W moim świecie/ In my world ( II )

***

20 comments on “W moim świecie/ In my world ( II )

  1. krakusek pisze:

    to u Ciebie Mały Książę zakochał sie w róży…piekne…jak i inne kwiaty w tym OGRODZIE….
    pozdrawiam miło…

  2. dorotanna pisze:

    Cudny ten Twój świat …

  3. Wichrowe108 pisze:

    Fiu, fiu! Od razu radośniej spojrzeć za okno, prawda? No wiem, wiem, ile to pracy, ale warto.

  4. Caddi Fredson pisze:

    Blog powinien teraz zmienić tytuł na „W moim ogrodzie”:-)))

  5. elatroska1 pisze:

    ja piernicze pomyślałam jak pięknie! Ale ile przy tym roboty!!!

  6. rudaja pisze:

    a ja staram się jakoś ogarnąć mój mikro-gródek balkonowy,ale burza zniszczyła mi pelargonie :( a gołębie wiecznie mnie napadaja i „obsrywają” mój piękny zakątek ;/
    zazdroszczę Ci tych kwiatów i tej przestrzeni

  7. Justyna pisze:

    Ogród to moje niespełnione marzenie i juz pewnie tak pozostanie…dlatego oglądam i podziwiam i marzę :)

    • Angie pisze:

      Just, kto wie, czy nie będę mieć jeszcze nowego ogrodu…się zobaczy ;)
      Ogród to fantastyczna sprawa, ale trzeba mieć na to i siły, i czas.
      Buziaki! :***

Skomentuj

