* A tak smacznie spałem! *

Gdy zasiadłyśmy z Panią Matką ( Księżną) do spożywania wieczornego posiłku, zastanowiła nas nieobecność Milorda. Zwykle reaguje na dźwięk sztućców ( nie mówiąc już o zapachu świeżej szyneczki) i zaszczyca nas swą obecnością przy stole.
– Milordzie, gdzie jesteś?- zawołałam głośno.
Nagle rozsunęły się drzwi wielkiej szafy w salonie…
*


*

Spał.
(Na czystych, wyprasowanych obrusach..)
;)))

12 comments on “* A tak smacznie spałem! *

  1. Spanie na czystych obrusach musi być dla kota nie mniejszą przyjemnością niżoklepana szyneczka:D

  2. Może potrzeba nowych wrażeń i poznania czegoś nowego. Z resztą gdyby legł na swetrach też byłoby… „a dlaczego…”:)

  3. charmee00 pisze:

    Mój króliś najbardziej lubi w piżamie, kiedy jest pościelone łóżko, się zawinąć…

  4. Krystiana pisze:

    -wie gdzie jest dobrze;-)

  5. Cane pisze:

    Koty lubią prasować.:)

  6. wg108 pisze:

    A mój kot to (no tak, ja jestem upośledzony, bo ja nie mam kota w normalnym tego słowa rozumieniu)

  7. elatroska pisze:

    Też wydało mi się dziwne że na obrusach ale jak mu tak dobrze to dlaczego by nie:)Jeszcze nie weszło mi w krew żeby do ciebie zaglądać ale to się zmieni:))Pozdrawiam ciepło:)

  8. mirka.d pisze:

    Jak dla kota myślę że sweterek jakby troszkę za ciepły był, a po drugie trzeba było Angie zostawić kartkę z napisem „nie siadać” :)))

Skomentuj

