*Po-weekendowe myśli *

Uff, od piątku trochę odetchnęłam od netu.
Zmęczył mnie ostatnio i chętnie powiedziałabym młodzieżowym slangiem, że mam wy*****e na internet, gdyby nie
WY- WSZYSCY, którzy czytacie te moje wpisy, notki, często bzdety ;
WY, których naprawdę bardzo lubię i do których już mocno przywiązałam się. Gdyby nie WY, nie wiem czy dziś usiadłabym do komputera, choćby tylko po to, żeby Was pozdrowić i powiedzieć, że PAMIĘTAM :)

( Gdyby nie WY oraz moje rachunki, przelewy etc , które też tutaj , w necie są .Ale to już szczegół ;)))

Cieszę się, że poznałam Was tutaj. Nieczęsto zdarza się trafić na swej drodze na tak fajne, ciepłe osoby. Pominę celowo teraz Panów; mam na myśli dziewczyny, kobiety, które mnie odwiedzają.

Charmee, Krystiana, Mirka, Guard, Viola, Golden, Deluzja,Sensi, Even, Navia, Eulalia, Elatroska, DeGwiazdka,Vitaminka, a od niedawna Watram oraz Szczerosrebrna.

Wyjaśnię Wam czemu mam wy*****ne na net i czemu Was lubię:
Net mi obrzydł, bo gdzie nie spojrzę ( wordpress, newsweek) , tam jakieś radykalne teksty. Roi się od nacjonalistów, antysemitów, skrajnej prawicy, a z drugiej strony od skrajności z lewej strony. Tak jedno jak i drugie to NIE MOJA BAJKA, choć jakbym miała już wybierać, stanęłabym natychmiast po stronie lewicowych dziwolągów. Bo nic bardziej nie brzydzi i nie odpycha mnie niż wszechpolacy ( samo słowo wywołuje już odruchy wymiotne)
Użyłam słowa ” dziwoląg” w odniesieniu do skrajnej lewicy, bo przy całej mojej tolerancji, nie mogę jakoś pogodzić się z widokiem facetów paradujących w damskich ciuszkach lub kobiet celowo niszczących swą kobiecość. Ale to -tak czy inaczej-
NIE MOJA sprawa; jest i MA BYĆ WOLNOŚĆ … nie wtykam nosa w to, co nie moje. Jeśli KTOŚ nie czuje się normalnie w swoim ciele , niech ma prawo to zmienić. Niech ma prawo być NIE POTĘPIANYM
i nie wyzywanym od ” odchyleńców” .Niech ma prawo żyć godnie i być szczęśliwym w takiej formie, jaką uznaje za słuszną i właściwą swej orientacji.
*
Dlaczego WAS lubię?
Bo żadna z Was nie głosi jakichś tam radykalnych haseł-ani u siebie, ani u mnie na blogu. Bo jesteście, w moich oczach, ciepłe i fajne!
*
Miałam coś jeszcze napisać..może innym razem.

W przeciągu kilku dni umarły dwie znane osoby. Ludzie, którzy w jakiś sposób stanowią częścią mnie i mojej młodości:

Pamiętacie? Pamiętacie MUNDIAL 1982 Espana? Pamiętacie Meksyk 1986?
PAMIĘTACIE WŁODKA SMOLARKA??
Uwielbiałam Go! Obok Bońka( Zibiego ;) i Paulo Rossi był moim idolem! Pasjonowałam się piłką nożną; sama troszkę grałam z chłopakami na podwórku, ale najważniejsze było to, że MÓJ BRAT grał w
prawdziwym klubie piłkarskim! Był naprawdę dobry; marzyłyśmy z siostrą, by wyjechał do Włoch i
przyjął się do Juventusu Turyn :))))))))))))))))
Urocze!
*
7.03.2012r. Włodek odszedł. I…
niech na zawsze pozostanie w Naszej pamięci jako świetny napastnik! Jak ten MŁODY CHŁOPAK na zdjęciu powyżej.
I niech zawsze będzie to wspomnienie UROCZE!
*
11.03.2012 r. odszedł Bogusław Mec.
Pamiętacie Go i wiem, że o to nie muszę pytać…
Jego najbardziej znaną piosenkę dedykuję Szczerosrebrnej.
Dlatego, że cieszę się, że Ją odnalazłam w internecie. Dlatego, że jest bardzo wrażliwa, niesłychanie bystra i nieprzeciętna.
I dlatego,że pisze DOSKONAŁE wiersze i że jeden z nich zadedykowała mi :))))

31 comments on “*Po-weekendowe myśli *

  1. Angie, jedna uwaga: prawica to nie tylko Wszechpolacy, tak samo jak lewica to nie tylko feministki i ruchy homoseksualistów:-)
    Dzięki Bogu, spektrum polityczne jest znacznie szersze, tylko, że ci przywołani są najkrzykliwsi.
    A najważniejsze to zdrowym być.

    • Angie pisze:

      Caddi, użyłam słowa” skrajna” w odniesieniu jednej , jak i drugiej strony( tu wszechpolacy, tu „biedni, nie w swojej skórze” ) , a to
      bardzo wiele. Prawda?
      ;)

      • A prawda nas wyzwoli… Tak na marginesie przypomnialaś mi łacińskie powiedzenie:
        in vino veritas, co się na polski przekłada: w winie (pitym) jest prawda:-)

  2. charmee00 pisze:

    Zakochanym być i kochanym być i mieć wciąż dwadzieścia lat /mur/…

  3. ugoldenbrown pisze:

    Stirlitz wchodzi do gabinetu Müllera:
    – Nie chciałby pan pracować dla radzieckiego wywiadu? – pyta. – Nieźle płacą.
    Zszokowany Müller patrzy podejrzliwie. Stirlitz zmieszany kieruje się w kierunku drzwi. Nagle przystaje.
    – Nie ma pan przypadkiem aspiryny? – pyta.
    Wie bowiem ze szkolenia, że ludzie zapamiętują tylko koniec rozmowy.
    ————————-

    Odniosę się bowiem tylko do koncowych zdan Twojego wpisu – żal, jak cholera..! Zwłaszcza, że odchodzą roczniki z naszej i okolicznej półki, odchodzi kawałek po kawałku nasza młodość, choć na szczęście zostają wspomnienia.. Byle tylko nie przyszedł wujek Alzheimer i nie zabrał ich nam.

  4. Angie pisze:

    Caddi, dziękuję za tłumaczenie. Cos tam czasem świta, coś tam SIĘ pamięta ;)))

  5. jesteś kochana babka a jak ktos ew, nie zgadza się z opinię to…gest kozakiewicza mu między oczy. pobeczałam się… tęsknię, żrę ciasto i zagryzam pomarańczami. dzięki za pamięć. ja tez meca, bo bardzo lubie ta piosenkę i szkoda człowieka, jak każdego.

    • Angie pisze:

      Srebrna( tak polecę skrótem;)
      Nasz kolega WordPress nie znał Cię w nowej szacie, więc nie wpuścił od razu ;) Wybacz staruszkowi( nie mi! choć i mi, staruszce też ;))
      Czujny jest i dobrze !

  6. wg108 pisze:

    Angie, temat osobistych poglądów na drażliwe tematy to bardzo delikatna sprawa. Kiedy stykamy się z bezpośrednim pytaniem niepotrzebnie usiłujemy od razu mieć własne zdanie. Tak się przyjęło, że brak zdania jest równoznaczny ze swego rodzaju potępieniem, zmarginalizowaniem; „jak to? to ty nie wiesz?” W rezultacie wszyscy nagle – postawieni pod ścianą – stają się specjalistami od etycznych zagadnień aborcji, gazów cieplarnianych, związków homoseksualnych i dochodów kościoła. Chociaż w necie mamy możliwość milczenia, nie wypowiadania się, to jakoś przenosimy ten mechanizm i w kilka sekund chcemy zabłysnąć wiedzą, erudycją i intelektem. Taki grzech próżności popełniamy.
    Mechanizm działania mediów niebezpiecznie wyprał nam mózgi. Bo to nie politycy rozdają dziś karty (tematy) a media. Kiedyś bardzo ceniłem TVN24. Była pierwszą telewizją informacyjną. Dziś dobór tematów dnia z zestawieniem tego co tak naprawdę istotnego dzieje się w Polsce i na świecie pokazuje skalę manipulacji i braku rzetelności dziennikarskiej. Czyżby niebawem znów musiało rozpocząć nadawanie Radio Wolna Europa? Czy gej potrzebuje Parady Równości? On jej potrzebuje czy media?
    Co komu po „manifie”? Mam różne koleżanki, podkreślam: koleżanki, ani mnie nie rusza czy kaśka sypia z mańką czy ze zdzisiem. Każdy z definicji troszczy się o swoje małe szczęście i niezależnie od układów politycznych potrafi sobie poradzić. Jakoś ludzie o innej orientacji przetrwali cesarstwa, królestwa, socjalizmy, faszyzmy i nagle mamy uwierzyć, że w UE sobie bez wsparcia nie poradzą?

  7. watram pisze:

    No właśnie…”jak to? to ty nie wiesz?” – często to słyszę, ale jakoś dobrze mi z moją „niewiedzą” :)
    Nie mam zielonego pojęcia o polityce, o nazwiskach w nią zaplątanych i mam to w…głębokim poważaniu.
    Staram się tylko…być szczęśliwą ( tak, tak wiem, że to trudne ) i codziennie znaleźć jakiś powód do radości (czasem „załatwia” mi to czytanie tego bloga ). Nie zawsze mi się udaje, ale…dzielnie próbuję
    Dziś usłyszałam przelatujące nad moim domem żurawie i to jest zaje…fajny powód do radości :)

  8. Krystiana pisze:

    Angie dziękuję ci zate słowa,bo napisałaśje w odpowiednim dla mnie momencie,ja wiesz lubie twój blog………………..dzięki Angie;-)

  9. mirka.d pisze:

    Angi, i ja się cieszę że Ty się cieszysz, cieszę się też że mnie wymieniałaś na tej liście odwiedzających chociaż ja może nie jestem tak bardzo regularnie u Ciebie / zresztą nie tylko u Ciebie/ obecna. Często nie mogę się wyrobić z czytaniem Waszych choć bardzo interesujących wpisów, musisz mnie zatem wybaczyć i pamiętaj że z przyjemnością tutaj zaglądam.
    Co do dwóch osób które kilka dni temu od nas odeszły to doskonale pamiętam bo kto nie pamięta, i w tym momencie ciśnie się samo na usta ” Śpieszmy się kochać ludzi…………”

  10. DeGwiazdka pisze:

    Angie, jesteś bardzo odważna dziewczyna.
    Dziękuję :) Pozdrawiam.

  11. Cane pisze:

    I znowu my, faceci, pominięci. Na dodatek celowo. Ehh… nikt nas nie lubi, nie kocha, nie potrzebuje. ;-)

    • Angie pisze:

      Noszzz Cane, ostatnio chyba było coś tylko o mężczyznach. Potrzebne Istoty, fakt ;)))

      • Cane pisze:

        Kiedy? Nikt się nawet nie zorientował, bo dwa dni wcześniej był ósmy marca, który miejscami przeciągnął się do dzisiaj. A ja dopiero po ponad 30 latach życia wiem, że oprócz urodzin mam jeszcze jakiś swój dzień. ;)
        Bede marudził. ;)

  12. Angie pisze:

    Cane, no weź… ;)))
    Jesienią jest Dzień Mężczyzn, ale jak Cię to nie satysfakcjonuje, to możemy znów po-świętować
    :))))

  13. wg108 pisze:

    Właściwie to grudzień też był stosunkowo, że tak powiem, ciepły. No, ale umawiajcie się, umawiajcie, i tak go potem zabiję.

  14. wg108 pisze:

    Potem to znaczy przed tem

  15. D*** pisze:

    Angie, jesteś bardzo odważną dziewczyną.
    Dziękuję i pozdrawiam ciepło :))

  16. Angie pisze:

    D*** WordPress znów Cię nie poznał, bo masz dziś gwiazdki .Musiałam moderować:))))
    D***, dziękuję za dobre słowa. Nie wiem tylko dokładnie gdzie ta moja odwaga,
    ale skoro tak mówisz…
    ;)))

  17. even21 pisze:

    Dziękuję, Angie, za ciepłe słowa… :)
    W całym tym polityczno – narodowym kociołku tak czasem wrze, a media jeszcze podgrzewają atmosferę, że dobrze jest znaleźć chwilę wytchnienia i odpoczynku – po prostu o tym nie mówić, nie pisać, nie czytać… bo i po co? każdy potrzebuje jakiegoś azylu – równie dobrze mogą nim być blogi, w których nie brakuje ciepła, wrażliwości i – mimo wszystko – radości życia… takiego, jak Twój…
    zawsze powtarzam, że życie bywa nieraz bardzo trudne i ciężkie… a na dodatek – kruche…
    Smolarek, Mec – coraz więcej osób z naszej młodości… „to se nevrati” jak mawiają Czesi…

  18. violamalecka pisze:

    Angie wybacz, że tak rzadko wpadam
    ale ostatnio moje życie odmieniło się na lepsze.
    Och, jak bardzo na lepsze… Ściskam!!!

  19. Elatroska pisze:

    Czesć Angie.Fajne są blogi gdzie ludzie nie wstydzą się swoich myśli i nazywają sprawy po imieniu.Oni odeszli ale pamięć o nich nie odejdzie..Buziol zostawiam-)

  20. Cane pisze:

    Tak! W cieple i promieniach słońca będziemy kojarzyć chmury na niebie. :)

  21. Navia pisze:

    Gorące buziaki ode mnie, babki razem !! :)

Skomentuj

