*Zachody słońca, zatoki i letnie noce / Mallorca part II*

P1000612 (Kopiowanie)

Wschodnie wybrzeże Majorki jest zarówno piękne, jak bardzo ciekawe. I to nie tylko ze względu na jaskinie w nabrzeżnych skałach i malownicze zatoczki otoczone zielonymi pagórkami; otóż słońce zachodzi nie chowając się za morzem, a gdzieś w głębi wyspy. Nad uroczymi zatokami wschodniej Majorki wschodzi księżyc.
P1000617 (Kopiowanie)

P1000997 (Kopiowanie)

P1000531 (Kopiowanie)

Wieczorem cały upał z nadmorskich plaż wdziera się w wąskie uliczki miasteczek i ciężko unosi się pomiędzy domami.Duszno. Tak duszno, że najlepszym wyjściem teraz jest spacer na któryś z cypli okalających zatokę. Wiatr znad morza delikatnie chłodzi rozgrzane ciała. A widoki urzekają.
P1010014 (Kopiowanie)

P1010027 (Kopiowanie)
Gdy w hotelu nie ma imprezy / co bardzo rzadkie/ , po kolacji robi się nagle cicho i spokojnie.
P1000860 (Kopiowanie)

A tuż za hotelem zaczyna tętnić nocne życie. Do świtu słychać muzykę i gwar.
P1000905 (Kopiowanie)

*
Długo nie pośpimy.
Delikatny szum morskich fal kusi, kusi .
I znów skoro świt idziemy na plażę nad zatokę ;)
z internetu

***

15 comments on “*Zachody słońca, zatoki i letnie noce / Mallorca part II*

  1. goldenbrown pisze:

    Wschodnie wybrzeże to właśnie naturalne plaże i piękne zatoczki. Majorka – tak, ale poza sezonem;)

    • Angie pisze:

      Zgadzam się w 100 procentach Goldi! Prawie udusiłam się tam w sierpniu ! :)))
      Tylko wiosna lub jesień, tym bardziej,że wtedy właśnie przypływają w okolice wschodniego wybrzeża delfiny :)

  2. Navia pisze:

    Ach …… ten biały piaseczek …… :)

  3. wg108 pisze:

    Ponad dziesięć lat temu to było moje turystyczne marzenie. Gdy po pewnym czasie poskładałem w całość opowieści znajomych, którzy tam byli, to zrozumiałem, że to nie dla mnie. Jednak zdjęcia są jak z krainy bajek ;)

  4. krakowianka pisze:

    dla mnie to egzotyka…az popatrzec miło…byłaś w Raju Angie…:)

  5. A ja myślałem, że teraz jesteś na Majorce, bo prawie Cię tu nie ma. Może zasypało śniegiem, albo co:-)

  6. Justyna pisze:

    Morze i plażę mam 15 minut w odległości czasowej od domu:) pewnie dlatego jestem taka trochę niedoceniająca klimaty morskie:) choć wody np. śródziemnomorskie są cudnie ciepłe , przejrzysto- lazurowe. Piękne zdjęcia , patrzę i marzę:)
    Andżi może masz jakiś fajny , prosty ;) przepis na ciacho wielkanocne ?
    Robię sernika na kruchym cieście a na drugie nie mam pomysłu :( Buziaki:)

    • Angie pisze:

      Just, mam gdzieś przepis na szybką babkę piaskową ( ulubione ciasto moich dzieci :))
      Podrzucę Ci potem.
      Ja nie szaleję kulinarnie na te święta; piekę tylko sernik i robię mazurka królewskiego( z gotowanymi żółtkami) .Oczywiście musi być karkówka pieczona z suszonymi śliwkami i pasztet z drobiu( ja jestem „drobiożerna” ). I jeszcze nadziewana pierś indyczki, jakieś tam sałatki.
      Ot, nic takiego ;))))
      A teraz mam na głowie od kilku dni niespodziewany remoncik kuchni, tryskam szczęściem….

  7. Justyna pisze:

    Podrzuc ,będę wdzięczna:) ja mam 9 osób u siebie na Wielkanoc , więc musze troche popichcić:) ale znajac osoby , ktore będe gościła przywiozą kosze jedzenia … ta nasza słowiańszczyzna:) nie da sie inaczej trudno juz sie z tym pogodziłam z pokora ;))

  8. Cane pisze:

    Normalnie teraz, w podkoszulce, muszę wyjść na mróz, by ochłonąć. ;)

  9. Judith pisze:

    Takie wybrzeza i wiodoki z nimi zwiazane mozna podziwaic tylko wtedy gdy jest, jak najmniej ludzi, nieprawdaz?
    Serdecznosci
    Judith

Skomentuj

