*WESOŁYCH ŚWIĄT*

POGODNYCH, ZDROWYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM!

Wielkanocny pacierz
ks. Jan Twardowski

Nie umiem być srebrnym aniołem –
ni gorejącym krzakiem –
tyle Zmartwychwstań już przeszło –
a serce mam byle jakie.

Tyle procesji z dzwonami –
tyle już Alleluja –
a moja świętość dziurawa
na ćwiartce włoska się buja.

Wiatr gra mi na kościach mych psalmy
jak na koślawej fujarce –
żeby choć papież spojrzał
na mnie – przez białe swe palce.

Żeby choć Matka Boska
przez chmur zabite wciąż deski –
uśmiech mi Swój zesłała
jak ptaszka we mgle niebieskiej.

I wiem, gdy łzę swoją trzymam
jak złoty kamyk z procy –
zrozumie mnie mały Baranek
z najcichszej Wielkiej Nocy.

Pyszczek położy na ręku
sumienia wywróci podszewkę –
serca mojego ocali
czerwoną chorągiewkę.


najlepsze życzenia

28 comments on “*WESOŁYCH ŚWIĄT*

  1. ugoldenbrown pisze:

    Radosnych, pogodnych, ciepłych Świąt:)))

  2. even21 pisze:

    Angie, nawet wiersze lubimy te same… (uprzedziłaś mnie)… :)))
    Wszystkiego najpiękniejszego na te święta –

  3. miia1 pisze:

    Dobrych Świąt, nie umęczonych przerostem formy nad treścią.

  4. violamalecka pisze:

    Piękny wiersz…
    Uśmiechniętych, dobrych chwil
    i wiary, że życie skieruje Cię
    na szczęśliwe ścieżki…

  5. A baranek taki sam jak w Małym Księciu:-)

  6. Krystiana pisze:

    Jeszcze raz radosnych !!!!!!

  7. Memoiren pisze:

    Angie dla Ciebie i dla wszystkich tubylców Wesołych Świąt!

    Ps. a może za chwilę rozgorzeje dyskusja nad wyższością świąt Wielkiej Nocy nad świętami Bożego Narodzenia?

  8. Ela pisze:

    I ja ,I ja też życzę RADOSNYCH Świąt!:))

  9. Cane pisze:

    Angie, pełnych zdrowia, uśmiechów Świąt oraz mokrego Dyngusa! :)

  10. Angie – Tobie i Twojej Rodzinie samych radosnych chwil w te święta życzę!

    pozdrawiam ciepło i wiosennie! :)

  11. sitelola pisze:

    Hmmm…Świetny kawałek. Wesołych Świąt !

  12. filemonka pisze:

    Pogodnych Świąt Wielkanocnych, Angie :)

  13. varriora pisze:

    Ciepłych, radosnych … :D

  14. Angie pisze:

    DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA PAMIĘĆ !
    :)))))

  15. wg108 pisze:

    \\\Chluuuuuuuuuust///

  16. Memoiren pisze:

    a tak, by sobie nieco zmącić sielankę, przypomnę odgrzebane świąteczne modlitwy kobiety:
    Panie Boże! Proszę Cię o mądrość, abym mogła zrozumieć mojego mężczyznę; o miłość, bym mogła mu wybaczyć; o cierpliwość – bym mogła znieść jego humory. Nie proszę Cię o siłę, bo bym go zaj….ła

    Angie, nie wiem czy wiesz! Twoje modlitwy jednak zostały wysłuchane… :)))

    • Angie pisze:

      Haha, wiesz Skorpion, igrasz z ogniem :>
      Dobra, wysłuchano moje modlitwy, wszystkie prawie; nie wiem tylko czy Wysłucha się mnie ,Tam, w sprawie Twojej :P
      ;))))

      • Memoiren pisze:

        łeeeee, daj spokój! w mojej sprawie już niczego nie zdziałasz!
        jak tylko słyszą, że znów chodzi o mnie, to mają już serdecznie dość ;)

  17. wg108 pisze:

    A ja kiedyś spotkałem taką myśl w necie:
    „Jak Ci spadają majtki na widok faceta, to nie warto ich podnosić!”

  18. Memoiren pisze:

    Wg: dobre!!!! muszę zapamiętać

    Angie: tak, modlitw poszło tyle, że TAM filtr uznaje teraz wszystkie kolejne jako spam! ale nie powiem, czego dotyczyły modlitwy :D

    • Angie pisze:

      Bo pewnie sam nie wiesz tak do konca kto i o co się modlił ;)
      Spoko, ja odprawiam tez gusła, w końcu i tak Cię zniewolę :P
      :))))

      • Memoiren pisze:

        było tego tyle, że sam przestałem ogarniać :)
        poza tym, to nawet filtr Twojej poczty już nie przepuszcza maili ode mnie

  19. Angie pisze:

    eee tam, nie przejdzie to, nie ze mną te numery Scorpio ;)
    Czy Ty mnie tak w specyficzny spsób oczarowujesz teraz ?
    :P
    :)))))))))))))

Skomentuj

