* Majowy sen…*

 

List do … ;)

 

Zasnęłam w moim ogrodzie

zasnęłam

myśląc…

o Tobie

Kołysał mnie śpiew słowików

i zapach bzów.

Byłeś tak blisko

byłeś tuż..

szedłeś ścieżką słońca,

krainą elfów,

wśród szumiących drzew..

W zapachu konwalii

odnalazłeś mnie.

Czułam Twój dotyk, Twój smak

.. jak bardzo, jak mocno

pragnęłam .. !

Spojrzałam w niebo i

porwał mnie

ciepły wiatr.

Tańczyłam z Tobą

wiosenną nocą

wśród srebrnych gwiazd.

Obudził mnie chłód nocy

majowy deszcz

Spałam w konwaliach

i byłeś obok,

byłeś ze mną,

byłeś we mnie..

Byłeś…

w moim

majowym

śnie…

:)

 

 

20 comments on “* Majowy sen…*

  1. Ela pisze:

    Angie tak to napisałaś że sama w wyobrażni znalazłam się w tych konwalich :))))))))))))))))Pięknie!

  2. violamalecka pisze:

    Pięknie…
    Lubimy listy majowe wysyłać…
    Prawda Angie..? :-)

  3. Krystiana pisze:

    -majowy list,ciekawy tylko zastanawiam się czy nie zmarzłaś….przepraszam sen o miłości ogrzał ciebie…..))))

  4. Angie pisze:

    zasnęłam wczesnym wieczorem ;) Gdy obudziałm się, było ciepło, 25 stopni ;)

  5. miia1 pisze:

    Nie byłabym sobą, gdybym nie dostrzegła w Twoim wierszu słodkiego kiczu, Angie. Jednak jest w nim coś tak naturalnego i baśniowego, że nawet „krainę elfów” jakoś przełykam bez bólu :)))) Nosz nic, tylko spać…

    • Angie pisze:

      To tylko taka słodka rymowanka , samo ” mi się ” mówi:))))
      A w rymowankach kicz ;
      w rymowankach
      (i w ogrodzie! )
      elfy muszą być :>
      A Zimny Maj..miał być tutaj, wyprzedziłaś mnie ;)

  6. Poproszę o zaproszenie do takich snów:-)

  7. miia1 pisze:

    Zimny maj miał być, ale nic o tym nie wie i daje popalić.
    Przekonałaś mnie. Elfy muszą być. I ważki. I tęcza. I łabądek. I posypka z brokatu :))) No! A jak się komu nie podoba, to zawsze może się przenieść do snu z żelbetonu, w klimacie industrialnym.

  8. miia1 pisze:


    :))))

  9. Angie pisze:

    ach, strach, strach!
    głupio tak trupa tknąć
    jak bądź;)
    :))))))))))))

  10. mmrr pisze:

    Ślicznie napisany wiersz Angie:)

Skomentuj

