Kolory Kwietnia

Przed domem i w moich ogródkach

*

I tam, gdzie kwitną fiołki i stokrotki;)

wiosna 2014 (44)

***

10 comments on “Kolory Kwietnia

  1. Wichrowe108 pisze:

    i nawet bym dziś zaryzykował, wyłożyć się na trawie na ulubionym boku ;)

  2. Caddi Fredson pisze:

    Angie, nie znam się na kwiatach i kolorach, jak wiśkszość facetów, ale lubię ich widok. Ta ignorancja chroni mnie przed brnięciem w szczegóły: widzę całość:-)

  3. mamjakty pisze:

    Angie, ile Ty ogrodników zatrudniasz?:) pięknie!

  4. Ela Niedziela pisze:

    No no dziewczyno masz ty gdzie nacieszyć oczęta:)

    • Angie pisze:

      A mam Eluś, mam! Uwielbiam kwiaty, właśnie przed chwilą kurier przywiózł mi wielką pakę zamówionych w sklepie ogrodniczym:) Jutro albo pojutrze, jak się ociepli i skończą się te deszcze z gradem, będę szaleć w ogródkach( bo mam dwa przecież :))

Skomentuj

