If you want to…;)

If you want to try and save me
Then take my heart don’t hate me
If you feel you can’t
let go then let go
;)

Nie będę chyba oryginalna mówiąc, że jest zimno, szaro i leje deszcz. I z tego co wiem, w całym kraju tak uroczo. Nie wiem czy nie zacznę w końcu zazdrościć mojemu Ulubionemu Snobowi, że siedzi teraz pod jakimiś palmami gdzieś w ciepłych krajach ( P., całusy! ) :)

Pijąc kolejną szklankę herbaty z aronii ( wszystkie zapasy z zamkowej piwniczki w związku z utrzymującym się zimnem, niestety poszły;)), przypomniałam sobie pewien utwór, w którym zakochałam się kilka lat temu, od pierwszego usłyszenia. I o cholernie pociągającym chłopaku, który go śpiewa.
Posłuchajcie i popatrzcie. Koniecznie GŁOŚNO!

Rozgrzewa, słowo!
:)

 

*

17 comments on “If you want to…;)

  1. Kowaloova pisze:

    Matulu… Angie! Ty mnie takie rzeczy o tej porze pokazujesz!
    A miałam iść spać… diablica! ;) ;)

  2. maszynagocha pisze:

    A u mnie dzisiaj cały dzień było słonecznie.:-) Trochę dzięki temu obeschło, bo wiaterek też powiewał. Do ciebie też przyjdzie słoneczko.:-)

  3. Angie pisze:

    Haha, jakby co to byłam pierwsza! ;)
    Kowaloova, mam pytanie( nie nadające się do napisania go public, ale gdzieś muszę w końcu DYSKRETNIE zapytać):
    Czy dostałaś maila ode mnie ? ;)

  4. krakowianka pisze:

    Angie,u mnie na razie nie pada,a Twój utwór rozgonił chmurzyska…brawo…brawissimo..P

    • Angie pisze:

      Krakusku, u nas też dziś rozpogodziło się! Ale od jutra znów ma padać…a ja w sobotę mam grilla z okazji urodzin Pierworodnego. Pewnie skończy się nasiadówką w domu…ehhh..
      A utwór- jeden z moich ukochanych! Cieszę się, że podoba się! :)

  5. wg108 pisze:

    Właściwie to nie jest źle. Skoro w piwnicy sucho. No to muza na maksa.

  6. Rena Starska pisze:

    :)

    Fantastyczne do wyginania ciała :)))

    Pozdrawiam!

Skomentuj

