Latem..;)

Niektórzy lato spędzają bardzo aktywnie:

skok do wody po piłeczkę
do wody!
mam ją!
mam pileczkę!
a teraz trzeba posprzątać ten staw!
silna jestem!

co by beze mnie zrobil!

sprzątam staw

ale mam roboty!

*

Natomiast niektórzy wolą raczej statycznie spędzać letni czas ;)

201307101372

201307101377

201307111389
***

19 comments on “Latem..;)

  1. maszynagocha pisze:

    Słodkie te Twoje zwierzaki. :-)

  2. krakusek pisze:

    taaak….jedno sobie LORDOWSKO wypoczywa…a ma na czym jak widać,a drugie porządkuje staw…hahaha, bilans wychodzi na zero…

    • Angie pisze:

      Krakusku, bo to przecież Milord :)))
      Uwielbia wylegiwać się na naszych łóżkach.A Saba codziennie pływa( musi chłodzić się w wodzie, bo zamęczyłaby się w te letnie upały)

  3. wg108 pisze:

    I ja jutro zapraszam gości do basenu. Mam już specjalne wiaderko, by browarek obok dobrze nam się chłodził – w końcu lato, nie ma to jak paradować bez koszulki do pierwszej w nocy ;)

  4. Justyna pisze:

    Andrzeju gdybym mieszkała bliżej chyba naruszajac etykiete wprosiłabym sie ;)) oczywiście z dodatkowym „basenem” ;)))

    • wg108 pisze:

      Baseny łączcie się! Że też wcześniej nie wpadłem na pomysł, by napełnić wodą dodatkowe baseny! Znaczy się jeszcze ich nie mam, ale obiecuję, że w przyszłym roku zrobimy basen-party.

  5. Justyna pisze:

    Endżi :) kurcze po aferze z tutkami i plagiatami , zapewniam że swoja notke pisałam niezaleznie:)) o spędzaniu biernym lata :)))
    Sunia taka wodna widze a moja „grubaska” szczur lądowy :))

    • Angie pisze:

      Just:))
      Pewna jestem, że w sprzyjających okolicznościach argument” niezależnie”,nie przejdzie ;)))
      Nie ma co przejmować się, tylko robić swoje:)
      Moja sunia też grubaska, ma nadwagę, choć niemal co dzień pływa. Nasz vet.mówi, że to „te cholerne hormony” i ogólne skłonności labradorów do tycia( uwarunkowanie genetyczne) .
      Jak to ważne i niezależne od sportu i diet , widać po Milordzie, który praktycznie spędza całe dnie wylegując się i żrąc, a ma wciąż ładną, szczupłą sylwetkę( pozazdrościć!, hahaha)
      Tak a propos: zawsze dobijała mnie ta niesprawiedliwość: jeden je za pięciu i nie tyje, inny tylko trochę pofolguje sobie i natychmiast widać efekty…;)

  6. elatroska1 pisze:

    Hehe Milordowi dać tylko pilota do telewizora :)))Dobrze że pies trzyma fason:))))
    Zwierzęta sa jak ludzie jedni leniwi drudzy pracowicie:))
    cmokasy zostawiam serdeczne:)

  7. cichosz@ pisze:

    utożsamiam się z kotem :) pozdrawiam

  8. poziomkislow pisze:

    super masz te zwierzaki :) ja mam dwa koty
    pozdrawiam cieplutko :)

  9. Cane pisze:

    „Obie formy są dopuszczalne” ;)
    Buźka!

  10. filemonka pisze:

    Heh, skądś znam tę statykę ;)))

Skomentuj

