Pola, lasy, rzeka..

W pochmurny, jesienny dzień.

*

Mój las

*

Odra

***

33 comments on “Pola, lasy, rzeka..

  1. Caddi Fredson pisze:

    Teraz to już tylko wyglądać wiosny.

  2. Cane pisze:

    Ładnie Angie, ładnie tam. :)
    Buźka!

  3. krakowianka pisze:

    jeszcze kolorowo,chociaż powoli szarawo,melancholijnie…ale to ma swój urok…widać to na Twoich zdjęciach…
    pozdrówki

  4. ugoldenbrown pisze:

    Ładnie sobie wędrujesz :) Cudnie się odpoczywa w takiej okolicy. Wszystko pachnie.. :))

  5. dorotanna pisze:

    Z Twoich zdjęć tchnie spokojem, ładna jest taka jesień …

  6. Terrific pisze:

    To Twe włości, Księżno? :)

  7. Angie pisze:

    Asenato, to Wy z Caddim razem tacy anty- zimowi widzę! :)))
    Cane, ładnie, a nawet i piknie.Zeszłej jesieni to była moja codzienna trasa po pracy. W tym roku nie ma kiedy tak dobrze się inhalować….;)
    Krakusku Drogi, wyobraź sobie, że w ciągu dwóch dni niesamowicie zmieniło się.Wiatr pozrywał mnóstwo liści, wiele wyzłociło się. Jest inaczej( musiałabym chyba co dzień wrzucać tu zdjęcia, haha! :)))
    Goldi, teraz zaczyna pachnieć wilgotnymi liśćmi , padało i wiało przez dwa dni. Ale dziś już było słonecznie, muszę się znów przejść do lasu! :)
    Dorotanna, tam jest naprawdę tak spokojnie i cieszę się, że dostrzegasz to w tych zdjęciach! Miałam wtedy( gdy robiłam zdjęcia) dziwną przygodę, kiedyś opiszę! :)
    Terri, rzecz jasna moje i mam zamiar nabyć jeszcze kilka hektarów :P ;)))

  8. Justyna pisze:

    Jesień jest bardzo fotogeniczna:) a ja też lubię zimę i śnieg i ciszę i drzewa w białych pelerynach i gorące kakao ( tylko zima mi smakuje) i Święta i…

  9. marhevka pisze:

    Piękna jesień :) choć jeszcze trochę bardziej zielono niż kolorowo na Twoich zdjęciach, ale jesiennie. Pięknie :)

  10. wg108 pisze:

    To się nazywa spacer! Świetne spojrzenie w korony drzew i na zakole rzeki

    • Angie pisze:

      Wugusiu, przejście tymi ścieżkami to jazda obowiązkowa! Kiedyś codziennie, dziś przynajmniej raz w tygodniu;)
      Dzięki! :)
      Przyznam nieskromnie, że mi też podobają się te ujęcia, haha! :))))

  11. nobody pisze:

    Patyczki i konary, to zdecydowanie mój klimat. Te cuda leżą dosłownie pod nogami…wystarczy się schylić, podnieść i podziwiać. :)

  12. Grzesio Polak pisze:

    Prawdziwa jesień… Tęsknię do jesieni. Zdjęcia mówią wszystko: nie potrzeba słów.

  13. Rena Starska pisze:

    W pochmurny i jesienny dzień
    wyczarowałaś
    pogodę ducha
    …w barwnych fotografiach :)
    Brawo!

    Pozdrawiam ciepło

  14. reddiamondd pisze:

    Very good publication. Thanks for sharing

Skomentuj

