* …niewinnością, białym śniegiem;) *


Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

19 comments on “* …niewinnością, białym śniegiem;) *

  1. wg108 pisze:

    Hm, Twoja zima idzie w moją stronę, wrrr

  2. Cane pisze:

    Gwoli jasności, nacisnąłem „lubię” co nie oznacza, że lubię zimę, no, może trochę. ;)
    U mnie podobnie za oknem.

  3. Ta zieleń Twojego ogrodu jakaś taka wybrakowana:-)

  4. elatroska1 pisze:

    A u mnie dziś świeciło nawet słońce bez opadów deszczu i śniegu.
    Buziole dla ciebie:))

  5. violamalecka pisze:

    U nas też śnieg… sypie i sypie.
    Jak to dobrze, że jutro można pospać
    godzinkę dłużej… :-)

  6. wg108 pisze:

    Już ja Cię obudzę o właściwej porze, podaj tylko numer komórki ;)

  7. ugoldenbrown pisze:

    Masz bajeczny ogród:) I nawet Milord jest oczarowany:))
    Szkoda mi tylko kwiatów przysypanych śniegiem..

    • Angie pisze:

      Dziękuję Goldi:haha, Milord przemyka tylko spod jednego świerku pod drugi lub siedzi na tym piwnicznym, okienku (ze zdjęcia). No przecież nie będzie marzł ani moczył się w jakimś tam śniegu ;)))))

  8. Angie pisze:

    Cane:* zima jest bajeczna głównie za oknami. I gdy nie trza nigdzie jeździć samochodem!
    Ela:* przyjdzie śnieg do Ciebie, przyjdzie, mówili, że niemal cały kraj bedzie dziś zimowy!
    Viola:*Dobrze, że mi przypomniałaś! ;)
    Caddi:* Zieleń wybrakowana, ale jaki widoczek za to! jak to Goldi mówi: bajeczny ogród;) ( w tym śniegu faktycznie bajeczny! )

  9. Krystiana pisze:

    -dla mnie zima niech sobie idzie….brrrrr

  10. elatroska1 pisze:

    Umnie nadal swieci pięknie słońce:))

  11. marciento pisze:

    Hello! Have a nice new week!
    I invite you to look at my new photos.
    http://marciento.wordpress.com/2012/10/27/autumn-colors/

  12. krakowianka pisze:

    no i doszła…:P
    ale u Ciebie jest jej jakby…więcej…:P

  13. filemonka pisze:

    Angie, niedziela była piękna, śnieg trochę stopniał, za to w nocy było -10 C! Masakra.

  14. escaape pisze:

    Właśnie za takie widoki uwielbiam zimę;)

Skomentuj

