Pocztówki z Malty, part II

***

20 comments on “Pocztówki z Malty, part II

  1. even21 pisze:

    Angie, tego mi było trzeba:) SŁOŃCA!
    Tymczasem narzekam nie tylko na listopad… ;)

  2. wg108 pisze:

    a na przyszły rok to mam takiego pomysła: palmę kupię, pięć kubików piasku i sam se malte zrobie

  3. krakusek pisze:

    pięknie i słonecznie Angie,super…doładowałaś swoje baterie przed słotna jesienią…

  4. cichosza pisze:

    bajeczne widoki :) pozdrawiam

  5. Cane pisze:

    Ładnie tam. :)
    Buźka!

  6. Caddi Fredson pisze:

    I wszystkie przyszły do Ciebie pocztą?
    ładna kolekcja:-)

    • Angie pisze:

      Ano pocztą. Internetową ;)))
      Caddi , mam kłopoty z wejściem do Ciebie i do Krakuska….Ale byłam, czytałam i wszystkie teksty bardzo podobają mi się! Pozdrowienia dla Heli! :)))

  7. Krystiana pisze:

    -wydaje mi się,że to Gozo;-)Malta

  8. mamjakty pisze:

    ehham i acham:) popijam ciepłą herbatkę, ale to zdjęcia u Ciebie rozgrzewają!

Skomentuj

