LUNA ( i Wuj) / LUNA ( and her Uncle) ;)

INTERNAUTKA / SHE- CAT SURFER ;)

*

FEELS LIKE HEAVEN! ;)

*

PRZED DOMEM / OUTSIDE OF THE DOOR


Mały Miś? /  Little Bear? ;)

*

EVERY STEP YOU TAKE, I’LL BE WATCHING YOU!   ;)

czyli:
LUNA i WUJ / LUNA and her UNCLE

Luna       &     Milord

Milord & Luna
LUNA (73)

LUNA (79)

LUNA (29)

*

Co ona znów wyprawia? /What’s she doing again? ;)

***

32 comments on “LUNA ( i Wuj) / LUNA ( and her Uncle) ;)

  1. wg108 pisze:

    hehehe do zwariowania z tymi kociakami ;)))

    • Angie pisze:

      Ale są tak kochane, że ..! :)))
      Dwie kotki, Diana i Iris są tak zazdrosne i złe, że ta Mała pojawiła się u nas, że przeniosły się do mego Brata szanownego ;) Rzadko bywają w rodzinnym domu;) Milord jakoś znósł jej obecność, za bardzo kocha mnie, by zrezygnować;)))

  2. Matko! – jaki ten kociak rozbrajający.

  3. ugoldenbrown pisze:

    Małe koty zawsze są zabawne do niemozliwości:)) Ale Luna przechodzi samą siebie, cudo!!:)

  4. ponury pisze:

    piekne siersciuchy.. zapisuje sie do klubu zazdroszczacych :)

  5. maszynagocha pisze:

    Słodka. Przypomina naszą landrynkę, jak była mała. A Twój Milord, to przecież nasz Dropsik. Też jest cierpliwy. :-)

  6. Cudowne te Twoje koty. Widać, że są bardzo szczęśliwe.
    Milord podobny do mojego Fidela / Castro /
    Niestety już dawno odszedł..Cieszę się towarzystwem Józefiny, jest już wiekową panienką / 19 lat / , ale Ona starzeje się razem ze mną
    Całuski, Marysia.

  7. Caddi Fredson pisze:

    Od razu widać kto rządzi na Zamku. Żadna tam Księżna Matka, żadna Angie, czy Mała Wiedźma, ale tych dwoje na zdjęciach:-))

    • Angie pisze:

      Jeśli chodzi o szczegóły, w skrzydle zamku należącym do Ksieżnej rządzi niepodzielnie psica Saba. Milorda terytorium do część domu moja i moich latorośli;)

  8. Ann pisze:

    Moja kotka nie lubi się fotografować. Przyjmuje rozkoszne pozy, a w momencie pstryk widać już tylko miejsce które przed chwilą zajmował :)

  9. cichosza pisze:

    super koty … pamiętam jak swojego Faraona z drzewa
    ściągałam :)

    • Angie pisze:

      Faraon-cudne imię dla kota! :)))

      • mmrr pisze:

        :) Witaj Angie… a ja słyszałem taką opowiastkę, że koty są wredne bo… jak jeden facet spał i miał wydatne „jabłko Adama”, które w czasie snu wydatnie mu się ruszało, to kotu wydawało się, że to mysza i przegryzł temu facetowi krtań… :)
        ps. tak słyszałem :):):)

  10. Angie pisze:

    Mmrr i ja słyszałam takie opowieści, lecz mam tu trochę wątpliwości ;)
    Co do kotów- oczywiscie, że bywają wredne! Są przekorne jak diabli, robią wszystko po swojemu, ale właśnie na tym polega ich ogromny urok.Wystarczy spojrzeć na nie trochę z przymrużeniem oka(tak jak np. wiele kobiet patrzy na większosć mężczyzn ;)) i wtedy wszystko , cały ich koci świat staje się rozbrajająco uroczy:)))

  11. violamalecka pisze:

    Ale słodziaki… !!!
    Świetne zdjęcia i ujęcia Angie. ;-)

  12. Justyna pisze:

    :) Koty , które miały szczęście trafić do kogoś kto nie udawał ,że nie widzi , lub że koty to symbol staropanieństwa albo ,że śmierdzą :) i ja to sobie tak dumam ,że dom bez zwierząt jest tylko zwykłym mieszkaniem a ze zwierzakami jest magicznym domem

    • Angie pisze:

      :)))
      Just, nie wiem kto w tych czasach jeszcze pieprzy,że „koty to symbol staropanieństwa albo ,że śmierdzą” .To chyba jakiś straszny zaścianek, jakieś niereformowalne jednostki! ;) Że też jeszcze tacy egzystują na Ziemi…
      Wystarczy trochę poczytać, rozejrzeć się po cywilizowanym świecie, by wiedzieć, że w obecnej dobie koty wracją do łask.Ba! Posiadanie kota staje się nawet swego rodzaju „modą”;)
      Jest już na świecie więcej miłośników kotów, niż psów .Koty ” opanowały” Manhattan i wiele bogatych dzielnic wielkich miast na całym globie.A przyczyna tego zjawiska? Otóż koty są samodzielne i czyste, więc idealne do hodowli dla zabieganych dziś /nie tylko pracoholików ;) ( oraz starszych ludzi oczywiście). Rzecz jasna ,ktoś nicnierobiący nie zrozumie…
      Moja koleżanka ze swym facetem( tak go nazywa) ma pięć kotów, trzy psy i kilka szynszyli. A znajome małżeństwo ma….12 kotów! czasem im zazdroszczę; gdybym miała gdzie, mogłabym mieć ze 20 tych cudownych sierściuchów! :)
      Potem podrzucę Ci Just link do opowieści o kotach ze Stanów i Japonii :)

      • ponury pisze:

        zastanawianie sie nad glupota kreslarzy stereotypow to ewidentna strata czasu… to tak samo jakby rozwodnik musial chodowac jeze, krowy nieszczesliwi w zwiazku itp po co tracic czas skoro milosc do zwierzakow to milosc a nie stereotypowosc…

      • Justyna pisze:

        no niestety zdarzaja się jeszcze takie typy buraczano zagrodowe :) ale na szczescie dla kotów rzadko :)

    • Angie pisze:

      Just,zerknij:
      http://littletownshoes.wordpress.com/2012/11/29/zdjecia-z-kociego-raju/
      Tak a propos: fajny blog dziewczyny , Polki, mieszkającej w NYC
      :)

      • Justyna pisze:

        Zerknęłam:) tak trochę w biegu , bo ja z tych tradycyjnych co to im w domu „śmierdzi” bigosem przed Swiętami ;)) ryba , grzybami i makowcem :) no taka jestem ” zbabała ” do dna;) i jeszcze to „zbabaienie” w genach przekazałam Młodej :)) ale za to na imieninach mam wielu gości i nie muszę ich spędzać przed kompem;))
        Zwierzęta są emocjonalnym uzupełnieniem , nie zastępują człowieka ,ale idealnie współistnieją z nim dając i nadając klimat oraz sens :)

  13. Angie pisze:

    I to święte słowa Ponury!
    Dodam tylko, że –mówiąc młodzieżowym slangiem: wali mnie to, czy jest akurat moda na koty czy psy lub, że jakiś zakompleksiony nieszczęśnik snuje swe chore teorie i uskutecznia stereotypy.
    Ja kocham zwierzaki, moi Bliscy kochają i to jest dla mnie NAJWAŻNIEJSZE! A jeśli komuś się nie podoba, to niech nie zagląda, nie podgląda, nie komentuje.Ot wsio!
    :)))
    A teraz zmykam!
    Buźka!:*

Skomentuj

