*Come the morning light now*

Dziś moje najmłodsze , nastoletnie Dziecko płci żeńskiej( dobrze znana bywalcom tego bloga, Mała W.) zapytało , nie stąd ni zowąd:
Mama, a Ty znasz piosenki GUNS’N’ROSES?
Gdybym już nie siedziała, usiadłabym. Z wrażenia. Jak ja, JA, wychowana na starym, dobrym rocku, mogę nie znać Gunsesów??
– Dziecko, przecież Guns’n’Roses to piękna ballada ” Noveber Rain” , to przecież moja młodość!
– no dobra Mama, ale co, tylko tę jedną ich piosenkę znasz??
Nie, nie tylko tę jedną. Znam wiele, ale najbardziej emocjonalnie i/ dlatego że wspomnieniami,
wiążę się właśnie z tym.
I z ” Don’t cry”

To po pierwsze. A po drugie: czyżby w życiu mej Latorośli skończyła się/ wreszcie/ era tych zawodzących i piszczących kretynek Shakiropodobnych, których, nota bene, sama lubię czasem posłuchać? ;)
Moje dziecko i Gunsesi! Dobrze jednak, że siedziałam.
Przesuwają się obrazy wydarzeń Tamtych Lat. Było i … nie minęło.
*
Czekam na telefon, leje deszcz i przechodzą co jakiś czas gradobicia.
Czy dojechałeś bezpiecznie? Nie, nie oszukuję, nie złość się na mnie, nie gram teraz, naprawdę martwię się…

Dobrze, że mam dobre, duże słuchawki ;)

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you’ll be all right now sugar
You’ll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

***

15 comments on “*Come the morning light now*

  1. dorotanna pisze:

    Miło gdy latorośle słuchają czegoś sensownego (znaczy dobrej muzyki).
    A swoja drogą nie jeden raz już zauważyłam, że myślą o nas, że jesteśmy starsi niż węgiel i w czasach naszej młodości nic ciekawego się nie działo :)

  2. Caddi Fredson pisze:

    Młodzi zawsze sa zaskoczeni, ze w czasach młodości ich rodziców tez były świetne piosenki. Czasami myślą, ze to co słyszą w radio to nowość, a to kawałek mający już 30 lat.

  3. Pani Peonia pisze:

    Angie miła, zajrzyj na Kinomanowce – chcę zamknąć konto na WordPress, ale nie wiem, co zrobić, bo to nasz wspólny blog…

  4. Wichrowe108 pisze:

    Przeżywałem podobne emocje, gdy mój Młody „odkrył” Niemena ;) Scenariusz rozmowy był prawie kropka w kropkę, musiałem usiąść, by zebrać myśli co odpowiedzieć na taką „oczywistą oczywistość”

  5. Justyna pisze:

    Axl Rose :) byłam jego fanką :))) nie do wiary , w lutym skończył 52 lata :) w mojej pamięci pozostał obraz długowłosego rudzielca o „żyletkowym” głosie :)

  6. Asenata pisze:

    Guns’n’Roses
    znać znam,ale to nie moje rejony muzyczne

Skomentuj

