19 comments on “Piękna, uparta Biała Pani ;)

  1. Polubiłaś ją…. chyba:-)

  2. goldenbrown pisze:

    Pięknie uchwyciłaś zimę:)
    Jeszcze mi nie przeszkadza, że w tym roku tak długo jest biało. Ale od kwietnia to jakoś nie widzę miejsca dla Białej Damy;) Niech jedzie do Ogrodzieńca straszyć:))

    • Angie pisze:

      Dziękuję Goldi:)
      Lubię ” chwytać” ; dziś widziałam jelonki w Odrze, płynęły na drugi brzeg, ale ponieważ Abi wskoczyła do rzeki i wystraszyłam się, że porwie ją nurt, musiałam zając się zwabianiem jej na brzeg. Nie zdążyłam ” chwycić ” jelonków ;)

  3. Cane pisze:

    Jeszcze dwa zdjęcia szaty zimowej i będę rzygał.
    Rano odśnieżyłem podjazd, na litość boską dzisiaj Józefa! I jak tu bociany mają przylecieć?
    Pomarudzę sobie pod nosem jeszcze. ;)

  4. Angie pisze:

    Szczepciu, trzy pory roku; jesień od kilku lat dopisuje.
    Tylko z tą wiosną coś nie za bardzo..;)

  5. Krystiana pisze:

    -tak sobie myślę,że już dość zimy;-)

  6. krakowianka pisze:

    nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;P
    ale zdjęcia bardzo ładne;-)

  7. wg108 pisze:

    Angie, masz już przygotowaną choinkę na Wielkanoc?

Dodaj komentarz