* Tyle słońca w całym mieście *

Tak, jeszcze trzy dni temu była piękna, słoneczna pogoda. Całe popołudnie spędziłam w towarzystwie Pierworodnego i Młodego Lwa w moim rodzinnym mieście. Choć często mam już dość miejskiego gwaru, korków, spalin, są we Wrocławiu miejsca, w których (choćbym nie wiem jak pędziła), muszę zatrzymać się, zwolnić. Miejsca ciche i piękne, które przywodzą na myśl moje dzieciństwo; miejsca, które kocham i ciągle podziwiam.

Oto jedno z nich:

PARK JULIUSZA SŁOWACKIEGO

Pomnik J.Słowackiego

***

15 comments on “* Tyle słońca w całym mieście *

  1. Caddi Fredson pisze:

    Taki spacer to przyjemność, a jeszcze jak dodać towarzystwo, o którym wspomniałaś to wszystko na ten temat. A że widać wiosnę w postaci kwiatów, które masz na sobie, to tylko oznaka, że trzeba powoli odkurzyć łopatę, grabie i szykować się do ogródka.

  2. Wichrowe108 pisze:

    A mnie dziś wichura i deszcz uwięziły, dobrze że zapasy zrobiłem ;)

  3. krakusek pisze:

    piękny park,tylko spacerowac Angie…

    • Angie pisze:

      Krakusku, najpiękniejszy to mój ukochany Park Południowy( oczywiście niektórzy moi Ziomale będą się kłócić, że Park Szczytnicki z Ogrodem Japońskim;))) Tu racja i tu racja, z Południowym jestem bardzo związana, powiedzmy: emocjonalnie:) . Jak będzie czas i ” buchnie” wiosna, zrobię tam trochę zdjęć:)

  4. A u mnie ciągle śnieg :(

  5. Ela Niedziela pisze:

    Chyba każdy ma takie swoje miejsca do których chetnie powraca.A z tego że już czuć Wiosnę ja cieszę się i to fest:))

  6. dorotanna pisze:

    Nie dziwię się, że chętnie wracasz w to miejsce – mam wrażenie, że dużo w nim uroczych zakątków. Jak jeszcze się w pełni zazieleni …

  7. sedge808 pisze:

    both beautiful photos & statues.

Skomentuj

