Konkurs!

Kochani!
Zanim pokażę Wam jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie, które niedawno, po latach znów odwiedziłam, mam do Was, wszystkich moich Miłych Gości ogromną prośbę:

ZAGŁOSUJCIE , PROSZĘ, NA MOJEGO KOCURA MILORDA!!!

Milord bierze udział w konkursie na Super Kota Dolnego Śląska. Wygrana uzależniona nie od decyzji danego Szanownego Jury, a od ilości oddanych głosów .

Jeden sms o treści SK.100 na numer 72355
to aż 10 punktów! ; można też głosować tradycyjnie lub z konta na FB ( szczegóły w linku, który podaję)

http://wroclaw.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/milord,8996,193892,t,id,kid.html

Spójrzcie, czyż nie jest cudowny?! ;)))

201405023042

201405023040

201404162876

***
Konkurs trwa do 9.06.2014r.
Bardzo liczę na Wasze wsparcie!
Zagłosujcie, proszę, na Milorda! :)))
Wasza
Angie

***

9 comments on “Konkurs!

  1. sedge808 pisze:

    save the kitteh.

    • Angie pisze:

      Hey!
      My cat Milord takes part in the competition ” Super Cat of Lower Silesia”, he doesn’t need charity, he needs votes to win!:)

  2. sedge808 pisze:

    beautiful puss.

  3. Justyna pisze:

    prawie jak mój Banderas ;)) zagłosuję :)

    • Angie pisze:

      Dziękuję Kochana Just! :)))
      Oczywiście dopiero gdy wystartowaliśmy z Milordem, zorientowałam się , że nie tylko zwykłe koty biorą w nim udział. Z pewnością właściciele ” syjamów” i innych rasowych championów wysyłają po kilka smsów dziennie na swoich ulubieńców ( skoro już mają takie „cacka” w domu, to MAJĄ i na ich sukcesy…)
      Ale nie poddajemy się; każdy głos na wagę złota! ;))))

    • Angie pisze:

      Acha! Milord i Diana 5 maja
      skończyli dokładnie 5 lat! To z tej okazji zgłosiłam go na konkurs( wiem, odbiło mi ! ;)))

  4. elatroska1 pisze:

    Właśnie wysłałam smsa.

Skomentuj

