TATRY, cz.II

DOLINA CHOCHOŁOWSKA

SIWA POLANA, Dolina Chochołowska

Góry pozostają w nas na zawsze
i
każą do siebie wracać,
wracać…

Dolina Chochołowska

***

13 comments on “TATRY, cz.II

  1. cichosza pisze:

    góry są piękne o każdej porze roku …pozdrawiam

    • Angie pisze:

      Tak, o każdej porze roku można w nie iść.(i to jest ich niewątpliwa przewaga nad morzem, z którego ” korzystać” można raczej tylko latem..)
      Pozdrawiam! :***

  2. Caddi Fredson pisze:

    No to sobie pochodziłaś:-)

  3. krakusek pisze:

    piękne widoki…a ponadto TAM jest to COŚ…co każe tęsknić i wracać …

  4. Wichrowe108 pisze:

    Zainspirowałaś mnie. Jadę jutro. Jak się człowiek napatrzy to na pupci trudno usiedzieć.

    • Angie pisze:

      Jedź Szczepciu, pozdrów Tatry ode mnie; wrócę tam, na pewno! :)
      Tymczasem Moi ciągną mnie jutro skoro świt w nasze Bory Dolnośląskie na grzyby…jeśli się zwlekę, pojadę z ekipą!
      Buziaki! :*****

  5. pocichutku pisze:

    .. buu .. gdzie tak pokosiło drzewa?

    • Angie pisze:

      Pokosiło na początku D.Kościeliskiej. I nie tylko tam….
      Buziaki Ala! :)

      • pocichutku pisze:

        Buuu .. Okropnie to wygląda. Czytałam zimą, że przez Tatry przeszła fala halnych demolując regle, ale jakoś nie szukałam zdjęć .. Zima była zresztą dziwna, nie tylko w Alpach. Kiry zawsze lubiłam – szybki spacer pod Raptawicką z której zgodnił nas „gajowy” :) – na szczęście mój partner pokazał błękitny krzyżyk :) i skończyło się na zamieszaniu :) .. Co jest teraz specjalnością na Ornaku?

    • Angie pisze:

      To skoszenie to efekt dwóch letnich wichur, tak mówili górale.
      Na Ornak nie dotarłam( czas, czas, tylko 3 czy nawet 2,5 dnia w górach…) ,
      ale wieść niesie, że najlepsza tam szarlotka z pieca, ich własna, nie podrabiana ;))))

      • pocichutku pisze:

        hm .. na Ornaku faktycznie pyszna choć szarlotka w „piątce” to pychota :) .. może dzięki podejściu na próg :) – odrobina zmęczenia i wszystko smakuje :)

Skomentuj

