* Czy pamiętasz jak ze mną tańczyłeś walca? *

Uwielbiam wieczorne rozmowy z Caddim przy winie.Gdy rozmawia się z PRZYJACIELEM, wszystko wydaje się być do pokonania. Lżejsze.
I zawsze,ale to zawsze niechcący coś potem skojarzy mi się, coś przypomni
Walc. Najsubtelniejszy taniec. Walc…
Kiedyś..
powiedziałam, że wyjdę za mąż tylko za tego, który zatańczy ze mną walca- na środku Paryża . Mój stary, dobry Old Devil stwierdził, że ” jest to wykonalne, jeśli GPS zlokalizuje tylko dobrze środek Paryża” . Zanim Old D.zdecyduje się jednak na zakup tego GPS, minie pewnie kolejne 10 lat i nie wiem, czy będę w stanie jeszcze tańczyć.. :)))

Kiedyś…płakałam przy TYM walcu.
Kiedyś… uczyłam moją Małgosię tańczyć walca; jak Ona ślicznie tańczyła!
Kiedyś…
potrafiłam wierzyć w wiele rzeczy, w które dziś nie umiem
*
POZOSTAŁ WALC. Ten walc. I to, że ciągle przy nim potrafię płakać.
Zapłakać

17 comments on “* Czy pamiętasz jak ze mną tańczyłeś walca? *

  1. even21 pisze:

    Angie, jeśli to nie jest prima aprilis, to podpisuję się moim ulubionym walcem:

    • Angie pisze:

      Even, ten walc też kocham.Też mam z nim związane wspomnienia. ( Zwróć uwagę na tytuł notki ;)
      I to wcale nie Prima Aprilis!
      :)))

      • even21 pisze:

        Jeśli to nie żart, w takim razie zdradzę Ci tajemnicę – Ktoś mi obiecał trzy noce w Paryżu… nadal nie dotrzymał słowa, więc wszystko przed nami… w rytmie walca…:)

  2. eulalia87 pisze:

    walc to dla mnie zbyt wielkie wyzwanie, ale środek Paryża ;) no cóż to dużo prostsze od walca ;)

  3. Even, nadzieja i marzenia potrafią długo trzymać w zdrowiu i na powierzchni życia. Oby trwanie i nadziej były w nas jak najsilniejsze:-)

  4. Angie, przez Ciebie zostanę winoholikiem… ale raz się żyje:-)

  5. Cane pisze:

    Środek Paryża nie wyznacza GPS, środek Paryża nie wyznacza punkt przecięcia linii wyrysowanych z czterech najdalszych krańców miasta, ani żaden inny matematyczno-geodezyjny model. Środek Paryża to miejsce, który każdy sam odkrywa. Ja doskonale wiem, gdzie jest mój Środek Paryża. :) Życzę Wam znalezienia Waszego. I to nie jest żart!

  6. Krystiana pisze:

    -walcatam nie tańczyłam ,ale za to ze statywem i aparatem stałam i podziwiałam….))))

  7. dabjlu pisze:

    jak wiosenny ciepły wiatr..buziak Angie.

Skomentuj

