*W świecie filmu”

Przedstawiam dziś wszystkim Odwiedzającym mnie, nowy blog. Blog, do współtworzenia którego zostałam zaproszona przez Panią Peonię

http://kinomanowce.wordpress.com/

Peonia napisała:
Nie wiem, co z tego wyjdzie, ale co mi tam
Odpowiedziałam Peoni:
Wyjdzie, wyjdzie!

po czym na Kinomanowcach oficjalnie ogłosiłam, co czynię i tutaj :

Ponieważ zostałam zaproszona przez Założycielkę i Gospodynię tego blogu do współpracy oraz  redagowania go, nie pozostaje mi nic innego, jak przyjąć to zaszczytne miejsce w blogosferze i w miarę /czasowych/ możliwości rozwinąć, jak najlepiej/ i najpiękniej!/  Kinomanowce.
Nie będzie tu suchych,  ani surowych recenzji znanych i nieznanych filmów. Będą tu głównie nasze emocje, przelane na wirtualny papier; fotosy , czasem coś o naszych ulubionych  reżyserach, aktorach; czasem opisy niektórych scen z filmu, a czasem tylko niezapomniana  muzyka z dzieł, które zapadły w naszą duszę najmocniej .

MIŁOŚNIKÓW X MUZY

ZAPRASZAMY

W ŚWIAT

FILMU!

:)))

8 comments on “*W świecie filmu”

  1. eulalia87 pisze:

    już macie jedną czytelniczke ;)

  2. Kasia pisze:

    Az mam wypieki z emocji! Super!

  3. krakowianka pisze:

    chętnie poczytam Angie…dawno nie byłam w kinie,a może się zachęcę?:)
    kiedyś z wypiekami na twarzy czytałam magazyn FILM i Ekran….

  4. porannarosa pisze:

    i ja zajrzę :) Pozdrawiam Angie ! i powodzenia życzę :)

  5. ugoldenbrown pisze:

    To jest TO! Recenzje, które są opowieściami i dzieleniem się wrażeniami.
    Wprawdzie nie jestem kinomaniaczką, ale czasem lubię coś interesującego obejrzeć.
    :)

  6. Angie pisze:

    Dziękuję Wszystkim z ciepłe słowa!
    Postaram się, aby to ” nasze dzieło” było dobre i dostarczało jak najwięcej pozytywnych wrażeń :)))

  7. pojechana pisze:

    Powodzenia dziewczyny! :-)

Skomentuj

