Wiem, że za tęczą lata ptak…

Wiem, że za tęczą lata ptak
znam go, widziałem w twoich snach

i

choćbym musiał czekać tysiąc lat

chcę dostać ciebie jeszcze raz.
Może by nas słońce zniewoliło
gdybym spotkał cię znowu pierwszy raz..

Opowiedz mi o tym jak
jak to będzie między nami..

Gdzieś za szybą biała lata ćma
między nami szare płótno nieba,

jak w piosence byle być przy tobie

bez miłości

ale z tobą być
w innym świecie tym za tysiąc lat
znajdę cię

i zacznę jeszcze raz..
Opowiedz mi o tym jak
jak to będzie między nami…

*

Już prawie jesień.

Czy już kiedyś nie mówiłam, że

to moja najdroższa pora roku,

bo

wszystko  moje

rodzi się jesienią…?

;)

***

6 comments on “Wiem, że za tęczą lata ptak…

  1. Caddi Fredson pisze:

    Jesień… lubię tylko ją w wersji złotej, a później to już tylko wiosnę i lato:-)

  2. cichosza pisze:

    piękne słowa …pozdrawiam

  3. Wichrowe108 pisze:

    esień, esień, żółte liście spadajOM

  4. krakusek pisze:

    Angie,nawet nie wiesz jak ja Ciebie rozumiem…kocham lato,ale pewne drogie mi wspomnienia,dotyczyły jesieni…i dużo zaczynało się…jesienią:))
    piękne słowa…

Skomentuj

