Jak pies z kotem? ;)

Abi i Luna

zima 201314

Ta mała psica dziś nawet dość spokojna …trzeba zaatakować!
zima 201314

zima 201314
Daję radę! Chwilowy rozejm.
zima 201314

Z tą dużą, czarną, wolę nie zadzierać. Mimo wszystko.Bo jak się zdenerwuje i nagle odwróci..?! ;)
Saba, Abi, Luna

Mała sunia Abi chyba mnie nawet lubi. Jest miła. I jest taka cieplutka!Położę się spać blisko…
Abi i Luna (1)
…bliziutko…
Abi i Luna (3)

***

20 comments on “Jak pies z kotem? ;)

  1. goldenbrown pisze:

    Cudowne masz zwierzaki!! Podziwiam Abi za cierpliwość, chociaż i kotka też jest niespotykana :))
    Lepsze, niż kino:))

    • Angie pisze:

      Muszę kiedyś nagrać ich występy.Potrafią ganiać się i ” bić’ dla zabawy godzinami! :)))
      A mała kotka to żywe srebro, zaraza niemożliwa, nic nie boi się , ciągle wszystkich zaczepia i często nokautuje Abi:) Gorzej, gdy widzi to Saba albo Milord.Oboje czują się przywódcami stada i zwykle interweniują( Saba broni Abi, a Milord jako ” Wuj” Luny przywołuje ją do porządku;)
      Kompletny cyrk Goldi! :))))

  2. Caddi Fredson pisze:

    Taką psio-kocia miłość przez wiele lat widziałem u moje ukochanej cioci Irenki. Ludzie powinni się uczyć.

    • Angie pisze:

      Zdaje się Caddi, że wielu ludzi nigdy niczego nie da się nauczyć…A o miłości( do świata, ogólnie) już nie wspomnę nawet.
      To niesamowite jak szybko nasze koty i psy zaakceptowały tę małą kotkę. Miło, naprawdę miło patrzeć jak bawią się i spędzają czas razem :)

  3. I jak tu stosować porównanie: „jak pies z kotem”, chyba tylko w sensie pozytywnym :)

  4. krakusek pisze:

    Angie,tam,gdzie zwierzaki nie sa uczone agresji,tam właśnie są takie wesołe harce i przyjaźń…super…

  5. maszynagocha pisze:

    Słodkie te Twoje stworki. Nasz najstarszy kocur, trzynastoletni Bąbel, bardzo często sypia na posłaniu razem z bernardynką, „zwieńczając” całość układu od góry. Biedna Nuka boi się wtedy ruszyć, żeby go nie strącić. :-) Ucałuj te Twoje w noski ode mnie.

  6. cichosza pisze:

    odniosłam wrażenie że się „czubią” bo się lubią :)

  7. Cane pisze:

    Moja kotka (podobna jak ta na zdjęciu) bardzo kochała mojego psa, a on nie znosił jak się przytulała. Niech żyją w zgodzie! Buźka!

  8. Gdzie zwierzęta są szczęśliwe tam dom jest szczęśliwy.
    Nawet ja mogłabym być kotem lub psem w Twoim domku…
    Też byłabym szczęśliwa.
    Buziaczki dla Ciebie i dla wszystkich Twoich czworonożnych przyjaciół.

  9. Marko pisze:

    Pies i kot to przykład, że można się zrozumieć mimo tego, że pies macha ogonem jak jest zadowolony, a kot jak jest zły. Pozdrawiam cieplutko w te coraz chłodniejsze dni i zapraszam do obejrzenia mojego nowego albumu fotografii.
    http://marciento.wordpress.com/2014/01/07/virtual-exhibition-of-photography/

  10. wichrowe108 pisze:

    Dawno nie było dowcipu na dobranoc…
    Pewien dziennikarz zapytał staruszkę jak to jest, że wciąż cieszy się tak fantastycznym zdrowiem.
    – Ja na poprawę trawienia, piję piwo, gdy nie mam apetytu, piję białe wino, przy niskim ciśnieniu – czerwone wino, przy wysokim – koniak, gdy jestem przeziębiona, serwuję sobie śliwowicę.
    – A kiedy pije pani wodę?
    – Tak strasznej choroby to ja jeszcze nie miałam…

Skomentuj

