*Czasami po prostu braknie kamieni*

Miałam napisać coś nowego;
niestety, tak się składa, że mam też realne życie, które nie daje mi spokojnie egzystować w sieci.
( a to ci wredny real! ;))
Wybaczcie więc,znów posilę się swoim starym tekstem. Właściwie nie tekstem, a dawnym, blogowym wpisem.

 

PONAD CZASEM.

” Większość ludzi, póki ma usta zamknięte, nie sprawia wrażenia głupków”

„Nie wiem…
Czy każdy z nas ma swoje przeznaczenie, czy też życie nas unosi jak liście na wietrze? Być może jedno i drugie… Może obie te rzeczy dzieją się równocześnie? ”

” Życie jest jak pudełko czekoladek; nigdy nie wiesz, na co trafisz..

“Zapomnij o przeszłości ,zanim ruszysz dalej.”

” – Odnalazłeś Jezusa, Gump?
– Nie wiedziałem, że mam go szukać”

” Zawsze staraj się postępować jak należy. Chyba ,że sumienie ci nie pozwala”

czasami po prostu braknie kamieni…”

***

( z książki) :
“Ale jedno wam powiem:
Czasem w nocy kiedy wpatruję się w gwiazdy i widzę nad sobą całe niebo,
myślę o swoim życiu. Mam marzenia, tak jak inni, i niekiedy próbuję sobie wyobrazić ,jakby wszystko mogło wyglądać.
A potem nagle mam czterdzieści lat, pięćdziesiąt, sześćdziesiąt. Kapujecie?

***
Żyj tak , żebyś po latach mógł powiedzieć: Przynajmniej się nie nudziłem

*

13 comments on “*Czasami po prostu braknie kamieni*

  1. wg108 pisze:

    Cóż Angie powiedzieć, może to, że po naszej śmierci chciałbym, aby komuś brakowało naszych codziennych głupot, aby nie szukał wielkiej ideologii w naszym życiu, by cieszyły go słowa, które po sobie zostawiliśmy

    • Angie pisze:

      Szczepciu:***
      Powiem tylko , że
      nawet nie wiesz, jak to cudowne, że JESTEŚ :)

      Wczoraj napisałam więcej, ale ” się skasowało” .Uciekło;)

    • Wugusiu, bo tak jest, jak napisałeś. dodam tylko moje ulubione gruziński toast (przepijam go teraz południową kawą): oby drzewa, z których zostaną zrobione nasze trumny, rosły jak najdłużej.
      Lubię tu przychodzić, bo brak pretensjonalności. Lubię zdjęcia drzew, grzybów, czy choćby fasolki po bretońsku. Widok tej ostatniej wolę bardziej niż – nomen omen – brednie niektórych.
      Róbmy swoje.

      • Angie pisze:

        Dziękuję Caddi:)
        Tak, mój blog opanowały lasy, ogrody i fasolki ;) Najbardziej jednak cieszyło mnie, jak
        ” uśmiechnęłam” Cię kilka razy swoimi opowiastkami. Jak będzie czas, trzeba znów coś napisać :>

  2. krakowianka pisze:

    a tak Angie,trzeba zawsze coś w życiu robic,zeby sie nie nudzic,ale…właśnie ja tez tak mam,że patrząc w gwiazdy,mam marzenia i nagle…mam te swoje 50,60,lat…:P)))
    a czasem jednak…fajnie sie ponudzic,tylko kiedy to zrobic?..:P
    super sentencje…:)
    pozdrawiam miło;)

    • Angie pisze:

      Krakusku Drogi:)
      Ja już staram się tyle nie patrzeć w gwiazdy, bo jak pomyślę, ile już za mną…;)
      A tekst: „Większość ludzi, póki ma usta zamknięte, nie sprawia wrażenia głupków” jest cuuudny! :)))

  3. Angie, a Tobei napisze jedno ważne zalecenie:
    Byle jak, ale zachowuj się, reszta jest milczeniem:-)

  4. violamalecka pisze:

    Czytając to co napisałaś przypomniałam
    sobie co kiedyś napisał E.M.Remarque:

    „Jeśli życie stanie się nie do wytrzymania
    można się zabić… dobrze to wiedzieć.
    Ale dobrze jest wiedzieć też to,
    że nic nie jest stracone póki się żyje…”

  5. goldenbrown pisze:

    To ja tak naokoło – Foresta Gumpa lubię, oglądałam kilka razy i wciaż ten film mnie wzrusza i cieszy. To film DLA LUDZI, nie dla kobiet, czy mężczyzn, film o naturalnym pojmowaniu życia i szczerej bezpretensjonalnej miłości.
    I cytat z FG: „Cuda zdarzają się codziennie. Niektórzy w to nie wierzą, ale to prawda.”

  6. Cane pisze:

    Ja bym się życiem ni śmiercią nie przejmował. Tzn. jeżeli nikogo nie krzywdzisz, od czasu do czasu się uśmiechasz, i miewasz sny, to się nie przejmuj. ;)
    Z Forestem kojarzy mi się była dziewczyna, która gdy informowałem ją że idę za potrzebą, wołała: „Run, Forest, run!” ;)
    Buźka Angie!

  7. Krystiana pisze:

    _oj to życie ,ale ostatnie zdanie trafiłaś celnie…

Skomentuj

