Pola ,ogrody i …wakacje! :)

Kochani:)
Od jutra zaczynam dłuugi urlop, wyjeżdżam i w związku z tym znikam z sieci na jakiś czas.
Zostawiam dobrym ludziom pod opieką ten blog.
Na pożegnanie kilka zdjęć z moich okolic:

Pobliskie pola. W dali zarys Karkonoszy. Przy dobrej widoczności można dostrzec Śnieżkę :)

201307231500

201307231499

*
Moje trzy ogródki: warzywny, maleńki przed samym domem i piwny ;) :)

***

Do miłego!

43 comments on “Pola ,ogrody i …wakacje! :)

  1. andipab pisze:

    Wesołego i pogodnego urlopu :)

  2. even21 pisze:

    Angie, zatem – udanych wakacji! :)
    Też ruszam w tym tygodniu:)
    U mnie – burzowo… ufff, nieco chłodniej ;)

    • Angie pisze:

      Widziałam na mapie jakie burzysko nad nami! Potężny front, u mnie już od godziny daje popalić.Ale nadal duszno strasznie…
      Dzięki Ev , Tobie również udanych wakacji!
      :)))

  3. ugoldenbrown pisze:

    Odpoczywaj, ile tylko się da!! I niech Ci urlop za szybko się nie konczy!;)))

  4. Rena Starska pisze:

    Wspaniałego urlopu :)

    Rejon, o którym mówisz jest mi dosyć dobrze znany. Kto wie, może gdzieś całkiem blisko buszowałam w dzieciństwie u moich drogich Dziadków?

    Serdecznie,
    Rena

  5. dorotanna pisze:

    Miłego wakacjowania :)

  6. wg108 pisze:

    Angie, baw się dobrze!

  7. cichosz@ pisze:

    udanego wypoczywanie życzę i pozdrawiam !

  8. Jeszcze raz, milych wakacjii

  9. eulalia87 pisze:

    baw się dobrze i wróć bezpiecznie :)

  10. elatroska1 pisze:

    Odpoczywaj pełną piersią!!!:)))

  11. Dearest friend, I have nominated you for the Wonderful Team Member Readership Award. Please visit this link: transcendingbordersblog.wordpress.com/2013/08/01/wonderful-team-member-readership-award/

  12. Justyna pisze:

    Morze czeka juz nagrzane ;))) miłego urlopowania:)

  13. Asenata pisze:

    Miłego wypoczynku :)

  14. violamalecka pisze:

    Gór jak zwykle zazdraszczam….
    Odpoczywaj Angie!!!!

  15. Navia pisze:

    Przecudne zdjęcia, udanych wakacji !!!!!!!!

  16. My dear friend, I have nominated you for some awards! Congratulations! Please visit this link : transcendingbordersblog.wordpress.com/2013/08/13/a-bouquet-of-3-awards/

  17. Cane pisze:

    Myślałem, że zobaczyłem Śnieżkę, ale to była plamka na monitorze. ;)

  18. Alice pisze:

    Jak wspaniale teraz popatrzeć teraz na takie zdjęcia…;-) P.S.: bardzo podoba mi się ten koszyczek z kwiatkami na ostatnim zdjęciu postawiony na pieńku (o ile mnie oczka nie mylą).

Skomentuj

