Przedwiośnie;)

DLA WUGUSIA, KTÓRY UWIELBIA BRZOZY I KTÓREGO UWIELBIAM JA!

Zdjęcie3012

Zdjęcie2998

Zdjęcie2999

Zdjęcie3001

Zdjęcie3003

Zdjęcie3002

Zdjęcie3005

Zdjęcie3011

Zdjęcie3007

Zdjęcie3009

92 comments on “Przedwiośnie;)

  1. even21 pisze:

    Jak szybko po zimie ślad zaginął…:) W brzozach jest jakaś tęsknota…;)

  2. wg108 pisze:

    A na jednym ze środkowych zdjęć nawet mnie widać, jak brzozy podziwiam ;)
    Dzięki Angie!
    Niech no tylko pierwsze listki puszczą, a pooglądamy je razem.

  3. Inspektor Lesny pisze:

    Angie, ja bym raczej nie deklarowal swej milosci do roznych ludzi w tak kategoryczny sposob.
    Pomysl sobie, jak Ci ostatnio poszlo z kilkoma osobami, ktorym tez wyznalas milosc i uwielbienie…

  4. Wugusiu, dla niepoznaki fajnie się przebrałeś.
    Angie, brzozy mają w sobie coś sentymentalnego i są jak my… nie znoszą zapachu napalmu i są jak hymn o miłości Pawła z Tarsu:
    … Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest.
    Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą;
    nie dopuszcza się bezwstydu, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego;
    nie cieszy się z niesprawiedliwości,
    lecz współweseli się z prawdą.
    .

    • Angie pisze:

      MY to rozumiemy.
      My…
      Caddi, zostawiam Ci pod opieką ten mój brzozowy zaułek. Od jutra mnie nie ma .
      Jakby co, wiesz co robić.
      MENdrzec z Północy czasem tu zagląda i coś mamrocze do siebie.
      Dziwne, bo podobno nie lubi nas. Póki nie puszcza bąków, nie zamykajmy drzwi ;)

    • Z MENdrcem sobie poradzimy, to taki troll-tułacz, polski patriota na skandynawskim wikcie.
      Wypoczywaj i relaksuj się Angie.

  5. Cane pisze:

    Biały konar brzozy ;)

  6. krakowianka pisze:

    Angie…Twoje zdjęcia to jakby tęsknota za…wiosną,a brzozy,brzozy również bardzo lubię,mają w sobie to COŚ:)

    • Angie pisze:

      Krakusku, mnie się jeszcze zimy chce! Bo to co za oknami i na zdjęciach tutaj, to ni to zima, ni wiosna.
      A ,że chce mi się śniegu, jutro jadę w góry! :))))

  7. Asenata pisze:

    Brzóz nie można nie uwielbiać :)

  8. ugoldenbrown pisze:

    Sok z brzozy zawiera naturalny fluor, poza tym ma własciwości antynowotworowe. Jak tu nie lubić brzóz?;))

    • Angie pisze:

      Goldi:)))
      Słyszałam o coś- nie coś o leczniczym soku z brzóz; nie wiedziałam jednak, że ma właściwości antynowotworowe. Ciekawe, dobrze wiedzieć!

  9. filemonka pisze:

    Angie, udanego wypoczynku! :))

    • Angie pisze:

      Dziękuję Fil! :)))
      Biję się z myślami: zamknąć czy nie zamknąć blog na czas wyjazdu; chyba jednak nie zamknę. Zabrakłoby może niektórym materiału do „fachowej analizy tekstów” moich i moich miłych gości ;)

      • filemonka pisze:

        Angie, baw się dobrze, myśl o odpoczynku :) Zostaw otwarty blog, niech się upajają każdą naszą literką ;))) Na pewno będzie w dobrych i zaufanych rękach :)

  10. wg108 pisze:

    Angie, Miło wypoczywaj. Pewnie nie czytałaś „ekspres wieczorny toteramy”?
    Dwadzieścia wpisów ciumk-ciumk-ciumkowych jeden pod drugim. Kulturalna rozmowa dojrzałych blogerów, którzy mają ambicję być ośrodkiem opiniotwórczym blogosfery nie mając sobie nic do powiedzenia ;))))
    Dzisiaj całują się, jutro pewnie będą wyłącznie tańczyli. Mam nadzieję, że pojutrze zamkną blog, w myśl zasady, że przecież idiotycznie tak ośmieszać się publicznie.

    • filemonka pisze:

      Heh, czytałam też to wezwanie do zamknięcia wszystkich blogów…Ciekawe czym by się tak podniecali gdyby tak wszyscy pozamykali blogi ;)))) Tylko własne towarzystwo by im zostało…ciumki i tany ;)

      • Angie pisze:

        :)))))))))))))
        To zostanie tylko pomiot elpeerowski i bezpłciowe lale z tymi /cimuk/ i /faja/ ?
        Ojj, to co normalni ludzie mieliby w blogosferze do roboty?

  11. Angie pisze:

    dziękuję Szczepciu:)))
    Odnośnie T2 i beczki g…, jaką jest blog K., powiem szczerze, że zaglądanie tam nic nie wnosi. Z wyjątkiem odruchów wymiotnych.
    Słyszałam już, że zamknąłeś blog przyznając się niejako do „winy” :))))))) Tylko psychopata lub kawał skurwiela może tak powiedzieć. Doskonale wiesz, że to jeden z zabiegów socjotechnicznych.
    Bardzo płytki zresztą. Cienka manipulacja. Cel: sprowokowanie Ciebie.
    No ale jak tak raczył powiedzieć guru, to samiczki ( określenie jakie chyba podnieca guru) chichrają i tańcują . I ciumkają. A MENdrzec analizuje!
    Szczepciu, kabaret! Tylko ten cieniutki.
    No cóż…

  12. filemonka pisze:

    No Angie, dałaś popalić ;)))

  13. Angie upoważniła mnie, bym w czasie jej nieobecności pilnował bloga. Miałem umieścić nową notkę, a może nawet wiersz, Ktoś się włamał i chyba zmienił hasło. Czy możecie pomóc mi znaleźć sprawcę?

  14. Proszę o pomoc!
    Angie upoważniła mnie, bym w czasie jej nieobecności pilnował bloga. Miałem umieścić nową notkę, a może nawet wiersz, Ktoś się włamał i chyba zmienił hasło. Czy możecie pomóc mi znaleźć sprawcę?

  15. wg108 pisze:

    Caddi, a mówiłeś, że hasło 69ZanZiMuchySraja96 jest aktualne, kurcze,no nie jest. A notkę nową chciałem Angie wkleić

  16. wg108 pisze:

    Będę jeszcze próbował z hasłem 17MgnienWhiskywBarze88

  17. wg108 pisze:

    Kobiety nie ma w domu, kurze po kątach, trza się brać Caddi za porządki!

  18. Podaj mi to właściwe, bo widzisz co się dzieje. Dzisiaj Ty, czy ja wklejam młotkę?

    • wg108 pisze:

      Ależ panie Caddicus, proszę bardzo, skoro już weszliśmy, niechże pan się rozgości, a ja poleję po szklaneczce, co się będę wyrywał z grafomaństwem

  19. To jakie dzisiaj pijemy? I proszę, Panie WG108, bez ciumków, bo to takie niemęskie.

  20. wg108 pisze:

    Ciumk, mam hasło. Jednak „96KuryGdaczoMamWkuErwaNa69”. Tego się nie spodziewałem. Ale weszliśmy. Pisz tu notkę.

  21. even21 pisze:

    Podpowiadam. W kabaretowych przedstawieniach robiłam za suflerkę… tak mi zostało!

  22. even21 pisze:

    Gdzie mój koment??? ale namieszaliście! Moglibyście odłączyć się od butelek???

  23. Słyszałem o jednym takim, który rozmawiając na tlenie chciał, by rozmówczyni pokazała mu cycki (sorrry, ale to cytat z autentycznego zapisu rozmowy). Gdy usłyszał odmowę, postanowił sobie wyguglać. Wolał oglądać fotki niż czytać Romana Dmowskiego i Giertycha:-)

  24. Justyna pisze:

    Panowie to ja może fasolki po bretońsku ugotuje i ogórki z piwniczki przyniosę :) zapach dobrego jedzonka wpływa pozytywnie na morale:) a na przyjazd Angie ciacho jakies trzeba będzie upiec:)

  25. wg108 pisze:

    No co by tu napisać na koniec? Angie, mamy nadzieję, że wypoczywasz. Obiecujemy, że już nie zadzwonię tak jak dziś o 5:30 i nie zapytam się, czy śpisz.

  26. Even, ale na kogo podmienić?

  27. filemonka pisze:

    :))) Hahah ale daliście czadu. I ja dokładam swój komć do tej setki, czekając niecierpliwie na nową noocię! :))

  28. filemonka pisze:

    Dlaczego mój komentarz ukazał się w środku, a nie na końcu komentarzy? ;) no ładnie, kiedy Angie wróci, to się załamie tymi „porządkami” ;)))

  29. Cane pisze:

    Ale Wugi trzeba szybko, szybko, bo tylko szybko będzie… szybko.
    Ten inteligentny wywód popełniłem ja, Cane.
    ;)

  30. Cane pisze:

    Ale „modernizacja” brzmi zbyt politycznie. A jak się przyznamy, to nam wybaczy, a nawet jak nie, to co nam zrobi? Zbije nas? Niech bije. ;)

  31. Ada pisze:

    Takie cudne zdjęcia, a tyle tu przy nich zamieszania.
    Ciekawe czy Angie znalazła ten śnieg, chyba tak.

Skomentuj

