Liebster Blog Award :)

Tuż przed wyjazdem w góry spotkała mnie przemiła niespodzianka. Otóż zostałam wyróżniona przez Renę nagrodą

liebster-award1
Dziękuję serdecznie Rena! :)))

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Moje odpowiedzi na pytania Reny:

1. Czy czytasz poezję?
Czasem; wtedy, gdy mam odpowiedni nastrój. Skłaniam się jednak bardziej ku prozie (ostatnio Zafon, A.Pérez-Reverte,D.Amaral)
2. Czym dla Ciebie jest miłość?
Czymś,co ma wiele smaków, odcieni, barw i kształtów. Czymś, bez czego nie można i dla czego warto żyć.
3. Gdybyś mógł/mogła wybrać się na przejażdżkę bolidem F1, to z którym kierowcą za kierownicą?
Hmmm, najchętniej sama spróbowałabym! :))) (Oczywiście mój pierwszy raz miałby być bez widowni i na pustym torze ;)))
4. Czy możesz opisać w dwóch zdaniach piękne miejsce, które widziałaś/eś i do którego chciałabyś/łbyś wracać?
W dwóch zdaniach- to niemożliwe! Jest kilka miejsc cudownych, które ukochałam i do których wracam i będę wracać.
Oto one:

5. Czy masz taką piosenkę/melodię , którą często nucisz?
Mnóstwo!!! Włoskie, angielskie, polskie; czasem walce, czasem lekkie piosenki, czasem coś cięższego. Rzecz jasna , jak wszystko u mnie, zodiakalnego Raczka, zależy od nastroju ;) Ostatnio znów za mną chodzi to:
I woke up on a good day
and the world was wonderful

/lalala/
I woke up in an armchair
He had gone I don’t know where
Left me there to sit and look at the rain
I don’t remember much at all
But his words were echoing
A midnight summer dream and then wake again
Maybe I’ll never find him
maybe he’s gone forever

maybe I’ll sit here… ;)))

/lalalalalala/


/ lalalalala/
Wake up on a good day
And the world feels wonderful
Midnight summer dream has me in its spell

!
( Lato, lato…)

Lecz
żeby nie było już tak słodko ( Raki posiadają wyjątkową zdolność niespodziewanych skoków z tematu na temat oraz błyskawicznych zmian nastrojów!):

And if you hear me talking on the wind
You’ve got to understand
We must remain
….
/ lalala/

Obok ” Since I’ve been loving you” Zepsów, to mój Number 1 na mej Prywatnej Liście Przebojów Wszech Czasów! :)

6. Jaki film poleciłabyś/łbyś mi, bym obejrzała i dlaczego?
Rena, myślę, że spodobałby Ci się ” Angielski pacjent„. To piękny film, który z wielu względów odebrałam bardzo osobiście .Bardzo MÓJ film.
Filmem, który chyba spodobałby Ci się jest też doskonały ” Wielki Błękit” Luca Bessona oraz jeden z moich ukochanych filmów, jeden z najbardziej wzruszających, jakie widziałam ” Dom dusz„(doskonała obsada!) , a także pełne nostalgii
Wichry namiętności„( również znakomita obsada!).
Jednym z najlepszych w historii kina , rzecz którą dosłownie uwielbiam jest Forest Gump, ale pewnie jego nie muszę Ci przedstawiać, ani zachęcać. Wspomnę tylko,że jest naprawdę DOSKONAŁY!
Poza tym poleciłabym Ci chyba każdy film, który opisywałam na
Kinomanowcach ( ostatnio trochę zaniedbałam to, ale poprawię się, obiecuję!).
Dlaczego akurat te filmy? Mam wrażenie Rena, że podobnie odbieramy świat :)
7. Dlaczego nie oglądasz seriali?
Naszych obecnych, rodzimych produkcji po prostu nie trawię. Wyjątkiem jest tu ” Czas honoru” (niestety nie obejrzałam wszystkich odcinków).
Przepadam natomiast za ” Downton Abbey” i ” Co ludzie powiedzą” ( świetne seriale, które oczywiście również serdecznie Ci polecam! )

8. Czy lubisz psy?
KOCHAM!
Od ZAWSZE towarzyszą mi psy, a kilka lat temu zapałałam też wielką miłością do kotów. Stan na dziś: dwa psy i cztery koty :) Zwierzęta są, były i będą w moim życiu. ZAWSZE.
9. Kto Twoim zdaniem jest odpowiedzialny za trwający konflikt na Ukrainie?
Najprościej i najkrócej można byłoby powiedzieć: Obecny Car i jego imperialistyczne zapędy. Rena, wybacz jednak,temat trudny i poważny, zupełnie nie do omawiania tutaj.
10. Czy wolałabyś/łbyś , by walutą Polski pozostał polski złoty, czy chciałabyś/łbyś zmiany na euro?
Jest mi obojętne. Najważniejsze,żebym- jak to powiedziała Asenata– miała czym płacić.
11. Kim dla Ciebie jest Jezus Chrystus?
Rena, zlituj się..!
Nic lepszego nie przychodzi mi na myśl, niż cytat z Foresta:
„Odnalazłeś Jezusa, Gump?
– Nie wiedziałem, że mam Go szukać.”
Wiem, że istniał.
I czasem zazdroszczę wierzącym.
To tyle.

***
Oto moje nominacje:
1. Andipab
2.Dorotanna
3. Dagmara
4. Małgosia
5. Kasia
6. Golden
7. Fotografka
8. Justyna
9.Jego Eminencja
10.Cichosza
11. Caddi .

Pytania do Was:
1. Wschód czy zachód słońca?
2. Letnie wakacje nad morzem, w górach czy nad jeziorem?
3. Ogórki: kiszone czy konserwowe?
4. Czy lubisz zimę?
5. Gdy dopada Cię chandra, to….
6. Czy starasz się dbać o kondycję?
7. Wyprawa:
koleją transsyberyjską nad Bajkał
czy
autokarem od wschodniego do zachodniego wybrzeża USA?
8.Doskonały seks, ” sztuka dla sztuki”, żadnego włączania uczuć wyższych- dopuszczalne?
9. Wnętrze domu w stylu….
10.Twój kolor to…
11. Gdybyś wygrał/ wygrała milion PLN w totka to…
;)
Miłej zabawy!
***

18 comments on “Liebster Blog Award :)

  1. Dziękuję za nominację.. Postaram się wywiązać jeszcze w tym roku :)
    Też uwielbiam „Co ludzie powiedzą” :)
    Pozdrawiam xx

  2. Caddi Fredson pisze:

    Dziękuję za wyróżnienie. Zestaw pytań przedni, więc pozwolisz, Angie, że odpowiedzi skonsultuję, gdyż…. aczkolwiek poniekąd cokolwiek mógłbym sądzić lub myśleć o tym bez Heli ani rusz.
    Mile zaskoczony wyróżnieniem Marian:-)

  3. goldenbrown pisze:

    Dziękuję za nominację:)) Pytania bardzo ciekawe, nad paroma musiałabym sporo się zastanowić..;) postaram się pociągnąć tę zabawę, chociaż nie obiecuję, że to będzie w najbliższym czasie.

  4. Asenata pisze:

    Co do ” Downton Abbey”
    to przestałam już oglądać.Bo im dalej w las tym ciemniej ;)

    • Angie pisze:

      Asenato, przyzna, że i ja na razie odpoczywam od Dawnton.Obejrzałam chyba już wszystkie odcinki; gdy będą nowe, znów obejrzę ” hurtowo”, po kilka od razu:)

  5. Dziękuję serdecznie za nominację Angie droga!
    Ja jestem trochę na bakier z blogowymi awards, przyznam że chyba już z sześć albo przekazałam komuś innemu albo po prostu przeszałam cichutko obok nich nie włączając się w zabawę i nie, nie dlatego że mnie to nie bawi, ale po prostu dlatego że czasu brak :(
    Tym razem jednak obiecuję że się dołączę… Proszę jedynie o odrobinę cierpliwości..

    Angie – tobie nie umiałabym odmówić…. my Raki tak już mamy, trzymamy się razem choćby przyszło chodzić do tyłu :) :)

    • Angie pisze:

      Małgosiu, ja też unikam tych awardów, nawet kiedyś oficjalnie poprosiłam, by już mi nie przyznawać, bo mój blog zaczyna wyglądać jak drzewko świąteczne, hahaha!
      Tym razem jednak to Rena honorowała mnie tą nagrodą i było to dla mnie naprawdę dużą niespodzianką, nie mogłam Jej odmówić;)
      Tak, my przekorne( ale jakie dobre! ) Raki musimy trzymać się razem!
      Ściskam!

  6. Rena Starska pisze:

    Witaj Angie!

    Zadałam wśród pytań lekkich jak maleńki obłoczek i te trudniejsze, które mogą wywoływać niestrawność u niektórych Twoich Czytelników, jak i u Ciebie samej (9,10 czy 11).
    Proszę jednak o wybaczenie.
    Już taka jestem, że oprócz słodkich puzzli tego świata interesuje mnie geopolityka, a to cięższy kaliber i z pewnością nie zabawa, jaką jest nagroda za prowadzenie bloga.
    Chciałam dotknąć, tak troszkę, świata który z pewnością nie jest poza mną, poprzez Was…


    Żałuję, że fotografie plenerów nie są opatrzone nazwami, chociażby regionu, który pokochałaś :)

    Poezja wbrew pozorom nie jest łatwą w odbiorze, nie wszyscy Ją kochają…

    Angie, gdy wsiądziesz już do maszyny F1, to weź mnie na przejażdżkę :)))
    Byłoby to ekstremalne przeżycie :))))) Cały tor Twój z moją duszą na ramieniu :)))

    Ogólnie rzecz biorąc, żyję z daleka od telewizora, stąd może brak zamiłowania do seriali? ;)
    Aczkolwiek świetnie znam perypetie pani Hiacynty, a może raczej jej sąsiadki i męża? ;)
    Filmy oglądać lubię, wszystkie wymienione przez Ciebie widziałam, poza Domem Dusz.
    Nadrobię zaległość. Dziękuję.

    Jeden ze świetnych cytatów z „Cień wiatru’ C.R.Zafon’a

    „Przez­nacze­nie zaz­wyczaj cze­ka tuż za ro­giem.
    Jak­by było kie­szon­kowcem, dziwką al­bo sprze­dawcą losów na lo­terię:
    to je­go naj­częstsze wciele­nia.
    Do drzwi nasze­go do­mu nig­dy nie za­puka.
    Trze­ba za nim ruszyć.”

    Wspaniale, że przyjęłaś zaproszenie :)
    Mam nadzieję, że nie wpadłaś przeze mnie w depresję…

    Dziękuję serdecznie i pozdrawiam Wielbicieli Twojego zakątka w sieci!
    Była to nominacja z Nut w moim ogrodzie, stąd

    Serdeczności!
    Rena

    • Angie pisze:

      Dziękuję Rena za tak długi komentarz i tak piękną nutkę! :)
      Nie podpisywałam zdjęć, ponieważ są dobrze znane moim Drogim Czytelnikom i szanownym Gościom Angie’s Diary. Zamek to oczywiście Książ, zimowe zdjęcia z mej ukochanej Szklarskiej Poręby i Karkonoszy, letnie z wybrzeża Bałtyku.
      Rena, rzadko można spotkać kogoś , dla kogo życie jest pasmem radosnych, ciepłych chwil.
      Moje, wbrew pozorom jakie stwarza ten blog, jest bardzo skomplikowane i często pełne różnych dramatów. Powzięłam jednak kiedyś decyzję NIE MÓWIĆ o tym nigdy głośno i tego trzymam się.
      Co do polityki: za sprawą pewnych Bliskich mi osób, jestem ( niestety) blisko, zbyt blisko czasem jej. Ale i o tym postanowiłam NIE MÓWIĆ tutaj. Mogę zdradzić tylko Tobie i innym moim Gościom, że Tam( na Ukrainie) mają miejsce ogromne tragedie , o których my( przeciętni ludzie ” obok” )nie mamy pojęcia. Skąd to wiem- nie mówmy o tym , proszę. Winnego tu wskazuje cały świat, chyba nie trzeba więcej…
      Co do pytania ostatniego- wciąż zastanawiam się, szukam…
      Uff, dawno już nie pisałam tak szczerze w sieci! :))
      Dziękuję Rena, ściskam serdecznie!
      A.
      PS
      ZAFON to moja ostatnia WIELKA MIŁOŚĆ!!!!
      ” Cień wiatru” DOSKONAŁY!
      Całuję!

      • Rena Starska pisze:

        Oj! Angie…
        Tego się obawiałam, ale rozwijać nie będę.
        Może kiedyś świat spojrzy inaczej, gdy będzie jeszcze jakieś kiedyś…..
        Czy bezkrytycznie ufasz przekazom medialnym?

        Obiecuję nie zakłócać już pięknego szumu strumienia…

        Jeszcze raz serdeczności, tym razem Dobranockowe.
        Pa! Kochana.

      • Angie pisze:

        Rena, mam bezpośredni kontakt ze świadkami różnych wydarzeń na świecie, o których się nie mówi ( nawet w tvn, haha)
        Pogadamy prywatnie,
        całusy!
        A.

  7. […] Liebster Award, czyli w kolejności chronologicznej przyznawania nagrody: Ani Leszczyńskiej, Angie i Małgosi […]

  8. […] każdemu. Tę wirtualną statuetkę wręczyło mi jednoosobowe jury składające się w całości z Angie. Słyszeliście o blogowych łańcuszkach? Liebster to właśnie najpopularniejszy z nich. Ukrywa […]

  9. Kochana i cierpliwa Angie :)
    Już są! Odpowiedzi na Twoje pytania :) http://pocztowkizirlandii.wordpress.com/2014/11/06/liebster-piate-rozdanie/
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!

Skomentuj

