Jesienne mgły/ Autumn Mists

Okrutne jest dla mnie wstawanie skoro świt, a już zgrozą to, że muszę często jeździć rano na stację kolejową. Znajduje się dokładnie 12 km od mej miejscowości .Nie byłoby pewnie w tym nic nadzwyczajnego, gdyby trasa tam wiodła przez ucywilizowane tereny, lecz moje okolice są cudownie dziewicze .Owszem, jest w tym wielki urok, ale czasem, gdy mam jechać tamtędy wśród mgieł…
Spójrzcie sami. Przyznacie chyba, że przeszywające niekiedy mnie dreszcze ,mają jakieś / solidne/ uzasadnienie.
;)
jesień (39)

Stacja kolejowa, około 7 rano.
jesień (33)

I z powrotem do domu.
jesień (35)

Dla takiego widoku, gdy księżyc delikatnie lśni na porannym niebie , trzeba jednak zatrzymać samochód.
jesień (37)

Te znajome, boczne dróżki… Każda z nich ma jakąś swoją historię ( jak to przecież w zwyczaju dróżki mają ;))
jesień (41)

jesień (44)

Mgły są piękne . I bardzo fotogeniczne! :)
jesień (40)

***

35 comments on “Jesienne mgły/ Autumn Mists

  1. Caddi Fredson pisze:

    Każda z tych dróżek mogłaby opowiedzieć niejedną historię tak, jak ławeczki w parku:-)

  2. Uwielbiam mgle! Tyle, ze nie jak jade samochodem…

    • Angie pisze:

      Dokładnie! Ale, jak już pisałam Marhevce- lepsze chyba te poranne mgły , niż wieczorne! Zawsze jest nadzieja, że zaraz przejaśni się i COŚ będzie widać w świetle dnia! ;)

  3. KBG pisze:

    No takiej to dobrze i może sobie rano ponarzekać i po oglądać piękne widoki :) szczęście co rusz ;)

  4. marhevka pisze:

    Od zawsze mieszkam w mieście. Kiedyś jechałam samochodem i zobaczyłam mgłę nad polami po obu stronach drogi – pierwszy raz w życiu widziałam coś takiego! Droga była dobrze widoczna, ale po obu je stronach mgła. Magiczne. Kocham mgłę, świetnie wychodzi na zdjęciach, to fakt. Nie lubię tylko jechać samochodem podczas mgły (ale to chyba normalne?) :P
    Świetne zdjęcia :)

  5. Wolę mgły letnie, wieczorne, ale każde należy traktować jako kontakt z ET.

  6. ugoldenbrown pisze:

    Mgły to jeden z piękniejszych widoków, jakie znam. Magia, czary…

  7. Kowaloova pisze:

    Mgły Angie są ja Ty – tajemnicze i piękne.

  8. Cane pisze:

    Jakie dreszcze? Bardzo przyjemne mgiełki przed słonecznym dniem. Dreszcze to od deszczu. ;)
    Buźka!

  9. krakusek pisze:

    mgła naprawdę jest fotogeniczna…ale i niebezpieczna dla kierowców…
    ta stacja kolejowa jak ze starego filmu…ma swój klimacik…

  10. dorotanna pisze:

    Poranne mgły są bardzo malownicze. Ale poranne wstawanie jest okrutne ;)

  11. peregrinopl pisze:

    magiczne te poranne mgiełki .. bardzo piękne obrazy

  12. mmrr pisze:

    Widoki są bardzo ładne a dreszcze mogę Cię przeszywać tylko z powobu bardzo wczesnej pory porannej :)

  13. Asenata pisze:

    Stacja kolejowa,mgła,ani żywej duszy-idealne miejsce na kręcenie horrorów

    • Angie pisze:

      Asenato, z tymi horrorami trafiłaś niemal w dziesiątkę! Otóż niedaleko jest stara, nieczynna fabryka celulozy i zamknięta cukrownia. Na pierwszym zdjęciu jest widoczny we mgle komin ; to właśnie tam , w tej fabryce, swego czasu mistrz Polański przymierzał się do nakręcenia thillera!

  14. wg108 pisze:

    Świetne fotki, Angie! Mgły to rzeczywiście skrzyżowanie bajki z horrorem w zależności od okoliczności. Swoją najgorszą przygodę kierowcy z mgłą w roli głównej opisałem u Caddiego, więc nie będę się powtarzał. Z kolei jako miłośnik górskich spacerów niezbyt przyjemnie wspominam zagubienie się na szlaku w okolicach Zawoi. W dodatku było to na koniec wycieczki. Nie dość, że już byłem zmęczony to trzeba się było też liczyć z szybko zapadającym jesiennym zmierzchem. Minę miałem nietęgą. A właściwie to zwyczajnie zacząłem się bać. Może gdybym był z kimś to byłoby raźniej ;)
    W pewnej chwili usłyszałem jednak jakieś głosy we mgle. Podszedłem w ich kierunku i dosłownie po kilku krokach zobaczyłem kawałek znajomej ścieżki. Uff.

  15. mamjakty pisze:

    mgły cudowne, ale faktycznie – jest w nich coś niepokojącego. Zakładam, że nie będziesz oglądać horrorów aż do lata:)

  16. annybloog pisze:

    zdjęcia z klimatem!

Skomentuj

