*The Truth is Out There *

” Ty mnie dobrze znasz /lalala/ ”
:>

Widzę, że częściowo udał się mój delikatny , spóźniony żart Prima Aprilisowy ;)
Niektórzy od początku czuli, że to nie do końca prawda, a niektórzy po prostu wiedzieli ;
mam nadzieję , że nikt nie czuje się urażony.

Oczywiście, że jak się chce zamknąć blog, to się robi to od razu, bez histerii i teatralnych scen.
Nie, nie zamykam go; wiem, że są ludzie, którzy zwyczajnie lubią do mnie przyjść ..tutaj.
Jest różnica między zamknięciem bloga, a zniknięciem z blogosfery na jakiś czas.
Powiem Wam ,moi Drodzy, że moja wewnętrzna wolność ogranicza mnie często w byciu tutaj;
zwyczajnie, cholera, nie lubię być przedmiotem /ani nawet podmiotem ,kurde, lirycznym / ;)
A teraz po prostu ZNIKAM na …
czas nieokreślony.
Idą święta przecież! ;)
PS
Możliwe, że przez pewien czas blog będzie niedostępny.
Bez obaw; znajdę , tego, kogo mam znaleźć
i odwrotnie :)

THE TRUTH IS OUT THERE ;)

20 comments on “*The Truth is Out There *

  1. ilaszczerosrebrnazlotosypka pisze:

    rola bodredline, juz jest zajęta na wordpress, wiec nie rób takich wygibasów ;)))

  2. Angie pisze:

    ” i czuję jak mój kraj wzywa mnie..ja chcę być z Tobą ( … )
    Mijając straże graniczne,
    Szukając jej dłoni,
    Nie pokazując żadnych emocji,
    Chciałbym móc pobiec,
    Ale oni są tylko chłopcami, i ja nigdy nie zrozumiem
    Jak człowiek może widzieć mądrość w wojnie…

    I to łamie moje serce, wiem co muszę zrobić,
    Słyszę wezwanie mojego kraju, ale chcę być z Tobą,
    ( … ) jedno z nas przegra,
    Nie odpuszczaj, chcę wiedzieć
    Że poczekasz na mnie do tego dnia,
    Nie ma granic, nie ma granic ”
    /lalala/

  3. De Burgh towarzyszył mi z kasety odtwarzanej na grundigu, gdy pisałem pracę nt. hemeneutyki Paula Ricoeura. Jakoś tak jego dźwięki i nutki zgrywały mi z tą częścią filozofii, która mnie interesowała… i nadal interesuje.

  4. Krystiana pisze:

    -fajna muza ……nie przepracuj się….)))

  5. Cane pisze:

    No to poszaleliśmy ;)

  6. wg108 pisze:

    Angie, niech blask Świąt rozświetli codzienność, niechaj nadzieja zastuka w sercu, a radość obficie napełni dom!
    Ściskam serdecznie!

  7. sitelola pisze:

    Ale nie przesadzaj z tą nieobecnością za długo . To się może źle odbić na naszym zdrowiu :-)

  8. Wesołych świąt, siostro. :):*

    • Angie pisze:

      Dziękuję ,bracie i nawzajem :***
      Czas, czas, cholernie mało czasu!
      Kiedy ja to wszystko zrobię i czemu kobiety pracujące nie mają ustawowo wolnego czwartki i piątku teraz? ;> ;)

  9. dablju pisze:

    అన్ని సౌర ఏంజీ! శాంతి మరియు ఒక నవ్వు యొక్క తిరిగి పూర్తి
    :)

  10. mmrr pisze:

    Angie życzę Ci radosnych i spokojnych Świąt w gronie rodziny:)
    ps. i oczywiscie obfitego dyngusa :)

  11. Krystiana pisze:

    ANGIE -PIĘKNYCH -RADOSNYCH-SPOKOJNYCH ŚWIĄT TOBIE I RODZINIE..)))

  12. mirka.d pisze:

    Niech Wielkanocne życzenia
    pełne nadziei i miłości
    przyniosą sercu radość…
    SPOKOJNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT!

  13. urden pisze:

    Wesołych świąt

Skomentuj

