* Trzy zwierzaki ;) *

Kilka dni temu zaproponowałam Wszystkim odwiedzającym mnie, mały test psychologiczny / quasi -psychologiczny, jak ktoś woli ;)
Wyniki miały być jutro. Jutro tzn nazajutrz po ogłoszeniu testu. Jednak, jak chyba wszyscy wiedzą, tutaj , w internecie, pojęcie jutra niesłychanie / i często/ rozciąga się w czasie.
Wybaczcie więc te małe nieścisłości czasowe czasu realnego i przyjmijmy, że dziś to tamto jutro ;)))

Test wyglądał/ brzmiał/ mniej więcej tak:

Odpowiedzcie (sobie) , jakie TRZY zwierzęta są Wam najbliższe. W wybranej przez Was kolejności.
Dowolność pełna- ssaki, ptaki,ryby, gady, płazy .
Np: sowa, niedźwiedź, krokodyl ( jeśli ktoś lubi krokodyle;) lub np same ptaki: słowik, drozd, jaskółka itd.
Teraz zapiszcie ( lub zapamiętajcie, jeśli macie dobrą pamięć) jakie CECHY przypisujecie tym Waszym TRZEM ulubionym. Im więcej przymiotników, tym lepiej ;
ODPOWIEDZI SĄ TYLKO WAM znane!
Jeśli ktoś nie wiedział nic o teście, niech teraz pomyśli i wymieni /sobie/ , jakie trzy zwierzęta najbardziej lubi. Zaczynając od tego naprawdę naj,naj, naj…Pamiętajcie: dopiszcie przy każdym zwierzęciu jak najwięcej jego cech!

Macie chwilę, zaraz wyniki . MIŁEJ ZABAWY! ;)

A teraz spójrzcie prawdzie prosto w oczy :

ZWIERZĘ, KTÓRE WYMIENILIŚCIE JAKO PIERWSZE ODZWIERCIEDLA
NASZE MARZENIA O NAS SAMYCH; POSIADA CECHY , JAKIE SOBIE PODŚWIADOMIE PRZYPISUJEMY LUB DO POSIADANIA JAKICH PODŚWIADOMIE DĄŻYMY

ZWIERZĘ, WYMIENIONE PRZEZ WAS JAKO DRUGIE, JEST
FAKTYCZNYM OBRAZEM NAS . CECHY TEGO ZWIERZAKA, SĄ DOMINUJĄCYMI CECHAMI NASZEGO CHARAKTERU, OBRAZUJĄ TEŻ CZĘSTO TO, CZEGO CZASEM NIE CHCEMY POKAZAĆ INNYM.

TRZECIE ZWIERZĘ TO NIC INNEGO JAK
NASZ WIZERUNEK NA ZEWNĄTRZ; TAK WŁAŚNIE / STETY LUB NIESTETY/ ODBIERA NAS OTOCZENIE !

*
Trochę zdziwieni?
:)))))

***
Przednia zabawa w gronie Bliskich! Pod warunkiem oczywiście, że nie ukryjecie swych odpowiedzi!

13 comments on “* Trzy zwierzaki ;) *

  1. Hahaha! Trzecia zwierzę mnie zaskoczyło, ale w gruncie to niezła maska w stosunku do drugiego:-)

  2. Wizja pisze:

    Cześć Angie. Znałam ten test. Wiesz,co mi wyszło w „punkcie „drugim? Że jestem „małą kózką”.Nie chciałam się zastanawiać nad tym wynikiem boć w punkcie pierwszym podałam geparda.Ej,życie.

  3. Justyna pisze:

    i mnie 3 zwierzę zaskoczyło :)) bo to foka :))) ale może coś tam we mnie z foki jest :) Ja wymieniłam ja z powodu urody , pięknych oczu i ogólnej sympatyczności:) i to że jedynym komu może zagrozić są zimne ryby;))) więc może …

  4. rudaja pisze:

    hahaha, spodobało mi się, a wynik trochę mnie zaskoczył, ale okazało się, ze jest w tym sporo prawdy, przynajmniej tak twierdzą znajomi ;)

  5. krakowianka pisze:

    Fajne…z tym trzecim zwierzakiem…:P)))

  6. Angie pisze:

    Witajcie!
    Wiedziałam, że test spodoba się. To mój ulubiony; krótki i śmieszny, ale wcale nie idiotyczny..Jakby tak przyjrzeć się dokładnie swym odpowiedziom ;)
    Caddi, Krakowianko- chyba każdego zaskakuje to trzecie zwierzę!
    Wizja, dobre! :)))
    Justyna:) Jeśli to Ty jesteś na avatarze (lub dziewczyna do Ciebie podobna) , to wcale nie dziwi mnie, że otoczenie zwraca uwagę na Twą urodę!
    Rudaja:) ano jest w tym prawdy,oj jest!

    Moje trzecie zwierzę , to delfin.
    ” Wolny. Ma większość spraw gdzieś,radosny, inteligentny, ratuje ludzi,ale nad wszystko lubi zabawy i ” kochać się” bez przerwy..
    nieźle!
    :)))))))))))))))))))))

  7. porannarosa pisze:

    Przynajmniej u mnie poszło łatwo ;) wybrałam tylko jedno..
    Moje Baranie usposobienie jest powszechnie znane ;)

    Prawdy w tym wiele Angie ;)
    Pozdrawiam ciepło!

  8. Memoiren pisze:

    a mnie trzecie zwierzę nie zaskoczyło: pieprzony skorpion :)))
    za to pierwsze z drugim chyba pomyliłem… a może mi się tylko wydaje?

  9. mmrr pisze:

    u mnie są tylko dwa zwierzęta: koń i lew, trzecie mam z horoskopu chińskiego jestem wężem
    i wszystko pasuje

  10. filemonka pisze:

    Kiedyś wolałam psy, teraz jakoś bardziej czuję się związana z kotami. Trzeciego ulubionego zwierza nie mam. Pewnie jest mi wszystko jedno co o mnie sądzą inni. Ale w moim wieku to chyba normalne ;D

Skomentuj

