Liebster Award for…

Ufff, wreszcie po całym tygodniu latania( nie tylko na miotle;)) udało mi się spokojnie zasiąść przed moim drogim pc i napisać coś, co powinnam napisać już jakiś czas temu. Otóż niedawno , zupełnie niespodziewanie, otrzymałam nagrodę Liebster Award.

liebster2

Ponieważ dzięki różnym nagrodom od Was, mój Angie’s Diary zaczyna przypominać już drzewko świąteczne, przyrzekłam sobie( i Wam) już nigdy nie brać udziału w żadnych konkursach i zabawach. Jednak..nigdy nie mów nigdy i w końcu dałam się skusić; może dlatego, że od początku bardzo polubiłam Dorotannę, której zawdzięczam tę nagrodę.
Dorotanna, jeszcze raz: DZIĘKUJĘ! :)))

Oto pytania, które zadała mi Dorotanna i na które , nawet dość serio, odpowiedziałam:

1. Gdybyś posiadał(-a) wehikuł czasu, gdzie i kiedy udał(-a)byś się w pierwszej kolejności?
Hmm, chyba sprawdzić liczby jakie padną w najbliższej kumulacji Lotto ;))) Ale nie pogardziłabym też wycieczką w Przeszłość- Europa XVIII i IX wieku, Rosja Carska i życie tam moich przodków….
2. Na wycieczkę dookoła świata pojechałbyś/ałabyś z…
Nie wiem czy w ogóle pojechałabym. Za długo, za daleko( zodiakalne Raczki to straszni domatorzy i piecuchy! ;)))A jeśli już ktoś zmusiłby mnie do wyjazdu, to pewnie mój Ulubiony( i bardzo odważny oraz odpowiedzialny, of course!) Skorpion, który za karę musiałby znosić mnie i moje humory przez cały czas wyprawy:)))
3. Co zawsze poprawia Ci humor?
No jak to co? Poszczypanie ( szczególnie Ulubionego Skorpiona!) ;)))
4. O czym najczęściej zapominasz?
Rzadko o czymkolwiek zapominam. Moja pamięć to rzecz niemal doskonała, ale też często i przekleństwo…
5. Jak wykorzystujesz tzw. chwile dla siebie?
Oj, uzbierałoby się tego. Najczęściej śpię, a czasem- jak np.teraz- jestem przy komputerze i piszę na blogu:)
6. Danie, którego jeszcze nie próbowałaś/eś ale masz ochotę.
Nie wiem, czy istnieje takie. Jeśli na coś mam ochotę, to wszystko zrobię( włącznie z TYM daniem), by tego spróbować;)
7. Nie wyobrażam sobie dnia bez…
MUZYKI!
8. Jaki masz sposób na poprawę humoru?
Hmmm, wymyślić sobie jakiś nowy cel.
9. Co lubisz robić w chłodne jesienne wieczory?
Czytać, czytać, czasem pisać,czasem obmyślać nowe plany na zimę, czasem imprezować z przyjaciółmi:)
10. Twoja pierwsza myśl po obudzeniu się to…
O fuck! Ja chcę jeszcze pospać! ;)))
11. Każdy ma jakiegoś bzika, jaki jest Twój?
Od kilku lat koty.Mogłabym mieć ich z dwadzieścia! I …czyste popielniczki. Nawet gdy jestem z wizytą u koleżanek i widzę tam pełne popielniczki, pierwsze co robię, wyrzucam niedopałki z popielniczek do kosza na śmieci. Nie znoszę nieporządku, a już nienawidzę brudnych popielniczek!

Teraz już chyba wszystko o mnie wiecie! ;)

*
Szczerze mówiąc, od kilku miesięcy zabieram się za wyróżnienie kilkunastu blogów, które poznałam, lub które czymś ujęły mnie w 2013 roku. Ponieważ ( jak wiecie) nie zrobiłam do tej pory tego, wykorzystam teraz ten konkurs( zabawę) w Liebster Award i wymienię kilka blogów, które bardzo, bardzo lubię odwiedzać( a których -w większości -nie mam nawet na swym blogrollu…) .
Podobno można wyróżnić 11( niektórzy piszą, że 10) blogów. To za mało jak na te dziesiątki moich znajomych. Lubię liczbę 13, więc moich wyróżnionych niech będzie TRZYNAŚCIE.
A Szanowną RESZTĘ proszę o cierpliwość- w końcu pewnie kiedyś skuszę się na udział w kolejnej zabawie! ;)

Blogi, które pragnę wyróżnić nagrodą Liebster Award to / Blogs that I’d like to distinguish Liebster Award :

1. Marek Sienkiewicz
2. Krakusek
3. emmatka
4. Blondynka w Krainie Tęczy
5. Sedge808
6. Góry Bliskie Sercu
7. Cindy Knoke
8. Tazein
9. the hour of soft light…
10. Ponuralnia
11. Offphoto
12. imaginecontinua
13. Naturalne Metody Leczenia

Moje pytania do Was/ My guestions to You :

1.Deser lodowy z polewą czekoladową czy owocową?/ Ice cream dessert with chocolate or fruit sauce?
2.Wschód czy zachód słońca? /Sunrise or sunset?
3. Twoje wymarzone wakacje: zwiedzanie kilku krajów czy długi pobyt na słonecznym wybrzeżu? /Your dream holidays: visiting a few countries or a long stay on the sunny coast?
4. Coś, czego nienawidzisz( na świecie i u innych ludzi) : /  something you hate (in the world and in other people):
5. Marlon Brando czy (or) Gregory Peck? Audrey Hepburn czy/ or Marilyn Monroe? ;)
6.Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa to… /Your favourite fairy-tale of your childhood is…
7.Cecha Twego charakteru, której nie lubisz. /Your character trait you do not like.
8.Twoją słabością jest…/ You have a thing about…
9. Twoje ulubione filmy( trzy) to… /Your favourite movies ( three) are…
10. Grill w ogrodzie czy piknik nad jeziorem? /Barbecue in the garden or a picnic by the lake?
11.Piosenka, która przywodzi na myśl Twoją młodość to../ A Song that reminds you of your youth is…

Dobrej zabawy! / Have a good fun!
:)

Ostatnio chodzi za mną ta piosenka. I zupełnie nie wiem dlaczego… ;)

***

17 comments on “Liebster Award for…

  1. cindy knoke pisze:

    Your kindness is greatly appreciated! Thank you so much! And congratulations on your award. It is so very well deserved. Cheers to you and thank you~

    • Angie pisze:

      I am very thankful for your words but I have been wondering for a longer while why I am being rewarded although my blog’s notes are nothing special although some might appreciate the views and photographs I post. On the other hand, I do love your blog- pictures you post, areas youvisit are fascinating. Your blog is full of warmth and positive feelings. I also hope you will answer those 11 questions I asked in this note:).

  2. sedge808 pisze:

    thank you so much.
    I am so honoured.

  3. Agnieszko, bardzo dziękuję za wyróżnienie.

  4. Caddi Fredson pisze:

    Angie, gratulacje połączone z życzeniem, byś częściej pisała.
    Serdeczności.

    • Angie pisze:

      Dzięki Caddi; z tym pisaniem..hmm, sam wiesz, jak to bywa;) Ale teraz podobno pochmurne i deszczowe dwa tygodnie, może coś wylęgnie się w mojej głowie;)

  5. Thank you very much, Angie!

  6. Thank you so much sweet Angie! God bless you! Hugs!

  7. ponury pisze:

    большое спасибо, но я не знаю, если я заслуживаю

  8. krakusek pisze:

    dzięki serdeczne Angie:)
    ja już wyrosłam z takich konkursów,nagród,ale postaram się odpowiedziec na pytania,a nagrodę przyjmuję i bardzo dziękuję.
    Ten utwór w takiej wersji najbardziej mi się podoba…jest super:)

  9. Asenata pisze:

    Co do pytania 5 to oczywiście Marlon Brando
    tylko z okresu młodości-bo potem to już niestety nie to ;)

  10. dorotanna pisze:

    Dziękuję za udział w zabawie i ciekawe odpowiedzi :)

Skomentuj

