Ty przynosisz mi myśli płomienne*

Odkąd tylko jesteś ze mną
noszę w sobie radosne odkrycie
przyszła do mnie zupełnie inna
nowa pora mojego życia.

Najspokojniej , najpiękniej na świecie
płynę rzeką mych marzeń przy Tobie
przez jesienie , lata i wiosny
i przez zimę, zawiane drogi.

Mijam wyspy i lądy nadziei
wszystko wkoło zaś jakby mówiło
że niedługo, już może za chwilę
dosięgniemy to, co się śniło

Ty przynosisz mi myśli płomienne
patrzą na mnie uważnie Twe oczy
każdą chwilę mi w porę przepowiesz
żadna chwila mnie źle nie zaskoczy.

Jesteś latem w zimowe ochłody
jesteś wiosną w jesienne półmroki
pierwszym słońca po deszczu promieniem
pierwszym nieba po burzy obłokiem.

I zostaniesz tak w tej podróży
mego świata najmilszą ozdobą
na te cztery pory niepewne
piątą porą na każdy rok z Tobą.

*

22 comments on “Ty przynosisz mi myśli płomienne*

  1. wg108 pisze:

    Czyli przez jesień idziemy śpiewająco. Jestem za!

  2. Ale że CO? Że wreszcie, że mimo zbliżającej jesieni… wiosna, a nawet ogniste lato?:-)

  3. krakusek pisze:

    Angie…jakoś tak mi powiało wiosną…piękny takst piosenki ulubionego Marka Grechuty…nie znałam,nie znałam…dzięki za tę romantycznośc jesienią…

  4. Cane pisze:

    Przez jesień i zimę, byle do wiosny. ;)

  5. cichosza pisze:

    po prostu piękna ta piąta pora roku ;) pozdrawiam

  6. Piękna piosenka.
    Byłam kiedyś na koncercie Grechuty.
    Fajne wspomnienia…śliczna piosenka

  7. Grzesio Polak pisze:

    Mam 700 piosenek na swoim samochodowym pendriwie. Wsród nich powyższa kompozycja. Nie słyszałem jeszcze lepszego utworu tak głęboko odzwierciedlającego czym kobieta jest dla mężczyzny. Wzruszające.

    • Angie pisze:

      I czym mężczyzna może być dla kobiety..

      „Ty przynosisz mi myśli płomienne
      patrzą na mnie uważnie Twe oczy
      każdą chwilę mi w porę przepowiesz
      żadna chwila mnie źle nie zaskoczy.”

      :)

  8. pocichutku pisze:

    dobry wieczór .. to nie komentarz do publikacji – chciałam tylko zapytać, czy mogę dopisać Twój blog do mojej publicznej listy „czytanych” .. nie znalazłam Twojego emaila dlatego pytam w tej formie. tak więc komentarz skasuj, jest doskonale nie na temat.

  9. rudaja pisze:

    cudne! zapożyczę to i opowiem komuś niezwykłemu na dobranoc… dziękuję :)

Skomentuj

