* Listopadowy świat *

Późnym popołudniem.

*

Gdzieś za rzeką zachodzi słońce

*

Po drugiej stronie wschodzi księżyc

Tam gdzie księżyc, za drzewami jest mój dom :)

18 comments on “* Listopadowy świat *

  1. wg108 pisze:

    Piękny spacer. Szkoda, że już dzień – po tej pieprzonej zmianie czasu – taki okrojony.

  2. charmee00 pisze:

    Widać, dobrze widać :)
    Śliczne fotki. I zazdroszczę samozaparcia do spacerów. Ja jesienią i zimą wyłażę tylko wtedy, kiedy muszę.

    • angiewitch pisze:

      To dobrze, że dobrze widać :)
      Charmee:*
      Dziś zmusiłam się( jestem na zwolnieniu) i potraktowałam to jak inhalację( te moje cholerne oskrzela!)
      Ten zapach sosen w lesie!
      Niedługo wrzucę tu zdjęcia ze starorzecza Odry

  3. Od strony Księżyca trawa jakoś tak przycięta…

  4. maxcel pisze:

    Angi. Gdy mam odpowiedni nastrój, a widze zachód słońca, to od razu pod nosem mi się mruczy ta staropolska piosenka…

  5. mirka.d pisze:

    Angie, uwielbiam takie widoki, fajnie że masz gdzie wędrować, wyobrażam sobie ten Twój dom pośród tych widoków , to musi być piękne miejsce gdzie mieszkasz.

  6. Piękno jest zawsze w oku patrzącego, nigdy samo:-)

  7. mmrr pisze:

    … w spokoju i w ciszy jest pełno nas cały czas…

  8. mmrr pisze:

    wiem coś o tym :) a nawet bardziej niż wiem ale jakoś wytrzymuję a może się już przyzwyczajam

  9. Katon Najmłodszy pisze:

    Grzechem byłoby nie jechać do Angie:*

Skomentuj

