„Shine on”, czyli Mallorca , part I ;)

Ponieważ dziś PIERWSZY DZIEŃ ASTRONOMICZNEJ WIOSNY , a do tego
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ SZCZĘŚCIA ( tak a propos: czegóż to ludzie nie wymyślą! ;))
spełniając obietnicę daną Cane,
zapraszam wszystkich złaknionych słońca i ciepła na Majorkę:

Wyobraźmy sobie, że jest lato, temperatura powietrza co dzień 32C w cieniu, wody 28C ( constans) , deszcz, jeśli pojawi się, to kropi intensywnie,ale tylko chwilę. Słońce zachodzi gdzieś w głębi wyspy , a nad zatoką wschodzi księżyc( o tym niedługo w II części wspomnień z Majorki).
Na plaży słychać różne języki świata , nie ma podziału na starzy- młodzi, czarni- biali lub Azjaci , niepełnosprawni- zdrowi.
Wszyscy plażują obok siebie, niektórzy popijają drinki lub piwo. Śmiejemy się świetnie bawiąc się razem w łagodnych falach turkusowej zatoki.
P1000445 (Kopiowanie)

P1000925 (Kopiowanie)

Co jakiś czas odpływa jakiś niewielki, wycieczkowy statek w rejs albo wokół wyspy, albo do innych nadbrzeżnych miasteczek Majorki. Ponieważ woda w morzu jest bardzo ciepła i nie daje ochłody, często jedynym ratunkiem dla rozgrzanego ciała jest morska wycieczka statkiem. Im dalej w morze, tym chłodniej, wieje przyjemny wiatr,a przed słońcem chroni cień zakrytych pokładów. Zawsze przecież to przyjemniejsze ,niż ucieczka przed upałem do hotelu;)
A widoki z morza—bajeczne.
Spójrzcie:

P1000731 (Kopiowanie)

P1000771 (Kopiowanie)

P1000745 (Kopiowanie)

P1000760 (Kopiowanie)

P1000781 (Kopiowanie)

P1000779 (Kopiowanie)
P1000780 (Kopiowanie)

*

Prócz pięknych widoków, czystego, ciepłego morza, z Majorką zawsze będzie kojarzyć mi się jedna piosenka.
Przebój, który kilka lat temu słychać było wszędzie na wyspie.
I
wierzcie , zawsze , gdy słyszę to, robi mi się cieplej i natychmiast uśmiecham się :)
Bardzo słoneczna , bardzo wakacyjna i bardzo majorkowa muzyczka.

No to : SHINE ON!

***

30 comments on “„Shine on”, czyli Mallorca , part I ;)

  1. Cane pisze:

    O jak miło! Dzięki!
    „Wyobraźmy sobie (…)” stoimy po pupę w wodzie, sączymy kolorowego drinka, bez parasolki… wokół pływają półnagie Niemki… ;)

  2. Cane pisze:

    A! I skoro jesteśmy przy letnich melodiach, moja ulubiona:

  3. wg108 pisze:

    Z tymi Niemkami to jak rozumiem czarny humor… Wiemy, dlaczego Niemcy dały światu tak wielu wielkich filozofów, prawda?

    • Cane pisze:

      Domyślamy się, że z braku seksu. ;)

    • Angie pisze:

      Wugusiu, czy to ładne, czy nie, faktycznie tam starsze, siwe panie chadzały po plaży z nagimi biustami.
      Poza tym jest tam taka różnorodność, ludziska i piękne, i tak szpetne, że można zapomnieć spokojnie o swych kompleksach( pod tym względem bardzo mi się podobało! :)))

  4. krakowianka pisze:

    i to jest TO…już mi cieplej…a co mi tam,czy Niemka,czy jakaś inna,one po prostu sa na luzie…nam tego tak czasem brakuje,nie mylić ze złym smakiem…P.
    piosenka super:)

  5. Justyna pisze:

    ojjj jak zapachniało wakacjami fara la vacanze !!!!!!!!!
    Mój ukochany Biagio ;)

  6. Justyna pisze:

    Andżi
    ale Biagio :))) i ta jego klata męska w bieli ;)) Non Vivo piu senza te… nie ma życia bez ciebie
    echhhhhh Biagio ;)))

    • Angie pisze:

      Just, to nie to, że zmieniłam orientację i łakomie patrzę na ładne babki ! :)))
      Zawsze zachwycały mnie piękne tancerki.

      A mężczyźni…cóż, znieczuliłam się, ale przyznam, ze Twój Biagio apetyczny okaz! :)))

  7. Krystiana pisze:

    -tak tam jest ciepło—byłaś na sąsiedniej Minorce:-)

    • Angie pisze:

      Krysiu, byłam na wschodnim wybrzeżu Majorki, niedaleko Porto Cristo
      ( pisałam: słońce zachodziło w głębi wyspy, nad zatoką wschodził księżyc:)))

  8. mamjakty pisze:

    wiosny za oknem nie widać, a Ty już latem kusisz:) i bardzo dobrze! miejsce cudne i faktycznie jakoś cieplej się zrobiło od razu:)

  9. even21 pisze:

    Kurcze, a do wakacji tak daleko! :(
    nawet majowy weekend odpływa mi w nieznaną dal…
    Zdjęcia i nutki – świetne! :)

  10. filemonka pisze:

    Pomarzyć dobra rzecz ;) Tymczasem w Polsce…:D

  11. aneta pisze:

    Och jak tu gorąco, z niecierpilwością czekam na taką pogodę.

  12. Ta zima w ostatnim klipie to na Majorce?:-)

  13. escaape pisze:

    Ale się rozmarzyłam:):)

Skomentuj

