Nagroda, nagroda! :)

Kochani, kolejny Liebster Award!
Tym razem od Justyny, która dała mi tę nagrodę i przyłączyła się do zabawy( jeszcze raz dziękuję Just!)
Pytania Justyny są..są takie, że zastanawiam się od początku, na ile szczerze mogę na nie odpowiedzieć tu, w sieci, na naszym blogowisku. Ale : jak się bawić, to się bawić i jak to mawiają moi dobrzy kumple-
jedziemy więc:
1- epikurejskie carpe diem czy średniowieczna asceza memento mori ?
Od zawsze CARPE DIEM! Nawet teraz, gdy pod wpływem Czasu i pewnych przeżyć osłabło troszkę, jednak to i zawsze to! :)))
2- „Chciałabym, chciała …”
(Formacja Nieżywych Schabuff)
zrobić coś tak bardzo niestosownie szalonego i wbrew… nawet samej sobie:)( samemu )?

Just , nie wypada mi o tym pisać…hahaha! Oczywiście, że są takie rzeczy! Z tych bardziej lait , to pewnie kąpiel nocą w Fontanna di Trevi ;)))))
3- W starym dowcipie rosyjskim egzaminator pyta studentkę o Lenina, Marksa a ona
na każde pytanie odpowiada, że nie wie. Egzaminator zdumiony nagle pyta:
– Skąd pani przyjechała?
– Z Kisłowodzka… – ona na to.
Profesor staje zamyślony przy oknie i mruczy cichutko do siebie:
– A może by tak walnąć tym wszystkim i pojechać do Kisłowodzka?

Kiedy mam kryzys to podobnie do profesora zamyślam się i
mruczę cichutko do siebie
– na Kaszubach jest tak pięknie i tak cicho…
czy masz takie miejsce gdzie jest tak pięknie i tak cicho ,że warto walnąć tym wszystkim i pojechać:)) przynajmniej na parę dni?:)

Just, prócz moich ukochanych Karkonoszy , latem morskiego wybrzeża lub jezior skąpanych w blasku zachodzącego słońca
takim miejscem jest mój las i ..mój DOM! Gdy wszyscy wyjeżdżają, włączam głośno swoją ulubioną muzykę i odpływam. Napawam się spokojem, błogością i prawie nicnierobieniem ( prawie, ponieważ ja NIE POTRAFIĘ nic nie robić! :))))
A poza tym każde miejsce jest dobre dla mnie na wyłączenie się( nawet gwarne miasto! Gdyby nie ta moja umiejętność ” wyłączania się” , dawno temu już chyba padłabym, fakt! )

4. pierwszy papieros , pierwszy alkohol , pierwszy raz – tematy tabu czy miłe wspomnienia ?
Miłe wspomnienia totalnej głupoty. Gdybym mogła cofnąć czas,jednak kazałabym swej Pani Matce dać mi solidnie w pysk;)

5.Nie potrafię postępować z tzw. „wampirami energetycznymi.
Potrafię. Mówię wprost: DOŚĆ! Potem krótko wyjaśniam czemu. Obrażają się, ale ponieważ potrzebują mnie do ” ssania” , szybko wracają.Just, TO jest wzajemne; mam tak dużo energii w sobie, że całkiem nieźle mi robi, gdy ktoś ” wyssie ” troszkę jej. Ale: jest GRANICA! I staram się ją jakoś utrzymywać :)
6.Seks tantryczny budzi wiele kontrowersji i emocji. Jednym kojarzy się z wyuzdanym seksem, drugim z miłością duchową.A jakie jest Twoje zdanie ?
Jak najbardziej! Jeśli tylko para tak i tego chce! Osobiście nie wiem czy w pełni tej idei widzę siebie, choć temat mi nieobcy! ;)
7. Z pizzy najwięcej radości ma chyba kot Banderas, potrafi godzinami rozszarpywać tekturowe pudełko w drobny mak.
Kiedy zamawiam do domu na obiad pizzę, a Młoda uwielbia takie telefony, to
czuje wzrok Babci zza światów, który wyraża oburzenie o tempora! o mores!
a z drugiej strony depcząc takie święte tradycje jak obiad, pewnie zbliżam
się do nowoczesnej Europy ;)i tak jestem zawieszona między tradycją a
nowoczesną Europą, jak ta żaba w kawale pośrodku:)
Co wybierasz? tradycyjne pierogi Babcine polane suto skwarkami i kompot wiśniowy( domowy rzecz jasna) czy pizzę na telefon z podwójnym serem i colą do popicia.

Pewnie niepopularne i nie na czasie to, co powiem, ale..
NIGDY NIE BYŁAM AMATOREM PIZZY! Często robię ją ( dzieci, dzieci!) i podobno jest pyszna, ale….
Nie, to nie dla mnie! Nie lubię też frytek…..ani coli lub pepsi( owszem, zdarza mi się napić czasem 1/2 szklaneczki z lodem, na kaca;))))
Pierogi natomiast- zawsze i wszędzie! ( a, że unikam wieprzowiny, to głównie ruskie, z serem i szpinakiem lub z farszem z drobiu:)))
8. ulubiona zupa?
Wiosną chłodnik, szczawiowa, jesienią zupa krem z dyni i
ponadczasowy rosół- zawsze!
9 – Jakbym mógł/mogła przespać się z kimś znanym,byłaby/ byłby to.. ?
Ależ Just, chyba to / w moim przypadku/ oczywiste:

Jack Sparrow!

z internetu
hahahaha! ;)))
Szczerze mówiąc:
sypianie z ” kimś znanym” niekoniecznie wychodzi na dobre ( tu, pozwól Just, zamilknę ;))
Nie, nie mam żadnych takich obiektów pożądania. Starzeję się..? ;)
10. fragmenty piosenek (może to być tylko kilka słów)które zapadły w Waszej
pamięci

Nights in white satin, never reaching the end,
Letters I’ve written, never meaning to send
Beauty I’d always missed with these eyes before.
Just what the truth is, I can’t say anymore.
Cos I love you, yes I love you, oh how I love you.
(…)

Pamiętasz , była jesień (…)

(…) Ty przynosisz mi myśli płomienne
patrzą na mnie uważnie twe oczy
każdą chwilę mi w porę przepowiesz
żadna chwila mnie źle nie zaskoczy(…)

(…) I woke up on a good day
and the world was wonderful, a midnight summer dream had me in its spell (…)

Just, nie sposób tego wymienić. Wciąż coś zapada mi w pamięć i wciąż coś nucę. Często słyszę coś nowego w radio i potem nucę( moja córka krzyczy: „Mama, przestań, nie dość, że nie masz głosu, to przekręcasz tekst”:))) A ja przekręcam, bo tak lubię i już!
Ostatnio chodzi za mną głupkowata piosenka ” O MAMMA mia, He’s Italiano” i- ku zniesmaczeniu Małej W., która tego lata była we Włoszech i nie chce tego odbierać osobiście- Se śpiewam. A co!;))) ( Zodiakalne Raczki potrafią być baaardzo złośliwe! ) :)))))))))


;)))
*
Just, a gdzie jedenaste pytanie? Rozkręciłam się!
:)))
***

5 comments on “Nagroda, nagroda! :)

  1. Asenata pisze:

    Jack Sparrow!!
    no popatrz ;)

  2. krakusek pisze:

    a więc korsarz o złym spojrzeniu,Angie…haha,no…no…

    • Angie pisze:

      Krakusku, jakim tam złym! Hahaha!
      Uroczy , zabawny ( i cholernie przystojny! ) łajdak, spryciarz o gibkim ciele i fantastycznych, nierealnie cudownych ( jak ON SAM przecież! ) pomysłach. Coś ( ktoś) w sam raz dla mnie, hahaha! ;))))))

Skomentuj

