* Słowo Na Niedzielę *


Ponieważ słońce już zaszło, mogę spokojnie uznać, że mam piękne imieniny!
1. Justyna ma już tylko 82 punkty do Marit , dziś wygrała – BRAWO JUSTYNA!!!!
2. Kamil jakoś skacze, dziś skoczył na 7me- DOBRZE JEST KAMIL!
3. Nasi Piłkarze Ręczni po ciężkim szarpaniu nerwów swoich, trenera Wenty i Rodaków, przyprawiając mnie( a z tego co wiem mojego Big B. i Kolegę Graforoamna) o stan przedzawałowy, ODRABIAJĄC 11 STRACONYCH BRAMEK DOGONILI SZWEDÓW REMISUJĄC W OSTATNIEJ MINUCIE – BRAWO NASI!!!!!!!
4. Dostałam z okazji IMIENIN od Pani Matki perfumy . Uznaję to za bardzo dobry znak. Oto ta maleńka flaszka, warta…hmmm…no, dość warta:

*

A teraz, ponieważ lubię WAS, zostawiam Wam malutkie Słowo na Niedzielę

*
P.S. Prezenty imieninowe proszę wysyłać na nr konta, który podam następnym razem :>
P.S. II Charmee, nie odpowiadam za to sadystyczne zakończenie filmu :> ;)))

36 comments on “* Słowo Na Niedzielę *

  1. guardangel pisze:

    Angie, wszystkiego naj, naj :) Te perfumy są świetne. Bardzo je lubię.

  2. violamalecka pisze:

    Raz w życiu udało mi się stworzyć
    rymowankę, dedykuję ją bliskim
    Dziś ślę ją Tobie…
    Wszystkiego najpiękniejszego Angie …

    Paryskich
    uliczek jesienią.
    Zimowej bieli gdzieś
    tam, pod reglami.
    Cichej oazy zmęczonych
    powrotów gdzie nic
    nam nie grozi i nikt
    nas nie zrani.

    Lat dobrych
    spokojem płynących.
    Przyjaciół niech
    będą gdy trzeba.
    Świerszczy w ogrodzie
    jaskółek pod dachem.
    Stołu, na którym
    nie zabraknie chleba.

    Bliskich
    niech zlecą jak
    ptaki na nocne
    przy ogniu gadanie.
    A jeśli zmarszczek…
    to tylko ze śmiechu.
    Tego Ci życzę Kochanie.

    Nutka też będzie ;-)

  3. Cane pisze:

    Z okazji imienin dużo szczęścia, zdrowia i słodyczy!
    A moje słowo na niedzielę brzmi: amen. ;)

  4. mmrr pisze:

    wszystkiego co dobre
    i zmartwień nie dużo
    poranków świetlistych
    dni takich bez burzy
    no zdrowia koniecznie
    i forsy jak lodu
    a resztę zdobędziesz
    bo wciąż jesteś młoda:)

    ps.pozdrawiam Cię Angie z Okazji Imienin :)

  5. graforoman pisze:

    Jakoś doszedłem do siebie po meczu, kroplówka z wódki działa cuda. Potem obejrzałem po raz szósmy „Szósty zmysł”. I jak zawsze poryczałem się przy scenie, kiedy to Cole rozmawia z matką w samochodzie. To nie dobrze kiedy duży łysy facet beczy na filmach, ale ja tak mam. :( Fuck!!!

    • Angie pisze:

      Ja celowo ominęłam ” Szósty Zmysł”; wystarczyły mi emocje dostarczone przez Naszych Reprezentantów.
      A że ” duży, łysy facet” pobeczy na filmie- to tylko , jak to ” co niektórzy ” mówią-
      „In plus” dla tego Dużego faceta!!!
      Chooo Romanie Se posłuchamy tak dla wzmocnienia duchowości i morale tych raszyn chłopaków ;)
      :D

  6. Angie pisze:

    Dasz, damy radę. A jakby co to reanimujemy się:

  7. graforoman pisze:

    Albo tym. Muzyka z czołówki zapomnianego programu „Rock Noc”

  8. graforoman pisze:

    Niechcący trafiłem piosenkę „dla otuchy” naszym szczypiorniakom hardym . :)

    • Angie pisze:

      To ja wrzucam bombę.’
      I niech ktoś powie, że jest lepszy utwór w historii!!
      Jasne; kocham Dino: Zepsów, Floydów, Purpli a nawet tańcuje przy disco czasem( a nawet bywało, że i często ;)
      Ale TO…..!!!!!!
      No to jedziemy Romanie i Max:

  9. graforoman pisze:

    A ja dalej upieram się przy polskich kapelach, chociaż nie zawsze po polskiemu śpiewają.

  10. wg108 pisze:

    No i w tymże to muzycznym klimacie ja Ciebie Droga Angie życzowywuję zaczarowanej dorożki marki kot jaguar, domku piernikowego (z basenem ale nie tym pod łóżkiem), zdrowia dobrego i życia pięknego jak ta borealis lub nocne gwiazd spadania, niech Ci łyskacza butelka nigdy suchą nie będzie, a śmiech żłobi jedynie cudowne dołeczki, te które służą do wpadania w nie na zabój, no i ciumkam Cię mocno!

  11. graforoman pisze:

    I jeszcze Dżem. Chyba najlepszy riff w polskiej muzyce rozrywkowej.

  12. graforoman pisze:

    Ale mi się wkleiło. :(

  13. No to i ja dorzucę życzenia i wyrażę radość, że sportowcy swoimi wynikami zechcieli uczcić Twoje imieniny. Myślę, że i przyroda dziś uczyni to samo: drzewa wypuszczą pąki, w ogrodzie zakwitną krokusy, forsycje pokryją się żółtym kolorem, a nad Zamkiem pokaże się tęcza.

  14. Krystiana pisze:

    100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-wszystkiego dobrego….;-)

  15. charmee00 pisze:

    Że ja sadystka? A never. Never Jamais :P

    Jeszcze raz najlepszego :*** A perfumki są przecudne. Chowaj przed Wiedźminką, bo te przecudne mają tendencję do znikania, kiedy ma się córkę w domu /faja/…

  16. mirka.d pisze:

    _______(¯`v´¯)
    ______(¯`(█)´¯)__(¯`v´¯)
    _______(_.^._)__(¯`(█)´¯)
    _________(¯`v´¯)´(_.^._)
    ________(¯`(█)´¯)(¯`v´¯)
    _________(_.^._)(¯`(█)´¯)
    ____(¯`v´¯)_____ (_.^._)(¯`v´¯)
    ___(¯`(█)´¯)__(¯`v´¯)__(¯`(█)´¯)
    ____ (_.^._)__(¯`(█)´¯)__(_.^._)
    _____ (¯`v´¯)´(_.^._) (¯`v´¯)
    ___█(¯`(█)´¯)_█____(¯`(█)´¯)
    __██(_.^._)____█___(_.^._)
    _██████_______█
    ███_█████______█
    ████_██████____█
    █████_████_█___█
    ███_██_██_██__ █
    _████_██_█_██_█
    __████(¯`v´¯)██(¯`v´¯)
    ____██(¯`(█)´¯)█(¯`(█)´¯)
    _____██(_.^._)██(_.^._)
    _______███(¯`v´¯)
    _________█(¯`(█)´¯)
    __________█(_.^._)
    ___________███
    `•°*”˜.•°*”˜.•°* ”˜.˜”*°•.˜”*°•.
    …*•-•* ..)
    Wszystkiego najlepszego!
    buziaki!!!

  17. Angie pisze:

    Wszystkim dziękuję za życzenia!
    Wczoraj ( dziś w nocy) niestety odpadłam dość szybko;
    muzyka doskonała, znane Graforomanie, znane i ciągle wywołujące te same emocje
    A Transmission…
    to już szczególny klimat!

  18. wyzwolonazliczb pisze:

    Spóźnione życzenia!
    Zdrowia, szczęścia powodzenia!
    Życzę jeszcze pomarańczy,
    niech Ci facet nago tańczy!

    Wczoraj… to ja… em… pisałam pracę licencjacką. I za dużo nie napisałam, bo coś mi weny brakowało… o.

    :*:*:*

  19. even21 pisze:

    Angie, dołączam się do wszystkich pięknych życzeń, które otrzymałaś. NIECH SIĘ SPEŁNIĄ!!!

  20. mmrr pisze:

    a może Angie taki krótki liryczny kawałek :)… ostatnio to słucham i trochę gram :)

    • Angie pisze:

      Dobre Mmrr!
      Grasz…? Nigdy nie mówiłeś!
      Czasem potrzeba takiego mocnego, szybkiego uderzenia.
      Pobawiłoby się trochę :>
      Tylko chyba coś …nie mam już kondycji .. ;)

      • mmrr pisze:

        gram i na akustycznej takie wolniejsze utwory… noramnie w pokoju na głos i gitarę… i gram przeważnie elektryczną na słuchawki żeby sąsiadom nie zakłócać ciszy po 22:00… czasem po takim głośnym graniu w głowie mi szumi/dzwoni przez 15 min ale nie narzekam… takie mocniejsze uderzenie i mocniejsze granie też jest super…wszystko w odpowiedniej chwili :)

  21. even21 pisze:

    Angie, przepraszam, że się tak wtrącam niegrzecznie, kiedy Wasze uszy nastawione na przyjemniejszy odbiór, ale… tak się jakoś zaaferowałam tym atakiem hakerów i ACTA, że… sama padłam ofiarą. Spóźniłam się, bo mi „porwało” wszystkie subskrypcje i musiałam wpisać na nowo…
    Liczę, że mi wybaczysz…

    • Angie pisze:

      even :*
      wszystko ok. ” wtrącaj” się zawsze i z czym oraz jak chcesz tylko!
      Moje uszy byłyby szczęśliwe, gdyby mogły słuchać teraz tych kawałków; niestety ganiam tu i tam, a jak już uda mi się spokojnie usiąść, to trzeba będzie ściszyć …
      ot proza życia ( i cholerna niedziela wieczór! Brrr! )

  22. Angie pisze:

    Mmrr, odkrywam w Tobie coraz więcej cudownych cech!
    :))))
    Za mną coś ” chodzi” dziś uparcie; i nie jest to bynajmniej mocne brzmienie.
    Mocne są słowa…jak dam radę ,to zaraz wstawię w nowej notce

  23. even21 pisze:

    Dziękuję, Angie…
    Proponuję coś na niedzielny wieczór – uspokojenie przez tygodniową gonitwą… (skąd ja to znam???)

Skomentuj

