*W słoneczny, zimowy dzień*

SZKLARSKA PORĘBA

Karkonosze
P1100327

Śnieżne Kotły
P1100312

Esplanada – podobno dla młodych i odważnych.
Myślicie, że nie pojadę…? ;)
P1100330

Jadę. Najpierw powoli pod górę…
20130206121

Potem..
Trudno było w porę uchwycić obiektywem mknące saneczki;)
P1100336

Spacerkiem pod górę. Urzeka piękne, błękitne niebo i bielutki śnieg;
P1100339
20130206123

I te wspaniałe, stare, majestatyczne świerki
20130206125

20130206124

20130206122

Piękno zimy
20130206127

***
cdn.

25 comments on “*W słoneczny, zimowy dzień*

  1. mamjakty pisze:

    hmm…słońce robi swoje. zazdroszczę wyjazdu i takiej pogody! a tak serio chciałaś robić zdjęcia na tych saneczkach?:)

    • Angie pisze:

      Mamjakty:)
      Cała ekipa ( czyli ja, latorośle moje, potem brat, który po nas przyjechał)
      robiła zdjęcia
      Mamy chyba 500 zdjęć i kilka filmów :))))
      Tu wrzucam tylko maleńką część tego ;)

  2. A czego Angie nie chciała robić, na co inni nie mieli odwagi?:-)))

  3. krakowianka pisze:

    myślę,że fajnie Ci sie na tych saneczkach…pędziło…;P
    super wycieczka;)

    • Angie pisze:

      Krakusku Drogi, to były super ferie! Byliśmy tam tydzień, „pokatuję” Was jeszcze trochę widokami gór, potoków, wodospadów itd :))))

      • Ada pisze:

        Witam, przepraszam, że tak „włażę” na Pani blog.
        Piękne zdjęcia, urlop musiała mieć Pani z pewnością wspaniały. Tylko pozazdrościć, ale w takim zdrowym znaczeniu tego słowa.

  4. Angie pisze:

    Proszę przychodzić Ado :) Wczoraj pisałam, że wszyscy zwracamy się tu do siebie ” po nicku”, więc ta ” pani” jest niepotrzebna.
    Pozdrawiam:)

  5. filemonka pisze:

    Angie, odważna jesteś :D Super fotki :)

    • Angie pisze:

      Fil, wreszcie robione normalnym aparatem fotograficznym;) No i moją nową Nokią, którą w końcu po dwóch miesiącach ” uruchomiłam ‚ ( nie mogłam odzwyczaić się od starej;)) :D
      Muszę jeszcze powrzucać zdjęcia z Wodospadu Szklarki, jest bajeczny!

  6. eulalia87 pisze:

    Ja jutro w Gorce śmigam ;)

  7. Krystiana pisze:

    -dawno tam nie byłam;-))

  8. wg108 pisze:

    Tej zimy to właśnie słonecznych dni mi najbardziej brakuje, cieszę się, że tak trafiliście z pogodą.

  9. Very rarely sun is doing his job :)

  10. Angie pisze:

    Yes! I was there with my son and daughter .
    Szklarska Poręba it is a place i know very well. When I was a child, my father often used to take us there :)))

Skomentuj

