better
Than to mess with me harder

9 comments on “Until u hate me…

  1. filemonka pisze:

    Hmm, rytm to chyba ten sam, tylko linia melodyczna nieco urozmaicona ;)

    • Angie pisze:

      Trochę jak jazda samochodem:
      szybciej-wolniej, jedynka, dwójka., trójka itd…i nagle gaz do dechy, a za chwilę ostro ” po hamulcach” :)
      ( Podobno w aucie coś tam przez taką jazdę siada. (Małżonek tego nie cierpi i o to / głównie/ się ścieramy;))

    • Angie pisze:

      O tak, na mnie , raczej malutkiej osóbce, do dziś robi wrażenie te prawie 190 cm wzrostu (nie mówiąc już o czarnych, półdługich włosach, ha! ) ;)))
      Serdeczne całusy Fil! :)))

  2. Caddi Yasmin pisze:

    Zmienność rytmu pozwala zauważy to, co jest obok nas. Monotonia usypia i przesłania widzenie:-)

  3. krakusek pisze:

    od kiedy ten utwór usłyszałam w radio…zastanawiałam sie jak go znajdę na YT…i oto jest…jeseś wielka Angie, pozdrawiam Cię serdecznie. ;)

  4. elatroska1 pisze:

    Zmienność nie zawsze jesteśmy w stanie zaakceptować. Jednak kiedy to zaakceptujemy może sprawić że kolor który był dla nas czerwony wcale taki nie jest.Zakładajac że nie jesteśmy daltonistami :))) Angie miło cie widzieć!!

Skomentuj

