*Popołudniowe wędrówki*

A za rzeką słońce układa się do snu.
201402052538

201402052539

201402052540

201402052543

***

19 comments on “*Popołudniowe wędrówki*

  1. Wichrowe108 pisze:

    Piękne spacerkowanie, jak mniemam z przenośnym stoliczkiem i fotelikiem, by nad brzegiem rzeki usiąść z zadumą i coś poczytać, z klasyki polskiej lub szkockiej

  2. krakusek pisze:

    jak tu …odpoczynkowo,nastrojowo…to klimat tych zdjęć Angie…

  3. dorotanna pisze:

    Piękny spacer :)

  4. goldenbrown pisze:

    Cudnie, cudniaście..:)
    Podobaja mi się Twoje zdjęcia, oddają nastrój spaceru.. Na taki wybrałabym się samotnie
    ;)

  5. Caddi Fredson pisze:

    To nie tyle słońce idzie spać, co zima odchodzi powoli.
    Za chwilę wiosna, której wyglądam z utęsknieniem. A poniżej piosenka o wiośnie, której uczyłem się czterdzieści lat temu na lekcji języka niemieckiego.

  6. cichosza pisze:

    z przykrością ale okno mi się nie otwiera :(

  7. violamalecka pisze:

    Angie…
    Ty wiesz, że ja też
    tak lubię po manowcach
    wędrować
    i przed światem
    choć na chwilę
    w kosodrzewinie
    się schować…

    Piękne fotki…
    Buziolki od violki!!!

  8. ponury pisze:

    ehh.. ckni mi sie do takich miejsc.. tu wszedzie skaly, kamienie i trawa.. :) pozdrawiam :)

    • Angie pisze:

      Skały, kamienie i trawa – i to ma coś pięknego w sobie. Wydaje mi się, że po prostu trzeba …chcieć to zobaczyć.
      ;)
      Pozdrowienia i buziaki! :*

      • ponury pisze:

        oczywiscie ze ma ale jest monotonne i widzac takie obrazy latami czlowiek przyzwyczaja sie albo blednie w zachwycie.. :) jak zdrowko? lepiej? dobic?

    • Angie pisze:

      A dzięki; zdrówko już było ok, ale znów się przypałętało jakieś przeziębienie. Czyli, jak zwykle:’ co się polepszy, to się popieprzy” ;))) Chyba za dużo łaziłam po różnych uroczyskach( zerknij na następny wpis)

      • ponury pisze:

        zerkne zerkne.. dlatego nie jestem fanem rodzinnych imprez np.. zawsze mnie wtedy gardlo i glowa boli :)

Skomentuj

