” Pojechana i Świat Filmu* ;) *

Kiedyś ,na wakacjach nad morzem widziałam młodego gościa z gitarą w ręku, siedzącego w kucki przy jakiejś uroczej , nadmorskiej alejce. Grał na gitarze znane ballady, a przed sobą miał tabliczkę z napisem, o mniej więcej takiej treści:
OGÓLNIE MAM W DUPIE .
CHCĘ DOBRZE NAPIĆ SIĘ I NADAL GRAĆ . WSPOMÓŻCIE ARTYSTĘ!

Oczywiście natychmiast wrzuciłam parę groszy gościowi   :)))
*
Ów uroczy, młody człowiek, uchwycił sedno, mniej więcej. Sedno mojego (za)istnienia w blogosferze.
I ogólnie ;)
Bystry zrozumie;)
***
Jak to już w internecie bywa , trafiłam po nitce do kłębka
/ czyt: od mego kochanego Wg /
na
ŚWIETNY BLOG ŚWIETNEJ DZIEWCZYNY.
Dziewczyna ta, nie dość, że realizuje niektóre MOJE MARZENIA, to jeszcze ma cudowny DAR malowania piórem.
Przepięknie opisuje miejsca, które widzi i w których mieszka. A zresztą, zobaczcie sami:

http://pojechana.wordpress.com/

Pojechana ,czyli :

Pojechana czyli Ola Świstow. Socjolożka, dziennikarka, blogerka. Niespokojny duch, wulkan energii i gaduła. Rzuciła karierę w korpo-świecie by mieć wreszcie czas na robienie “fajnych rzeczy” i… robi je. Nie może żyć bez ludzi i słońca, nie lubi jeść nożem i widelcem ani zimy w mieście. Zakochana w życiowym współużytkownikiem, koto- psie i podróżach, szczególnie po Azji. Sama często korzysta z osobistych relacji podróżników planując kolejne wyprawy, tym bardziej chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami, licząc że zainspirują, pomogą ciekawym świata odkrywać dalekie lądy i kultury.
W wyniku splotu wrodzonego szczęścia do życiowych niespodzianek i do potykania się o właściwy kamień, ze skłonnością do podejmowania odważnych decyzji, aktualnie mieszka w Chinach. Nie, nie na stałe, ale nie wie jeszcze kiedy wraca.

*
Czy można tu coś dodać?
A oto Jej tekst, który , prócz kapitalnych relacji z podróży po miejscach egzotycznych, szczególnie mnie ujął:
http://jakblogakocham.wordpress.com/2012/09/14/ten-straszny-feminizm/
Mówiąc ogólnie:
To jeden z NAJLEPSZYCH BLOGÓW, jakie miałam okazję odwiedzić.
I które dziś, tutaj, mam zaszczyt POLECIĆ
:)

***

A propos fajnych blogów:
ZAPRASZAM / niezmiennie zapraszam/ WRAZ Z PEONIĄ W ŚWIAT FILMU:

http://kinomanowce.wordpress.com/

:)))

12 comments on “” Pojechana i Świat Filmu* ;) *

  1. wg108 pisze:

    Ahoj, przygodo!
    Ja w każdym razie póki co przygotowuję gawrę do zimy ;)

  2. ugoldenbrown pisze:

    Jak na fejsie -lubię to.
    ;)

  3. Angie to sformułowanie „jeden z najlepszych” jest optymalne, bo każdemu z nas, których odwiedzasz wydaje się, że nasze też takowe są:)

  4. Angie pisze:

    Caddi:* Wg:*
    noszzz to logiczne, że wszystkie nasze są ” jednymi z najlepszych”. I nie ” lepsiejsze” :>
    :))))

  5. Justyna pisze:

    Angie z blogami jest tak ,że się „rozrastają” bo przyjaciele królika sa /staja się przyjacielami naszymi :) Jest wiele super blogów , z których mozna czerpać garściami mysli , słowa , zdjęcia tylko skąd brac na to czas:))) zajrzę do polecanych blogów :)

    • Angie pisze:

      Justyno:)
      Z tymi przyjaciółmi to różnie bywa.Jak widzisz , moi, ci , o których mogę powiedzieć, że są faktycznie Przyjaciółmi, towarzyszą mi niemal od początku istnienia tego blogu.Odwiedzają mnie, wspierają , a ja z przyjemnością zaglądam do nich.
      Jeśli natomiast istotą życia blogów jest ciągłe szukanie utarczek, jeśli gospodarze i ich goście epatują nienawiścią do wszystkich innych, nietolerancją i poczuciem wyższości nad resztą świata, jeśli rozkoszują się prostactwem i chamstwem swych sieciowych znajomych- nic dziwnego, że inni omijają takie twory blogosfery ;)
      Rok temu już napisałam coś ważnego, mniej więcej o takiej treści:
      Do mnie może przyjść każdy, jeśli ma coś do powiedzenia i przede wszystkim nie jątrzy, nie obraża mnie ani nikogo innego.
      Justyno, jeśli mam wchodzić do internetu, to po to, aby poznać coś ciekawego( np wyżej wspomniany blog Pojechanej, w którym zakochałam się od pierwszych chwil! ), odwiedzić ciekawych i miłych znajomych lub samej postarać się zrobić coś fajnego- patrz na Kinomanowce, do których współtworzenia zaprosiła mnie Pani Peonia:)))
      Naprawdę mam REALNIE zbyt dużo naprawdę WAŻNYCH rzeczy na głowie, by zajmować się totalnymi pierdołami w sieci ;)

  6. Justyna pisze:

    Blogosfera to cały czas dla mnie teren badań i poznawania:) Czy bywamy na blogach dla ich wartości literackich ? a może dla wartości autorów z którymi nawiązujemy kontakt ? Pewnie to taki melanż nastrojów , myśli , który powoduje ,że lubimy bywać w tym miejscu a w innym mniej lub wcale. Zastanawiam się też na ile jest nas w tym co piszemy , w tym jak prowadzimy blog?
    Ojjjj temat ocean:) może kiedyś wart opisania , podzielenia się najskrytszymi odczuciami … na to pytanie nie potrafię jeszcze sobie odpowiedzieć :)

  7. Cane pisze:

    Wszystko cacy pięknie, tylko czas! Skąd ukraść czas?! ;) Buźka!

Skomentuj

