*W porcie o zachodzie słońca*

***

port Mrz. (3)
*
port Mrz. (2)

*

zachód słońca

*
port (2)

*
zachód s.
*

w porcie

*

port M.

*
port nocą

***

30 comments on “*W porcie o zachodzie słońca*

  1. KBG pisze:

    piękny ten Twój zachód :)

  2. wg108 pisze:

    Gdy tylko widzę, że zapowiada się ładny zachód słońca, to od razu kokoszę się na tarasie. Leżaczek, coś sympatycznego w szklaneczce… Staram się nie brać aparatu, gdyż mając go pod ręką trudno powstrzymać się od zrobienia zdjęcia numer milion trzysta tysięcy ;)))

  3. even21 pisze:

    Angie, przedłużasz moje zauroczenie… :)

    • Angie pisze:

      Ev, prócz morza , znów zauroczyły mnie okolice Zielonej G.:) Lasy, te cudne lasy! I fantastyczna droga, obwodnica, potem ekspresówka. Naprawdę aż nie jak nasz kraj ;)

      • even21 pisze:

        Faktem, że nad morze leci się teraz ekspresowo…:))) a jak jeszcze skończą miedzy Zieloną Górą a Gorzowem, to będzie super ekspres ;)))

  4. Norbert pisze:

    Zdjęcia robione w Mrzeżynie?

  5. krakusek pisze:

    piękne zachody ,ja nimi jestem zawsze i wciaż oczarowana…nigdy nie ma dwóch tych samych ,to niesamowite…zawsze to będe powtarzać…
    bardzo nastrojowe zdjęcia…

  6. Justyna pisze:

    :) wiesz Andżi jak oglądam zdjęcia zdaję sobie sprawę jaka ze mnie szczęściara mając takie widoki na co dzień :)
    W tym roku woda była rewelacyjna do pływania .

    • Angie pisze:

      To prawda Just; zawsze, gdy wstawiam jakieś zdjęcia lub wspomnienia znad morza, myślę o tym, że dla Ciebie to codzienność, normalka:) Tymczasem „ludziska z głębi lądu” cały rok czekają na wakacje i na wyjazd nad morze, a potem długo, długo mogą rozprawiać o wakacjach, muszelkach, bursztynkach, mewach, szumie morza itd., itp ;)))
      Wiesz, lubię Mrzeżyno, lubię atmosferę tych małych ,nadmorskich miejscowości, niedużych,rybackich i jachtowych portów. Mogłabym wieczorami godzinami tam siedzieć, jeść lody( ciekawostka: lody spożywam tylko nad morzem! :)), lub pić piwko, patrzeć na kutry wypływające w morze, wsłuchiwać się w portowy gwar . I oczywiście /wylegując się na ciepłym piaseczku na plaży /wpatrywać się w zachodzące słonko! :)))
      A woda faktycznie rewelacyjna w tym roku! W pierwszym tygodniu naszego pobytu tak mocno grzało, był taki upał, że nie wychodziłam prawie z morza:)))

  7. cichosza pisze:

    piękne zachody słońca i woda …to lubię :) pozdrawiam

  8. Pani Peonia pisze:

    Piękne widoczki… Zazdroszczę. :)

    • Angie pisze:

      Peonio, jak na kompletną amatorszczyznę, to nawet dość fajne zdjęcia( tak myślę). Mój brat ( też niechcący;)) zrobił rewalecyjne zdjęcia; niektóre wrzucę potem ;)
      Miło, że jesteś!
      :)))

  9. elatroska1 pisze:

    Najbardziej zauroczył mnie widok szóstego zdjęcia.Brawo!!!
    Pusto tu było bez ciebie:)

  10. Cane pisze:

    Zawsze wolałem zachody słońca od wschodów (chociaż ostatnio doświadczyłem przepięknego świtu). Pięknie uwieczniłaś piękne chwile, Angie. Takie wspomnienia są jak skarby.

    • Angie pisze:

      Cane, pochwała z Twych ust , to rzecz wyjątkowa! :)
      Dzięki! :)))
      Aha! To jeden wieczór, jeden zachód słońca w różnych kadrach i na różnych „etapach” ;)

  11. nobody pisze:

    Zachody i wschody słońca, zwłaszcza te nadmorskie, gdzie czysty horyzont, nie przesłania detali pięknych barw sprawiły, że po ponad 20 latach, kiedy ostatnio byłam nad polskim morzem, znów uległam ich urokowi. Piękne wspomnienia! :)

Skomentuj

