*W Zieleni…*

Zdarzyło się kiedyś …

W ZIELENI
WCZESNEJ WIOSNY
WIDZĘ TWOJE OCZY
W CIEPŁYCH, WIOSENNYCH PROMYKACH
CZUJĘ JAK MNIE DOTYKASZ
ŚPIEW SŁODKI GWIAZD
CZUŁY WIATRU SZEPT
KOCHAM …KOCHAM
KOCHASZ
MNIE…

29 comments on “*W Zieleni…*

  1. mmrr pisze:

    piękny ciepły wiersz :))))

  2. Cane pisze:

    To trzeba zaśpiewać! :)
    (buziak)

  3. ugoldenbrown pisze:

    Zdarzyło się kiedyś i zdarzy jeszcze…
    ;)

  4. Wszystko się zdarzyć może, ale trzeba pojechać nad morze, albo w góry, albo gdziekolwiek:-)

  5. wg108 pisze:

    Oj, wiosna panie sierżancie!
    Oj, tak!

  6. Angie pisze:

    Moi Drodzy..
    hmm, kiedy to było! Wieki całe, a może tylko kilka lat..?
    ;)))

  7. czyz milosc nie jest wieczna?

    cieplo u ciebie..Angie… wiosennie ..

    • Angie pisze:

      Małgosiu :)))
      Tak miło, ze wpadłaś!
      Eksperymentuje trochę z szatą bloga, ale jakoś nic mi nie pasuje ;)
      A miłość…hmm, dawno temu też tak myślałam. Dziś już nie wiem…

  8. Krystiana pisze:

    Co do szaty bloga to ci napiszę ,że nawet wypróbowałam to ich premium,wiesz co wszystko sie porozchodziło i nici….kasę zwrócili…..a miłość nie jedno ma imię….;-)))

  9. dablju pisze:

    alez Angie, w miłość nie powątpiewaj.. w lesnym skrzacie mieszka, w barwnym skrzydle motyla, między płatkami stokrotki, w futrze kota, w uśmiechu przechodnia..Kochaj!:)

  10. charmee00 pisze:

    No i chłopaki mają konkurencję :>

  11. Charmee, ale że jak? Że motyle są konkurencją? W życiu!!! Nie damy im pola, ani piędzi ziemi:-)

  12. guardangel pisze:

    Angie :)))))) Ale się zdziwiłam nową szatą. Wchodzę – beże, a pisze że w zieleni :))))
    No, no, wiosenne porządki zaczęłaś od bloga? Fajnie, ja lubię zmiany.

  13. Katon Najmłodszy pisze:

    Ciepło tu teraz, a Kacio lubi grzać się na zapiecku:)

  14. wg108 pisze:

    Wiosennie tu, pięknie, ciepło

  15. Angie pisze:

    Dziękuję KOCHANI za miłe słowa!
    Wybaczcie moje milczenie i brak szybkiej reakcji na to, gdy niektórzy utknęli w spamie.Jeśli chodzi o to drugie,to wina wujka wordpressa; pierwsze w całości wina moja, ponieważ cały wieczór użerałam się z przemeblowaniem i malowaniem ścian tutaj ;)))
    Nie jest jeszcze tak jak chciałam, ale jestem ( chyba) na dobrej drodze ! :)

  16. wg108 pisze:

    To kiedy mamy składać życzenia na tej nowej, dobrej drodze?

  17. even21 pisze:

    Angie, dziękuję, że potwierdzasz moje skromne zdanie – nie ma to jak zieleń wiosenna! (że o blasku oczu nie wspomnę!)
    Szatka bloga – też odmieniona! Pozostaje tylko życzyć pozytywnej odmiany w sercu…:)

  18. Hetka Pętelka pisze:

    Pięknie :)
    Ale… wcześniej były Twoje zdjęcia pod komentarzami. Gdzie one są?!
    Dzień dobry

  19. Wow! Ale tu pozmieniało się. Insze kolory i wystrój:-)))

  20. dabjlu pisze:

    łąka!!kolorowa i pachnąca. Najcudniejsze miejsce do przytulania zieloności!:)

  21. Cane pisze:

    Angie! Tak pięknie, że może byśmy pobiegali po łące? :)
    Ale jeszcze nie boso. ;)

  22. Autor! Autor!
    No gdzież jest Angie?

  23. ugoldenbrown pisze:

    Skoro Endzi wprowadza wiosenne porządki, to i ja popatrzę, czy uda mi się sweterek zdjąć;) (w awatarku)

Skomentuj

